וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דה סילבה ואניימה חושבים על אירופה

שני הזרים של המועדון מעוניינים לעבור לקבוצה גדולה. ורמוט, ידין ושכטר אמורים להישאר במקרה של העפלה לליגת האלופות

הפועל תל אביב שבה היום (רביעי) לאימונים לראשונה כשהיא במקום הראשון בליגה, לאחר הניצחון במשחק העונה מול מכבי חיפה. בתוך האווירה הטובה במועדון, בהפועל כבר נמצאות המחשבות במשחק הבא מול מ.ס אשדוד בשבת, כשבקבוצה יודעים כי חייבים לשמור על יכולת גבוהה, על מנת לשמור על המקום הראשון.

מעבר לכך, הספקולציות ממשיכות לחגוג לקראת העונה הבאה, כשעדיין לא ברור מי מהשחקנים יישאר במועדון, ומי יקבל הצעה שתעביר אותו לקבוצה באירופה. בכל מקרה, בהפועל לא מתכוונים לוותר על אף אחד מהשחקנים, כולל הזרים וינסנט אניימה ודגלאס דה סילבה. למרות שכבר הוחלט במועדון לשדרג את שכרם ולהציע להם חוזים גבוהים יותר, נראה כי השניים יעדיפו למצות קודם את ההצעות שיגיעו מליגות בכירות יותר.

ולא רק בזרים מדובר, אלא גם בשלושת הישראלים- גיל ורמוט, איתי שכטר ואביחי ידין. אם לא תגיע הצעה אטרקטיבית של ממש עבור השלושה, קיימת אפשרות גבוהה שאם הפועל תזכה באליפות, יעדיפו השחקנים להישאר עוד עונה בקבוצה ולנסות להעפיל עם המועדון לליגת האלופות. בלי שום קשר להצעות, בהפועל מאמינים כי כל החמישה יישארו באדום, וכבר מתכננים להביא חיזוק של שחקן זר במקומם של זוראב מנטשאשוילי ובויאן ורצ'ינה, למרות שהאחרון חתום על חוזה לעוד שלוש שנים.

בתוך כך, נציג של איינדהובן ההולנדית הגיע היום לאימון הפועל בכדי לעקוב מקרוב אחרי איתי שכטר וגילי ורמוט. בינתיים, ההולנדים לא הגישו הצעות על אף אחד משחקני הקבוצה, אך בסביבתם של השניים מאמינים כי עד סוף העונה תגיע הצעה להפועל מצד איינדהובן. המנכ"ל, קבי קצרה טס היום לאירופה על מנת לחפש לקבוצה מקום למחנה האימונים בעונה הבאה. המגן, דדי בן דיין לא שב לאימונים עם כל הקבוצה והוא אמור לחזור מחר לאימונים מלאים. גוטמן אמור להחליט אם מנטשאשאוילי יחזור להרכב על חשבון דניאל דה רידר או ערן זהבי לקראת אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully