וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינן: "אעזוב רק אם תגיע הצעה מאתגרת וטובה"

7.4.2010 / 17:28

מכבי חיפה דרוכה לדרבי בשבת, קינן לא יעזוב בכל מחיר. מכבי ת"א מעוניינת בבוקולי, בחיפה שוקלים לשדרג הקישור האחורי

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

דקל קינן שוחח הערב (רביעי) עם כלי התקשורת לפני האימון של מכבי חיפה, והתייחס לדרבי הטעון מול הפועל חיפה בשבת: "ברור שבבית אנחנו פייבוריטים. דרבי הוא תמיד מעניין אבל ששה משחקים לסיום העונה כל משחק הוא קריטי, לכן לא חשובה הדרך. אין לי בעיה לנצח כל משחק 1:0, אהיה מאוד שמח. וזו ההזדמנות לקרוא לקהל שימלא את האצטדיון. האוהדים מאוד משפיעים".

"גם בעונה שעברה הייתה לנו את ההגנה הטובה בליגה, אבל השתדרגנו. לא צריך לחלק את הקבוצה להגנה והתקפה. צריך לפרגן לשי מימון, הוא עושה עבודה מצוינת. תקופה ארוכה הוא לא שיחק אבל חיכה בסבלנות ולא התלונן. הוא צריך להמשיך באותה יכולת". על העובדה שייתכן ויעזוב בעונה הבאה ויפנה את מקומו למימון אמר: "מוקדם לעסוק בזה, לשי יש שיקולים משלו. יש המון שמועות לגבי עתידי, חשוב להדגיש שאעזוב רק אם תגיע הצעה מאתגרת וטובה".

"הקהל שלנו לא צריך להתעסק בערן לוי לפני הדרבי", הדגיש קינן. "הוא צריך להתעסק בנו כקבוצה. ערן לוי שחקן מוכשר בצורה יוצאת דופן, ללא ספק השחקן הכי מסוכן שלהם".
אייל גולסה ישוב כמתוכנן לסגל ועשוי להשתלב במשחק.

היום (רביעי) היה אמור להתקיים משחק ידידות מול נס ציונה מהליגה הלאומית, שהכנסותיו יוקדשו לאדם חולה וחבר הנהלה ותיק, עובדיה שמש, אך הוא נפטר הלילה ומשחק האימון בוטל. "בעקבות מותו אמש של אדם יקר שהכנסות המשחק הערב היה אמורות לסייע בהחלמתו, בוטל המשחק בנס ציונה. מועדון הכדורגל מכבי חיפה משתתף בצער המשפחה", נמסר מהמועדון. במקום זאת, קיימה הקבוצה אימון בכפר גלים.

2,500 כרטיסים נותרו לדרבי הקרוב, מהם 800 ליציע של הפועל חיפה.

מכבי תל אביב מעוניינת לצרף בעונה הבאה את הקשר גוסטבו בוקולי, אם השחקן יעזוב את חיפה. בוקולי, שמחזיק בחוזה לעוד שנתיים עליו חתם בחודש יוני האחרון, אמר בימים האחרונים לחבריו בקבוצה: "מכבי תל אביב רוצה אותי מאוד. אני לא יודע מה יהיה איתי בעונה הבאה. הכל תלוי מה יהיה איתי במכבי חיפה".

בוקולי כבש העונה שער ליגה אחד, אך מעמדו התערער ביחס לעונה שעברה. מתוך 18 משחקים בהם שותף מאז סוף חודש ספטמבר האחרון הוא סיים 90 דקות רק פעם אחת. במשחק האחרון נגד בני יהודה הוא לא שותף כלל. יחד עם זאת, בוקולי נחשב לשחקן מוערך מאוד בחיפה ולא ברור האם אלישע לוי יסכים לשחרר אותו. בוקולי חתם בחודש יוני לשנתיים לאחר שהסכים לקצץ 30 אחוז משכרו וכבר הצהיר כי יסיים את הקריירה במועדון.

על אף הפרסומים כי הקשר ג'ון קולמה סגור במועדון לעונה הבאה, מתברר כי במכבי חיפה עדיין לא קיבלו החלטה סופית לגביו. בקולמה מעוניינת בני סכנין, ובמקרה שישוחרר מחיפה הוא יוכל לעבור אליה. יש לציין כי בצוות המקצועי מרוצים מיכולתו של קולמה אך ייתכן ובסופו של דבר יוחלט להחתים קשר אחורי ברמה גבוהה במקומו בגלל הרצון להשתדרג לקראת ליגת האלופות.

בחיפה עדיין לא נרגעו מההרחקה של ליאור רפאלוב במשחק מול בני יהודה. בסביבתו של השחקן הבהירו כי השופט אלי חכמון לא התנצל על האדום ששלף לעברו, אלא רק לפני שהרחיק את השחקן. במועדון אמרו אתמול כי הסיכוי להגיש ערעור שיבטל הרחקה למשחק אחד קלוש, ולפיכך ראוי שהוועדה המקצועית של איגוד השופטים תיצור תקדים ותבטל את ההרחקה ללא צורך בערעור. בחיפה מקווים שבית הדין ימתיק את עונשו של הבלם ז'ורז'ה טשיירה, לאחר שאתמול נאמר: "החלטת שיפוט כזאת יכולה לבזות ליגה שלמה", תוך התייחסות להרחקתו של רפאלוב ולשיטת הקיזוז שמנהיג אבי לוזון העונה. שחקני הקבוצה מרוצים מאוד מהעובדה שמחנה האימון שייערך בסוף יוני יתקיים דווקא באוסטריה.

עדכון ראשון 9:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully