וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "ניצחון - התרופה הכי טובה למשברים"

28.3.2010 / 21:56

מאמן חיפה מרוצה לאחר ה-0:3 על הפועל פ"ת. שחקנים: "מי זוכר שהיינו במשבר?". מחפוד: "שחקנים לא נשמעו להוראות"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכה: עידן גוראל

שני ההפסדים הרצופים והדיבורים על משבר נשכחו הערב (ראשון) כבר בדקה הראשונה במשחק בקרית אליעזר, כשיניב קטן הבקיע את שער היתרון והצעיד את מכבי חיפה לניצחון קל 0:3 על הפועל פתח תקוה. השער בפתיחה הרגיע את השחקנים בירוק, שבהמשך הבקיעו פעמיים נוספות מרגלי לשומי ארבייטמן (29) וליאור רפאלוב (53). שני מחזורים לסיום הליגה הסדירה, הירוקים עם שמונה נקודות יתרון בפסגה, הבטיחו את המקום הראשון לקראת הפלייאוף וכבר יודעים כי יארחו את הפועל תל אביב במשחק העונה.

אלישע לוי: "עכשיו ניתן הכל כדי לקחת את שש הנקודות שנותרו"

בחיפה שמחו מאוד שיניב קטן חזר להציג יכולת טובה על הדשא, זאת לאחר שני האירועים שנקשרו בשמו, שהתרחשו בחדר ההלבשה. "חדר ההלבשה חזר להיות שמח, כמו לפני שבועיים", אמרו שחקנים בחיפה לאחר המשחק, "מי בכלל זוכר שהיינו במשבר?". המאמן אלישע לוי לחץ את ידי השחקנים אך איש מבכירי המועדון לא דיבר עם השחקנים.

אלישע דיבר על הלחץ שהשתחרר בקרב שחקניו בזכות השער המהיר. "התרופה הכי טובה למשברים היא לנצח כמה שיותר מהר והיום ידענו לעשות את זה", הסביר המאמן. "הבקענו שער מהיר וזה הקל עלינו. היו לנו הרבה דקות טובות. חזרנו לשחק עם עוצמות ונצטרך לשמור על זה עד הסוף כדי לזכות בתואר".

על הבטחת המקום הראשון, שנותן לירוקים את הביתיות במשחק העונה מול הפועל תל אביב בפלייאוף: "בבית תמיד טוב לשחק. אנחנו תמיד מרגישים חזקים, אבל עד אז יש לנו עוד שני משחקים וניתן הכל כדי לקחת את שש הנקודות שנותרו".

שלומי ארבייטמן, שהמשיך במסורת השערים שלו נגד הפועל פתח תקוה: "לכל קבוצה יש משברון באמצע העונה. לשמחתנו ראיתם שיצאנו מזה. הקהל הוא בורג מאוד חשוב, הוא נתן לנו הרבה ביטחון והרבה מחץ וכוחוץ וצריך אותו תמיד. אין ספק שלא היה נעים להפסיד בסכנין, אבל כמו שאמרתי, לכל קבוצה יש משברון באמצע העונה, עודדנו אחד את השני כדי לצאת מזה. עשו יותר מדי רעש כשהפסדנו. זה בסך הכל שני משחקים וזה קורה לקבוצות טובות יותר".

על ההדחה מגביע המדינה, אמר ארבייטמן: "זה היסטוריה. גם מנצ'סטר יונייטד הפסידה ללידס, זה קורה". החלוץ התייחס גם לשערו ה-25, כשאמר: "מעל הכל חשוב שהקבוצה תנצח, יש לנו עוד שבעה משחקים וחשוב שננצח אותם כדי לקחת את התואר".

מחפוד: "מכבי חיפה היא קבוצה של ליגת אלופות"

יו"ר הפועל פתח תקוה דני לוי נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "תרימו את הראש, שום דבר לא קרה". המאמן אלי מחפוד כעס מאוד על השחקנים משום שבמהלך השבוע ביקש מהם למנוע מקטן לקבל את הכדור, מה שלא קרה במשחק. "הם לא נשמעו להוראות וזה מה שקרה", אמר מחפוד בסיום.

עוד הוסיף מחפוד לאחר המשחק: "עובדתית, מכבי חיפה הביסה אותנו. זה מה שקרה. היו לנו עשרה משחקים ללא הפסד ורצינו לשמור על הרצף, אבל עשינו טעות בחצי דקה הראשונה ונגד חיפה משלמים. אחרי הגול השלישי פחדנו להתפרק. הקבוצה נראתה רע מאוד במחצית השנייה. נכון שחששנו, אבל צריך להודות שמכבי חיפה היא קבוצה של ליגת האלופות. בנינו על הלחץ, אבל הוא נגמר מהר. רצינו לעבור את חצי השעה הראשונה בשלום. עכשיו נצטרך להביא נקודות נגד קבוצות ברמה שלנו".

השוער אוסטין אג'ידה ייבחן ביום שני במשחק אימון מול הפועל כפר סבא, אך בכל מקרה בשלב זה מחפוד לא מתכוון להחליף את השוער יוסי שקל עליו אמרו בקבוצה: "הוא השחקן הכי יציב והכי טוב שלנו בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully