וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה: "אין לנו מה להפסיד במשחק הזה"

מאמן הפועל חיפה דרוך לדרבי, והוסיף: "הוצאנו לאוהדים את הנשמה העונה, עכשיו צריך להחזיר להם". טרטצקי כנראה יפתח

הראל אלימלך

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: רן צימט

יומיים לפני הדרבי החיפאי, נראה שבצד האדום של הפועל חיפה הדריכות נמצאת בשיאה כשבמסיבת העיתונאים שנערכה היום (חמישי) התייחס מאמן הקבוצה, שלומי דורה, להכנות. "אני חושב שבדרבי הזה יש רק יוקרה, תיקו או הפסד לא ייתנו לנו כלום", אמר המאמן. "ניצחון נותן לנו נקודה והמשמעות היא מבחינתנו מוראלית. אני אומר בעדינות: הוצאנו לאוהדים שלנו את הנשמה העונה הזו וזו הזדמנות להחזיר להם ולכפר על כך".

דורה התייחס גם לדרבי הקודם, ואמר: "לא הייתה שום הוראה לשחק בצורה ברוטאלית לשחק בדרבי הקודם. דרבי זה דרבי. מרבית השחקנים גדלו במועדון ויודעים מה המשמעות של המשחק הזה, והוא מעבר לכל משחק. יהיה משחק חזק, יש אמוציות שלא עולים איתן בכל משחק. יהיה משחק מאוד חזק במטרה לצמצם את הפערים בין מכבי להפועל. אין לנו מה להפסיד במשחק הזה. נרוויח מקסימום נקודה לאחר הקיזוז. נעשה הכל כדי לסגור את מכבי חיפה, אבל אין שום הוראה ללכת על הרגליים של שחקני מכבי".

שלומי דורה תירגל היום הרכב עם מספר שינויים, כאשר חי בן לולו לא יהיה כשיר ובמקומו יעלה אושרי רואש, בעוד עודד אלקיים יוסט לעמדת המגן הימני. ירו בלו יפתח במקום עדן בן בסט ורן אבוקרט יעלה על חשבון הישאם כיוואן. אייל טרטצקי, שהיה בספק, ככל הנראה יפתח בהרכב. בסיום האימון התכנסו השחקנים לארוחת ברביקיו על חשבון אושרי רואש, שנקנס בשבוע שעבר בעקבות הביקורת שהעביר על המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully