וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז ייפגש עם אבי לוזון ביום ראשון

16.3.2010 / 14:22

המועמד הצרפתי לאימון הנבחרת יגיע לארץ בתחילת השבוע הבא. שייפר פוצץ את המו”מ עם קרקוב בשל דרישתו למנות צוות מקצועי

ביום ראשון אחר הצהריים תתקיים פגישה במשרדי ההתאחדות לכדורגל בין נציגי ההתאחדות ובין לואיס פרננדז, המועמד הנוסף לאייש את תפקיד מאמן הנבחרת הלאומית.

בתוך כך, ווינפריד שייפר, המאמן הגרמני המועמד להדריך את נבחרת ישראל, נפגש אתמול (שני) בקרקוב עם נשיא ויסלה במטרה לאמן את הקבוצה, אך העסקה התפוצצה ברגע האחרון בתום פגישה בת מספר שעות. הסיבה: שייפר דרש להביא את כל הצוות המקצועי - מעוזר המאמן ועד המעסה - מגרמניה. דרישה זו נתקלה בסירוב מוחלט מצד הבעלים בוגוסלב קופיאל. כידוע, בהתאחדות כבר החליטו כי מוטי איוניר יהיה עוזר מאמן הנבחרת ובכל מקרה לא צפויים להסכים לדרישה כזו אם תעלה במו"מ.

לצד המועמדות לנבחרת שצברה תאוצה בשבועות האחרונים, שמו של שייפר בן ה-60 הוזכר בשבועות האחרונים כמועמד המוביל להחליף את מצ'איי סקורזה בויסלה קרקוב הפולנית. למרות שההתאחדות לכדורגל פרסמה ששייפר יגיע לפגישה בישראל, הוא בחר לצאת לפולין על מנת לסגור את תנאיו בקבוצה.

שייפר לא לקח את מכשיר הטלפון הסלולרי שלו לנסיעה, אך כתבים שהתקשרו אליו שמעו מרעייתו כי הוא עושה דרכו לפולין. עיתוני פולין כבר יצאו בכותרות ענק על מינויו הצפוי של שייפר לויסלה, אך נותרו המומים כאשר במסיבת העיתונאים שהתקיימה בשעת לילה הוצג דווקא הנריק קספרצ'אק, המאמן הפולני הוותיק, כמאמנה החדש של ויסלה. קספרצ'אק חתם לאחר מו"מ בזק עם קופיאל.

כזכור, ביום חמישי אמר שייפר לוואלה! ספורט כי הוא מעוניין לאמן את נבחרת ישראל, אך הכחיש כי קיבל פנייה רשמית או לא רשמית מגורמים בהתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully