וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל פ"ת: "מגיע לנו מכות, לא משכורות"

24.4.2010 / 22:08

חם במלאבס אחרי התבוסה בנצרת. הקבוצה תקפיא את המגעים עם שחקנים עד שתבטיח הישארות. עימות בין אסוס לאדו

"בושה. יש כאן שחקנים שלא מתאימים לליגה. חשבנו שנקבל משכורות? מגיע לנו מכות. במקום לעלות ולהתפוצץ על המגרש, שיחקנו כמו נמושות". כך אמרו שחקנים בהפועל פתח תקוה לאחר לתבוסה לאחי נצרת. במועדון הייתה ביקורת כלפי מספר שחקנים ובעיקר לגבי שני שחקני ההתקפה, עוסמן בשירו ("לא מסוגל לתת גול") ואיברהים בסיט ("הרחקה שגמרה לנו את המשחק"). גם שגיב כהן זכה לביקורת על הרמה שהפגין.

במהלך המחצית אירעה תקרית בין ג'ונתן אסוס לבלם דניאל אדו. השניים דחפו את השני והתעמתו בעיקר מילולית, זאת כנראה על רקע השער שספגה הקבוצה בשלב מוקדם מאוד של המשחק. בינתיים, במועדון הודיעו כי יקפיאו את המגעים עם שחקנים עד שהקבוצה תבטיח השארות בליגה. המאמן אלי מחפוד עשוי לבקש שלא לנקוט בצעדים חריפים כלפי ראובן עובד משום שהוא זקוק לו בשלבים המכריעים של העונה.

לאחר שריקת הסיום התרחש עימות נוסף, בין הבלם של אחי נצרת, מור דהאן, לאנשי הקבוצה על רקע דברים שאמר הבלם. גם הפעם אסוס היה מעורב בתקרית כשקילל אותו. מספר מאוהדי פתח תקוה חיכו לשחקנים באחד הצמתים בדרכם הביתה, חסמו את האוטובוס למספר דקות וצעקו לעברם: "בושה, אין לכם כבוד לסמל".

בניגוד גמור למתרחש בדרך כלל אחרי הפסדים, איש מאנשי הקבוצה, כולל הבעלים וחברי ההנהלה, לא שוחח עם השחקנים. מחר אחר הצהריים תקיים הקבוצה אימון בו יערוך מחפוד אסיפה. "אם נפסיד בשבוע הבא להפועל רמת גן מגיע לנו לרדת", אמרו במועדון בעקבות ההפסד. פתח תקוה נשארה מעל הקו האדום בגלל יחס שערים עדיף בהרבה על נצרת.

בנושא אחר: בכלי התקשורת בניגריה דווח בהרחבה על התנגדות מספר קבוצות באירופה, כולל הפועל פתח תקוה, לשחרר את שחקני הסגל שלהם. כזכור, המנכ"ל אפי צפריר הודיע לראשי ההתאחדות הניגרית כי השוער אוסטין אג'ידה לא ישוחרר למחנה שיתקיים השבוע. גם אברטון ומארסיי שלחו מכתב דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully