וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הפסידה 1:0 לאחי נצרת

שער של יניב לוזון (24) החמיר את המשבר הצהוב, שהוביל את הקהל לקרוא לנמני להתפטר, ועכשיו גם המקום השלישי בסכנה

מכבי תל אביב הודיעה השבוע על החתמתם של שני שחקני חיזוק, רוברטו קולאוטי ויואב זיו. האמת? איך שהקבוצה נראית לאחרונה נראה שאסור לקברניטי המועדון לעצור שם. הערב (שבת) ספגו הצהובים המידרדרים הפסד בית מביך, 1:0 למכבי אחי נצרת במחזור ה-29 של ליגת העל, ולחבורה של אבי נמני זהו כבר משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון. הצרות של מכבי לא נגמרות כאן, מפני שגם המקום השלישי כבר ממש לא מובטח כשלצהובים יש 49 נקודות, לעומת 46 של בית"ר ירושלים ובשבוע הבא ייפגשו השתיים באצטדיון טדי. פלא שהאוהדים קראו למאמנם להתפטר?

שחקני מכבי אחי נצרת חוגגים. יותם רונן
ניצחון סנסציוני. שחקני נצרת חוגגים/יותם רונן

גם נמני כבר לא יכול להיות שקט, כשבמהלך המחצית השניה נשמעו מהיציעים קריאות עצבניות לעבר המנג'ר, שבדרך כלל נהנה מחסינות. עם כל הכבוד לאמירות הסבלניות של המאמן ולהצהרות שלו על בניית קבוצה, אוהדי מכבי תל אביב אינם ידועים בסבלנותם, ויש גבול לאיפוק.

בצד השני, ג'ון גרגורי יכול להיות בהחלט גאה בקבוצה שלו, שאחרי שלוש תבוסות של 5:0 בארבעת המחזורים האחרונים, הצליחה להשיג ניצחון שהעלה את מאזנה ל-24 נקודות.

מכבי תל אביב דווקא שיחקה לא רע במחצית הראשונה והגיעה למספר הזדמנויות, כשמאייבי מציל כמה כדורים מסוכנים. אך מי שהייתה יותר מסוכנת היא דווקא החבורה הנמרצת של ג'ון גרגורי, שהצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-24 משער של יניב לוזון, אחרי בישול יפה של תומר חמד. הצהובים עוד טענו לפנדל אחרי התקלות בין אנדרסון ווסט לעמנואל מאיוקה, אך בוחבוט לא שרק. גם נצרת טענה לפנדל בתוך תוספת הזמן של המחצית אחרי שישראלביץ' ספק הכשיל את שלומי חנוכה שבעה מטר משערו של לירן שטראובר. הקבוצה של אבי נמני ירדה לחדרי ההלבשה לקול שריקות הבוז של הקהל הצהוב.

המחצית השנייה הייתה המשך ישיר של הראשונה, כשמכבי תל אביב שולטת ומחזיקה בכדור, אך לא מצליחה לייצר כמעט אף הזדמנות. בשלהי המחצית השניה הגיעו קריאות מפתיעות מיציעי מכבי תל אביב, כשאוהדי הקבוצה העצבניים, לפחות אלה שלא הלכו הביתה באמצע המשחק, קראו למנג'ר אבי נמני להתפטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהלך המשחק

דקה 9: שפונגין השתלט על כדור שחזר מהגנת נצרת ובעט חזק וקרוב לקורה.

דקה 14: מלול פרץ מאגף שמאל, העביר לאמצע כדור שהגיע לשבחון, שבעט לפינה. מאייבי קלט.

דקה 24: גול! לוזון מסר כדור עומק לחמד, שפרץ קדימה, יישר למרכז שם היה לוזון שבעט כדור חזק לחיבורים. 0:1 מפתיע לאחי נצרת.

דקה 33: מלול מסר למאיוקה, שהעביר למרכז, אך שבחון בעט חלש מחמישה מטר ומאייבי הדף.

דקה 45: חנוכה קיבל מסירה שבעה מטר מהשער ובעט לשער, ישראלביץ' תפס אותו. נצרת דרשה פנדל, בוחבוט לא התרשם.

דקה 64: שפונגין בעט חזק מרחוק, מאייבי הדף ויברויאן כבש, אך נתפס בנבדל והשער לא אושר.

דקה 75: ייני בעט חזק מסף הרחבה, מאייבי הדף לקרן.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, ליאור ז'אן, ניסן קפילוטו, דור מלול (ציון צמח, 77), איגור טומאסיץ' (שרן ייני, 46), גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, מאור בוזגלו, עמנואל מאיוקה, איליה יברויאן (יובל אבידור, 64).

הרכב מכבי אחי נצרת: ז'וסלאן מאייבי, איסמעיל עאמר, מור דהאן (רמי דואני, 59), אנדרסון ווסט, מרק גורמן (אסף בראון, 80), מוחמד עמארייה, שלומי חנוכה, לוהאב כיאל, יניב לוזון (אחמד עאבד, 75), גיא דיין, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully