וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה: "חשוב שהבטחנו את האירוח מול הפועל ת"א"

29.3.2010 / 10:55

הניצחון של חיפה על הפועל פ"ת הבטיח לה את המקום הראשון לפני הפלייאוף. הערכה: טשיירה יוכל ליטול חלק במשחק העונה

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכה: עידן גוראל

מתכוננים ל-24 באפריל

במכבי חיפה הביעו גם היום (שני) שביעות רצון גדולה מהניצחון שהושג על אמש הפועל פתח תקוה (0:3), אבל לא רק במונחים של "יציאה ממשבר", כפי שהגדירו זאת אמש שחקנים בקבוצה.

חיפה הבטיחה לעצמה אתמול את המקום הראשון בסדר משחקי הפלייאוף, וזה אומר שהיא תוכל לארח את הפועל תל אביב במחזור השני מבין חמשת המשחקים. "חשוב שהבטחנו את אירוח המשחק מול הפועל תל אביב", אמר הבוקר שחקן בחיפה. "גם העובדה שנארח שלושה מתוך ארבעת המשחקים הקרובים משחקת תפקיד חשוב".

למרות שאירחה אתמול בביתה את הפועל פתח תקוה, חיפה תארח שלושה משחקי בית בארבעת המשחקים הקרובים. בשני המחזורים עד תום הפלייאוף היא תשחק מול בני יהודה (חוץ) ומול הפועל חיפה (בית), בעוד שהפועל תל אביב תתארח אצל רעננה ותארח את הפועל רמת גן.

סדר משחקי הפלייאוף שייפתחו ב-17 באפריל, קובע כי מבין חמשת המשחקים חיפה, שהבטיחה כאמור אתמול את המקום הראשון, תארח במחזור הראשון את השישית בטבלה (כרגע מ.ס אשדוד) ובמחזור השני את הפועל תל אביב (המחזור הזה ייפתח ב-24 באפריל). לפי המיקום הנוכחי בטבלה, היא אמורה להתארח במחזור השלישי של משחקי הפליאוף בבלומפילד, אצל מכבי תל אביב.

אם חיפה לא תפסיד עד המשחק מול הפועל תל אביב וגם באותו משחק, סביר להניח שהיא תזכה באליפות, משום ששלושה מחזורים לסיום העונה היא תוביל בפער גדול של ארבע נקודות.

בחיפה היו מרוצים אתמול מאוד מהתפקוד של הבלם שי מימון, שהפגין יכולת טובה כשהחליף את ז'ורז'ה טשיירה. למרות זאת, בחיפה יבקשו להקהל בעונשו של הבלם הפורטוגלי, שאם יורחק לארבעה משחקים נוספים לא יטול חלק במשחק העונה. ההערכה בהתאחדות היא שהבלם יורחק לשלושה עד ארבעה משחקים בסך הכל (כולל המשחק אתמול) ולפיכך ייתכן שיוכל לשחק מול האדומים. בחיפה ציינו כי העובדה שיניב קטן חזר לכושר, לאחר האירועים בשבוע האחרון בחדר ההלבשה, חשובה מאוד לקראת משחקי הפליאוף.

במסגרת ההכנות לעונה הבאה, בחיפה ממשיכים לעקוב בדריכות אחר בלם מכבי נתניה, ביבאן פרנסמן, שעשוי להגיע אם דקל קינן יעזוב לאירופה. אחר הבלם הישראלי עוקבים במשחקים האחרונים סקאוטרים מרחבי אירופה. קינן לא רוצה לחתום על חוזה חדש במכבי חיפה ומחכה לסיום העונה, אז יוכל לעזוב ללא תמורה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully