וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה פשר מסיבת העיתונאים שמתכנן ברקוביץ'?

16.2.2010 / 17:34

שחקן העבר, הרואה עצמו מועמד לאימון הנבחרת, נפגש עם גיורא שפיגל ולאחר מכן הציע אותו לאבי לוזון כחבר בצוות המקצועי

שחקן העבר אייל ברקוביץ' יכנס מחר (רביעי) מסיבת עיתונאים במלון הילטון בתל אביב, בה הוא צפוי לדבר על עתידו המקצועי. ברקוביץ' הוציא היום הודעה לעיתונות בה אין התייחסות לתוכן הדברים. ברקוביץ' צפוי לדבר על סוגיית בחירת מאמן הנבחרת.

אולי עקב כוונתו של ברקוביץ' לקיים את מסיבת העיתונאים, שוחח עימו יו"ר ההתאחדות אבי לוזון. ברקוביץ', ככל הנראה, הציע ללוזון למנות את גיורא שפיגל יחד איתו לצוות המקצועי של הנבחרת, אך כמובן עדיין לא ברור האם לוזון יסכים למהלך.

לפני השיחה עם לוזון, נפגש ברקוביץ' במסעדה בהרצליה עם שפיגל, שאימן אותו בעבר במכבי חיפה ועימו הוא נמצא בקשר טוב. ככל הידוע, ברקוביץ' ושפיגל שוחחו בעניין הנבחרת ומסיבת העיתונאים הצפויה. "ברקוביץ' הוא מכר ואנחנו נפגשים מפעם לפעם כדי לדון בעניינים שונים", אמר שפיגל לוואלה! ספורט. "אין לי קשר לנבחרת".

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון נפגש אמש (שני) עם שפיגלר וביקש ממנו חוות דעת לגבי המאמנים רוברטו דונאדוני ורונאלד קומאן. שפיגלר המליץ על השניים בדו"ח מיוחד, אך הודיע כי עדיין לא התקבלה תשובה סופית מהם בנוגע להצעה הכספית. בינתיים, לקראת ישיבת המזכירות בשבוע הבא, הולכת ומתגבשת אופוזיציה בניסיון ליצור רוב כנגד המלצותיו של שפיגלר. ללוזון יש כרגע רוב כמעט מוחלט למינוי מאמן זר, אך חלק מהחברים טוענים שיש למנות כזה אך ורק בסכומים ריאליים.

בשלב הראשון, ינסו החברים לדחות כמה שיותר את מינוי המאמן, כדי שעד המשחק מול רומניה (3 במרץ) יעמוד מאמן ישראלי על הקווים, בתקווה שאולי הדבר ישנה משהו בתפיסתו של לוזון. מספר חברי הנהלה שוחחו בימים האחרונים עם לוזון, וביקשו לברר מה התקציב הכולל שהופנה לטובת ועדת האיתור, שבה חבר כרגע רק מוטל'ה שפיגלר, והאם הוא מקבל שכר עבור עבודתו. נראה כי הניסיון הזה נעשה בכדי לגרום ליותר חברי ההנהלה להצטרף לאופוזיציה.

לוזון הודיע להם כי שפיגלר מקבל שכר במסגרת היותו עובד בהתאחדות לכדורגל, אך אותם חברי הנהלה טוענים כי העברתו מתפקיד אחד לאחר דורשת את אישור חברי המזכירות, מה שלא קרה בפועל. אותו חבר הנהלה אמר: "שפיגלר מונה ללא המלצת מזכירות ודרשתי לברר מדוע. על פניו, מינויו לא בר תוקף. אינני מבין מה הטעם בוועדה אם היא מתגבשת לאחר שהוחלט מי יהיו המאמנים הפוטנציאלים?". גורם בהתאחדות אמר אמש: "בניגוד לכל אותן שמועות, שפיגלר מקבל שכר במסגרת עבודתו כעובד התאחדות, אנחנו לא חייבים לאף אחד דין וחשבון בעניין".

היום אמור שפיגלר להגיש את הדו"ח הסופי לגבי מועמדותם של דונאדוני וקומאן. בניגוד לדעתו של לוזון, מספר חברי הנהלה סבורים כי בסופו של דבר שני המועמדים לא יתמנו לתפקיד בגלל הדרישות הכספיות. ישיבת ההנהלה שהייתה מתוכננת להתקיים אתמול (15 בפברואר) נדחתה כיוון שלוזון ושטרן חלובה לא הגיעו להסכמות לגבי אופי הישיבה. בין היתר, וכפי שפורסם בעבר, השניים לא הסכימו לגבי מספר חברי המזכירות. חלובה: "נושא מאמן הנבחרת לא עלה בשיחה שלי עם לוזון. נושא המאמן יבוא לידי הצבעה במזכירות".

עדכון ראשון: 15:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully