וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנילוביץ': "הפכו את אוהדי באר שבע לחוליגנים"

2.3.2010 / 12:46

ראש עיריית ב”ש דנילוביץ’ עקץ את ברקת: ”שחר לא התקפל כשקיללו את רוני לוי”. אילוז ומליקסון יבקשו מברקת לחזור

אמיל טבוסוב

צילום: אמיל טבוסוב
עריכה: גדי וינסטוק

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' כינס היום (שלישי) מסיבת עיתונאים, בה התייחס למצבה של הפועל באר שבע נוכח האירועים שהתרחשו בקבוצה בימים האחרונים. כזכור, מאמן הקבוצה גיא עזורי התפטר בעקבות אירוע בו אוהדי הקבוצה תקפו אותו על הכביש אחרי ה-2:2 הביתי מול אחי נצרת. התפטרות שגרמה לבעלת הקבוצה אלונה ברקת להודיע על כך שתעזוב בתום העונה הקרובה.

"התרומה של אלונה היא גדולה מבחינה כספית. יש כמה בעלי קבוצות שאכפת להם, כאלה שבאו לעשות למען הכלל ולמען מדינת ישראל", פתח דנילוביץ'. "כמו רבים אחרים וטובים, אני קורא לאלונה לחזור בה מההתפטרות ולחזור לקבוצה, תרומתה חשובה מאוד. אני לא חושב שצריך לעשות את זה בצורה פזיזה. התכניות שלה מאוד חשובות למערכת החינוך. יש כאן אמירה וחבל שהיא תבריח עוד רבים וטובים שהיו יכולים להגיע".

דנילוביץ' תקף את יחס התקשורת להפועל באר שבע בכלל ואוהדיה בפרט: "התמונה הוצגה בצורה מעוותת מאוד בימים האחרונים", הסביר. "לקחו קבוצת כדורגל, את האוהדים שלה והדביקו להם תווית של חוליגנים. אני לא אומר שאין בהפועל באר שבע חוליגנים. הכי קל לבוא ולהכפיש קהל שלם ולומר בגללם. קראתי טורים, לא ראיתי שכתבו לבעלים של קבוצות אחרות ללכת הביתה".

בהמשך, חשף דנילוביץ' שיחות שקיים עם ברקת ובעלה במהלך השנים האחרונות. שיחות שגרמו לו לקבל את הודעתה על העזיבה בהפתעה. "במפגשים הקבועים עם אלי ואלונה ברקת, שמתי לב שהם בונים תכניות עבודה לשנים הבאות. אני רוצה להאמין שהיא החליטה מה שהחליטה בגלל המקרה הזה ולא רוצה לחשוד באלונה ואלי". ראש עיריית באר שבע הביא מקרה עבר ממכבי חיפה כדוגמה להתנהלות נכונה לשיטתו. "אנשים לא שמים לב שקווים אדומים נחצו. רוני לוי, מאמן מכבי חיפה לשעבר, זכה בשלוש אליפויות, הביא אותם לליגת האלופות. מה עשו לו וליעקב שחר? אבל הבעלים של חיפה היה נחוש ואמר שהוא ממשיך בכדורגל. לא קמים והולכים. מי שרוצה לשנות את המדינה לוקח אחריות".

שני שחקני הפועל באר שבע, מאור מליקסון ואביתר אילוז, ביקשו היום להיפגש עם הבעלים אלונה ברקת. את הפגישה ביקשו השניים לקבוע באמצעות דוברת המועדון, ציפורה חלפון, שאתמול התארחו בביתה שחקנים ואוהדים במטרה ליזום קמפיין כדי להחזיר את ברקת לקבוצה. השניים מתכוונים להגיע כבר מחר לפגישה עם הבעלים ולבקש ממנה לחזור למועדון יחד עם גיא עזורי. כזכור, אתמול פנו חלק משחקני הקבוצה לעזורי וביקשו ממנו לחזור.

שחקני באר שבע ביקשו מעזורי לחזור

מספר שחקנים בכירים בהפועל באר שבע שוחחו עם המאמן גיא עזורי וביקשו ממנו לחזור לקבוצה בהקדם. המהלך הזה הובא לידיעת הנהלת הקבוצה, אך כרגע לא ברור האם המאמן יסכים למהלך. גם חלק מהשחקנים הצעירים שוחחו עם עזורי ואמרו לו: "עזרת לנו להתקדם, נקווה שתסכים לחזור". גם אוהדים של הקבוצה פנו לעזורי והבהירו לו כי "המחאה נגדך לא שיקפה את דעת הרוב".

גורם במועדון אמר: "גיא התפטר, אם הוא ירצה לחזור אני מניח שאלונה תסכים לקבל אותו. קומץ אוהדים לא יקבע את סדר היום". שחקן בקבוצה הוסיף: "יש בינינו שחקנים שרוצים שיחזור, מעטים מעדיפים שלא. אני מעריך שעשינו צעד חכם משום שזה עשוי לשכנע גם את ברקת שהאוהדים מסוגלים להביא שינוי. בלי קשר לזה שהוא מתאים לתפקיד, אולי זה גם ישכנע את אלונה לחזור".

אם עזורי לא יחזור בסופו של דבר לקבוצה, ברקת תעדיף למנות את ז'אן טלסניקוב לתפקיד המאמן הראשי. אתמול (שני), כזכור, שוחח עוזר המאמן עם עזורי שאישר לו להישאר במועדון. "עשיתי פעולה אתית. גיא הביא אותי והוא היה צריך לאשר לי להישאר או ללכת איתו. הוא העדיף שאשאר", אמר טלסניקוב. כזכור, עוזר המאמן הבהיר אתמול לברקת כי לא יהיה מוכן לשמש כמאמן זמני.

היום מתכוונת דוברת הקבוצה, ציפורה חלפון, שאירחה שחקנים ואוהדים למפגש בביתה, לפנות למספר אוהדי באר שבע ואנשי ציבור נוספים שיוכלו לסייע בקמפיין להחזרת ברקת לקבוצה. בין האנשים שתפנה אליהם: צביקה הדר, דני קושמרו, נשיא האוניברסיטה העברית לשעבר והשר אבישי ברוורמן והשרה לימור לבנת.

בתוך כך, בעיריית באר שבע הודיעו כי אלונה ברקת ביטלה את הפגישה עם ראש העירייה, רוביק דנילוביץ'. כרגע לא ברורה סיבת ביטול הפגישה, אך בלשכת ראש העירייה טענו כי ברקת דחתה אותה משום שלא חשה בטוב. עוד נודע, כי במהלך מסיבת העיתונאים שתתקיים בלשכת ראש העירייה רוביק דנילוביץ', עשוי האחרון לבקש מהאוהדים לקבל חזרה את עזורי, מה שעשוי לתרום לכך שברקת תחזור. ככל הידוע, היחסים בין דנילוביץ' להפועל באר שבע אינם טובים ולכן במועדון הביעו פליאה על קיומה של מסיבת העיתונאים. ככל הידוע, דנילוביץ' גם הודיע ברגע האחרון שיצטרף ליום ללא אלימות שעורך המועדון בהשתתפות המשטרה ושחקני הקבוצה. "זה מריח לא טוב, פתאום כל מיני אישים מצטרפים לקמפיין הזה. אף אחד עדיין לא עשה צעד משמעותי כדי להחזיר את אלונה", אמר גורם במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully