וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "לא חושב שהשתחרר לחץ"

דור בלך

10.4.2010 / 23:15

מאמן מכבי ת"א מרוצה מה-0:1 על בית"ר והחזרה למסלול הניצחונות, אך דרוך לפלייאוף. יברויאן: "נתנו את הנשמה"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון, מכבי תל אביב הגיעה הערב (שבת) לטדי, בידיעה שאסור לה להפסיד לבית"ר ירושלים אם ברצונה לסיים את העונה הרגילה במקום השלישי בטבלה. הצהובים ידעו שהמקום השלישי יאפשר להם לשחק את כל ששת משחקי הפלייאוף בבלומפילד, ומעבר לכך, משחק נגד בית"ר תמיד טומן בחובו כבוד ויוקרה. מכבי תל אביב עמדה במשימה, וניצחה 0:1 משער של עמנואל מאיוקה בדקה ה-26. ההישג של הצהובים גדול לא רק בזכות העובדה שהשיגו ניצחון חוץ, אלא גם בזכות כך שהצליחו לעשות זאת כשהם בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-24, לאחר הרחקתו של ליאור ז'אן.

"אני לא חושב שהשתחרר לחץ, אבל צריך להגיד כל הכבוד לשחקנים כי אותם שחקנים שצעקתי עליהם אחרי שהפסידו לאחי נצרת בשבוע שעבר, הם השחקנים שהצליחו על עצמם כשהם עשרה בטדי", אמר מאמן מכבי תל אביב אבי נמני. "השחקנים השכילו לכבוש, לשמור על התוצאה ולנצח. כמו שאנחנו יודעים לבקר, אנחנו יודעים גם לשבח כשצריך. כבר בשבת אנחנו נפגשים שוב מול בית"ר וזה יהיה קשה. אנחנו שמחים על הניצחון ורק ממחר נחשוב על המשחקים הבאים".

חלוץ מכבי תל אביב, אילייה יברויאן: "לא היינו בלחץ, אפילו שלא ניצחנו שבעה משחקים. כולנו חברים ואוהבים אחד את השני, וזה הכדורגל. היה ניצחון מאוד חשוב. זה נתן לנו הרבה מוטיבציה לקראת הפלייאוף, וחשוב לסיים במקום השלישי. כל משחק מעכשיו הוא חשוב. נכון שבבית"ר התלוננו שביזבזנו זמן אבל אסור לשכוח שהיינו ב-10 שחקנים כל המשחק. אפילו בהרכב מלא קשה לנצח אותם. אני גאה בשחקנים שנתנו את הנשמה. לא היתה פה נקמה על הגביע, ואני מקווה שגם בשבוע הבא נגד בית"ר נדע לנצח".

אמסלם: "זה בסך הכל הפסד"

בבית"ר ירושלים העדיפו שלא לדבר לאחר המשחק והודיעו כי גזרו על עצמם שתיקה עד לאחר המשחק מול הפועל תל אביב ביום שלישי בגביע המדינה. "גם ככה אין חשק לדבר ואין מה להגיד", סיפר גורם בצוות המקצועי. "נקווה לדבר על המגרש ביום שלישי". המאמן דוד אמסלם הסכים להתראיין וסיפר כי: "חבל שהפסדנו לפני משחק גביע. במחצית הראשונה הגענו להמון מצבים והיינו שווים יותר מגול. במחצית השניה היינו עדיפים על מכבי תל אביב, אבל אנחנו צריכים להתרומם ולשים את המשחק הזה מאחור כי יש לנו משחק חשוב מאוד ביום שלישי מול הפועל ת”א בגביע".

"זה בסך הכל הפסד", הרגיע המאמן את המערכת לאחר ההפסד הראשון בקריירה שלו. "היינו בתקופה טובה ובריצה של ניצחונות, כך שהפסד אחד זה משהו שקורה לפעמים. נרים את השחקנים, נבוא להתאמן כמו שצריך ונעשה את הכל כדי להיות מוכנים לגביע במטרה להעפיל לשלב הבא”.

מחר יהנו שחקני בית"ר מחופשה ויחזרו להכנות למשחק מול הפועל ת"א רק ביום שני, יממה לפני המשחק. טוטו תמוז שנפצע במשחק סובל מכאבים ברגלו ובספק למשחק. החלוץ קיבל טיפולים ראשוניים כבר בחדר ההלבשה ויעבור טיפולים נוספים מחר ומחרתיים במטרה להכשירו לרבע גמר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully