וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר מועמד מוביל לבאר שבע

3.5.2010 / 23:46

בקבוצה טענו שמאמן סלאמינה סיכם עקרונית עם ברקת, בסביבת המאמן טוענים: "כשאלונה תחזור מחו"ל יימשכו המגעים"

על פי גורמים בהפועל באר שבע ניר קלינגר עמד לסכם הערב (שני) את תנאיו בקבוצה לעונה הבאה, אך בסביבתו של המאמן התעקשו ואמרו: "קלינגר לא סגר בבאר שבע, כשדברים ייחתמו נודיע על כך. כשאלונה תחזור מחו"ל יימשכו המגעים". מאמנה של סלאמינה הקפריסאית הפך למועמד המוביל לתפקיד אחרי ירידתו מהפרק של מוטי איוניר, בעקבות הסיכום בין אבי לוזון ללואיס פרננדז על המשך עבודתו של מאמן הנבחרת הצעירה בהתאחדות. כפי שפורסם, ברקת לא תשוחח עם קלינגר לפני שובה מחו"ל (ברקת טסה ביום שלישי לחופשה פרטית).

החלוץ ברק בדש יעזוב את הקבוצה בתום העונה ויחזור באופן אוטומטי למ.ס. אשדוד. הקשר דוד רביבו הבהיר כי ברצונו להישאר בבאר שבע. "יש לי חוזה לעוד עונה, ואני מתכוון להישאר. כל השמועות על עזיבה אינן נכונות". מה שתרם להחלטה של רביבו להישאר, בכפוף להסכמת המאמן החדש כמובן, הייתה ההודעה של ברקת. לרביבו חוזה לעוד עונה ואין לו כוונה לעזוב, אלא אם כן המאמן החדש לא יבנה עליו. כפי שפורסם לפני מספר ימים, המגן אופיר דוידזאדה סיכם עקרונית לחמש שנים במועדון ובקרוב מאוד יחתום על חוזה חדש.

השוער טברטקו קאלה, שבאר שבע לא מימשה את האופציה בחוזה שלו לעונה הבאה, מאוד רוצה להישאר במועדון, שם מעדיפים לתת את המושכות לשוער הצעיר דור דוידי. כזכור, ב-31 במרץ הודיע המועדון לשוער כי הוא לא בתוכניות לעונה הבאה. קאלה התבקש לחפש קבוצה, אך אם לא ימצא כזאת עד שברקת תחזור, ייתכן שתתקיים פגישה עם סוכנו, עובד קראוס.

הקשר יוסי אלקיים יחזור מעונת השאלה במכבי באר שבע. בלם עירוני ראשון לציון, גיא משפתי, נמצא גם הוא בתוכניות לעונה הבאה

עדכון ראשון 12:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully