וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "התמודדנו עם קבוצה ברמה אחרת"

הפועל ת"א נחתה בארץ אחרי התבוסה ברוסיה. ורמוט: "לא היינו צריכים להפסיד כך". ערן זהבי סיכם לעוד שלוש שנים בקבוצה

ברני ארדוב

צילום וידאו: עמית גולדשטיין, עריכה: דורון שטיין

הפועל תל אביב נחתה היום (שישי) בארץ אחרי המסע הקפוא לקאזאן, שהסתיים בהפסד 3:0 במסגרת הליגה האירופית. למרות ההופעה החלשה, אלי גוטמן בחר לפרגן לשחקניו כשנכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק ואמר להם: "אני גאה בכם, הראתם הרבה אופי ונחישות אבל התנאים כאן לא אפשרו לשחק כדורגל. מעכשיו הראש בדרבי".

ורמוט: "אי אפשר היה לשחק"

מי שאמור לפתוח בדרבי התל אביבי הוא ערן זהבי, שלפני הנסיעה לקאזאן עתידו בקבוצה נראה מעורפל. בשלב מסויים, כשהמשא ומתן בין הצדדים הגיע לפיצוץ, גבי קצרה איים עליו כי במידה ולא יחתום הוא לא יטוס. בסופו של דבר, הצדדים השיגו הסכמה וערן זהבי סיכם בקבוצה לשלוש השנים הבאות, כשהוא אמור להרוויח 120 אלף דולר לעונה.

שחקן נוסף שאמור לפתוח בדרבי הוא דדי בן דיין, שלא הגיע עם הקבוצה לקאזאן, אבל קיבל אתמול זריקה וצפוי להיות כשיר. מי שהחליף אותו במשחק ברוסיה היה גל שיש, שלמרות משחק ההגנה החלש של האדומים, קיבל מחמאות על תפקודו. בכל מקרה, שיש ייבקש בסיום העונה לעזוב את הקבוצה בגלל מיעוט דקות משחק.

מוני הראל עשה מחווה לכ-30 אוהדי הפועל תל אביב ששהו בקאזאן ולא יכלו להגיע בזמן לטיסת החזור שלהם. הראל העלה אותם על המטוס של הפועל תל אביב ללא תשלום.

עם הנחיתה, סיכם מאמן האדומים, אלי גוטמן, את המסע הקפוא, ואמר: "מי שלא היה איתנו לא מבין מה עברנו. הפסדנו שם לא מעט בגלל תנאי המגרש. היה קשה לשחק שם והקור היה בלתי נסבל. התמודדנו עם קבוצה ברמה אחרת ממה שהכרנו עד היום, אבל הראש שלנו עכשיו נמצא רק בדרבי. יש לנו יומיים להתכונן ואני בטוח שנגיע מוכנים. צריך לכבד את ההישג שלנו באירופה".

גילי ורמוט הצטרף לדברי הביקורת של מאמנו, שטען שלא היה צריך לאשר את המגרש, ואמר: "לא היה צריך לקיים את המשחק לאור מה שהיה שם. זה היה נוראי. אי אפשר היה לשחק אבל למען האמת, קאזאן היא קבוצה מצוינת. למרות זאת, לא היינו צריכים להפסיד כך. יהיה קשה מאוד להפתיע בגומלין. מעכשיו אנחנו חושבים על הדרבי. זה משחק חשוב מאוד עבור שתי הקבוצות והמטרה שלנו היא ברורה, לנצח. שתי הקבוצות מגיעות במומנטום ואין פה קבוצה אחת פייבוריטית".

עדכון ראשון: 8:54
עדכון אחרון: 16:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully