וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "עמדנו במבחן בגרות רציני"

שחקני הפועל ת"א הרשימו את מאמנם ב-0:1 על בני יהודה: "זה היה אתגר של הבנה טקטית". לוזון: "שיחקנו ללא סדר"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

זה לא היה פשוט, ממש לא פשוט, אבל בתום תשעים דקות מורטות עצבים, עבירות, כרטיסים צהובים ואדומים, ניצחה הפועל תל אביב 0:1 את בני יהודה ואפילו עלתה למקום הראשון בטבלה באופן זמני, עד שחיפה עשתה את שלה ושבה אליו. האדומים התגברו על הרחקה מוקדמת של זוראב מנטשאשווילי, נהנו משער יפה של דניאל דה רידר עם פתיחת המחצית השניה, וראו מנגד את בני יהודה מחמיצה כמה מצבים טובים, ושוב יורדת מנוצחת מול קבוצה גדולה. בשבוע הבא ממתינה להפועל תל אביב מכבי חיפה, ולנו לא נותר אלא לספור את הימים.

דה רידר: "מבסוט להגיע לפלייאוף בכושר"

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, היה מאוד מסופק בסיום. "היה קשה, לא רק כי שיחקנו עם עשרה שחקנים, אלא כי בני יהודה הגיעה מוכנה טקטית והקשתה עלינו מאוד. הם עלו עם שלושה בלמים ושמירה אישית על גילי ורמוט ומגיע כל הכבוד למאמן שלהם".

"נלחצנו", המשיך גוטמן, "כי לשחק מהדקה ה-30 עם עשרה שחקנים זה לא פשוט. אמרתי לשחקנים במחצית שהמשחק הזה הוא לא רק אתגר מבחינת התוצאה, אלא גם אתגר של הבנה טקטית. צריך לדעת לחזור לעמדות מוצא ולצאת למתפרצות - כך עשינו את הגול. דווקא בעשרה שחקנים לא ראיתי את בני יהודה מגיעה למצבים גדולים. החבר'ה עמדו במבחן בגרות רציני היום".

על דניאל דה רידר, שכבש שער בכורה במדים האדומים, הוסיף המאמן: "אין מאושר ממני, כי דניאל דה רידר הוא שחקן טוב. יש לי מערכת יחסים קרובה מאוד איתו והוא נתן לי להבין שמלווה אותו לאורך הקריירה מזל רע. אבל זה לא רק הוא, כל השחקנים נתנו את התרומה שלהם. זהו, עשינו שלוש נקודות וזה מה שחשוב".

כוכב המשחק עצמו, שמצא את הרשת במשחק רשמי לראשונה מאז 2006, הוסיף: "ניצחנו, וזה מראה את היכולת שלנו. סוף סוף יצאתי מהפציעה שלי ויכולתי לתת יותר מ-20 דקות. אני שמח שזכינו בשלוש הנקודות, כל הכבוד לכולם על המאמץ בעשרה שחקנים. הגעתי לארץ ונפצעתי, אז זה באמת 'בד לאק', כמו שגוטמן אמר. אני רוצה לתת את כל מה שיש לי בפלייאוף שנשאר. זה ניצחון חשוב גם מבחינתי, ואני מבסוט שאני בכושר לקראת משחקי הפלייאוף".

על משחק העונה, בשבוע הבא מול מכבי חיפה, אמר הקשר: "זה יהיה משחק מאוד קשה, אבל לדעתי אנחנו מוכנים. היום זה לא היה מדד לקראת השבוע הבא, ואני חושב שאנחנו בהחלט מוכנים למכבי חיפה".

דדי בן דיין, שנפצע והוחלף במהלך המחצית השניה, מתח את שריר הירך האחורי, מחר יעבור בדיקה לפני האימון ואז תתברר חומרת פציעתו. עדיין לא ברור האם המגן יוכל לשחק מול מכבי חיפה.

לוזון מתוסכל

מנגד, בני יהודה שוב הפסידה לקבוצה גדולה, וכעת הפער שלה מהמקום השלישי שמוביל לאירופה עומד על שש נקודות. מאמן הזהובים, גיא לוזון, היה מתוסכל עם השריקה לסיום. "במחצית הראשונה היינו מצוינים ויצרנו מספיק מצבים כדי להכריע את המשחק. במחצית השנייה שיחקנו ללא סדר ובחוסר סבלנות, והאבסורד הוא שהיינו ביתרון של שחקן.

"חבל על ההרחקה של עוז ראלי, אבל זה כבר לא השפיע על המשחק. יש פער של שש נקודות ממכבי תל אביב, ונצטרך לנצח אותם כדי להישאר בתמונה". לוזון אף התייחס לצמד המקרים בהן קבוצתו לא הוציאה את הכדור לחוץ על אף ששחקני הפועל תל אביב שכבו פצועים על הדשא, ואמר בכעס: "שאף אחד לא יקשקש. כששחקן בני יהודה שכב ברחבת ה-16 הפועל לא הוציאו כדור, אז למה שאנחנו נוציא?"

משה ביטון הוסיף: "אנחנו מאוכזבים, הצגנו יכולת טובה וחבל שקיבלנו גול כזה, שלא היה קשור למשחק. זה שטויות שאנחנו לא יכולים לנצח קבוצה גדולה, למרות שהשנה אלה עובדות, אנחנו בהחלט מסוגלים. זה לא שאנחנו באים להפסיד, אנחנו רוצים לנצח כל משחק. יש לנו עוד משחקים מול מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, ונראה מה יהיה. הראש שלנו לא רק בגביע, אנחנו רוצים את הנקודות בשבוע הבא מול בית"ר, ולהגיע למקום שמבטיח השתתפות באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully