וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:3 את בית"ר ירושלים

האלופה צלחה מבחן נוסף בדרך לתואר, עם ניצחון ראשון בטדי אחרי חמש שנים. גדיר (46), ארבייטמן (52) ובוקולי (89) כבשו

המחזור השלישי בעונת 2005/06, או ליתר דיוק ה-25 בספטמבר 2005 - זו הייתה הפעם האחרונה בה ניצחה מכבי חיפה את בית"ר ירושלים בטדי. את התאריך הזה יכולים מעתה האוהדים הירוקים לשכוח, הודות לניצחון 0:3 הערב (ראשון) על מחזיקת הגביע, בדרך להחזרת היתרון בפסגה ל-12 נקודות על פני הפועל תל אביב. מכבי חיפה ניצבת עם מאזן חסר תקדים של 20 ניצחונות ב-22 מחזורים, ונראה כי רק משהו באמת יוצא דופן, אפילו יותר משיטת קיזוז הנקודות של אבי לוזון, ימנע מהם תואר אליפות נוסף.

שחקני מכבי חיפה חוגגים, במרכז מוחמד גדיר. ברני ארדוב
רק משהו באמת יוצא דופן, אפילו יותר משיטת קיזוז הנקודות של אבי לוזון, ימנע מהם תואר אליפות נוסף. חיפה חוגגת בטדי/ברני ארדוב

שחקניו של יצחק שום, שלא ניצחו בארבעת המחזורים האחרונים בהם הרבו להחמיץ, עלו הפעם בצורה מבוקרת מלווה ברוח לחימה והגיעו להזדמנות אחת במחצית הראשונה, אותה ניתב עידן ורד למשקוף בעזרת רגלו של ז'ורז'ה טשיירה כבר בדקה הראשונה. מכאן התנהל משחק שקול בקצב טוב, אך בלי הזדמנויות מיוחדות. במחצית הראשונה, ללא טוטו תמוז שהודח מההרכב בשל איחור לאסיפה המסכמת, נותר ברק יצחקי בודד בחוד הבית"רי כאשר חן עזריאל, ששיחק העונה בעיקר כמגן ימני, התקשה לסייע לו. מכבי חיפה, מצדה, התבססה על הגבהות לא מדויקות מהאגפים וניסיונות נואשים של בעיטות מרחוק.

כדי לשנות זאת, בחר אלישע לוי (בינגו בחילופים) להוציא את ולדימיר דבאלישווילי ולהכניס את מוחמד גדיר המהיר, שהמחיש זאת הלכה למעשה עם שער כבר אחרי חצי דקה על כר הדשא, בפתחה של מחצית חלומית. ההלם על פניהם של הירושלמים נמשך בדקות הבאות, ופיטר מסיללה ניצל זאת נהדר בדקה ה-52. המגן השמאלי הדרום אפריקאי, שמוכיח מדי שבוע כי הוא גדול בכמה מידות על הליגה שלנו, סיחרר את הגנת בית"ר והשאיר לשלומי ארבייטמן לכבוש שער קל על מנת להעלות את מאזנו ל-19 שערים בראש טבלת המבקיעים.

ברק יצחקי עוד ניסה (לבדו) להחזיר את המארחת למשחק, אך הביטחון הרב של שחקני מכבי חיפה ומוטיבציית השיא להתגבר על אחד המכשולים העיקריים בדרך לאליפות עשו את העבודה. אולי אישטוון שאלוי, שבא לעקוב אחר מספר שחקנים בירוק עבור וולבס האנגלית וזכה לגביע הוקרה מבית"ר, היה עוזר לשחקנים הנרפים בצהוב. לקהל הירושלמי המתוסכל, ששוב ראה את שחקניו מתבטלים בפני אחת היריבות הגדולות (נקודה אחת בלבד העונה מול המובילות, ב-0:0 עם הפועל תל אביב) הוציא את העצבים בקריאות לעבר המאמן יצחק שום. האוהדים הירוקים, לעומת זאת, זכו לחזות בשער שלישי מרגלי גוסטבו בוקולי (89) ולנטוש את טדי בשירה וריקודים, לראשונה זה חמש שנים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מהלך המשחק

דקה 1: בית"ר פתחה בסערה. יצחקי הניח לוורד, שמ-16 מטר בעט כדור חזק שפגע בטשיירה וממנו למשקוף והחוצה.

דקה 5: משומר עלה לעזרת ההתקפה וממצב טוב בתוך הרחבה בעט לידיו של הרוש.

דקה 15: טשיירה הרחיק רע לעבר ריקן, שהעביר כדור רוחב לוורד שבעט רע בשמאל וביזבז הזדמנות נהדרת.

דקה 21: ריקן חתך מצד ימין וירה מ-20 מטרים כדור שלא היה רחוק מהמסגרת.

דקה 28: קטן העלה לרחבה, ודבאלישווילי נגח מחמישה מטרים לידיים של הרוש שהמתין בפינה.

דקה 46: גול! איזה חילוף של אלישע לוי. קטן הקפיץ לרחבה, ארבייטמן ורפאלוב נגחו והמחליף מוחמד גדיר עט על הכדור ובעט בשמאל לרשת אחרי חצי דקה על המגרש. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 52: גול! פריצה מסחררת של מסיללה בצד שמאל, אחרי שעבר את ריקן ובנאדו השאיר לארבייטמן שבעט מחמישה מטרים חזק לפינה הקרובה. בישול מספר 11 העונה למסיללה, שער 19 לארבייטמן ו-0:2 לאלופה.

דקה 57: קטן השאיר לרפאלוב, שפרץ לרחבה ומ-11 מטרים ניסה לסובב לפינה הרחוקה ובעט החוצה.

דקה 60: יצחקי ניצב לבדו מול הגנת חיפה, ובמקום למסור בעט מ-16 מטרים למרכז השער, ישירות לידי דוידוביץ'.

דקה 75: יצחקי בעט כדור מסובב מ-20 מטרים, אבל זה נעצר במשקוף של דוידוביץ'.

דקה 76: רפאלוב הוציא אחורה לקטן, שבעט חזק מ-18 מטרים, אך מעל השער.

דקה 78: גדיר חיפש את השני שלו, אבל הפעם הרוש היה במקום והדף טוב לקרן את הנגיחה של החיפאי.

דקה 82: עוד התקפה יפה בירוק. בוקולי מצא את משומר הפנוי בימין, ואל כדור הרוחב הגיע בוקארי שלא הצליח לדחוק פנימה מול שער חשוף.

דקה 89: גול! משומר השאיר לבוקולי הפנוי בתוך הרחבה, והקשר המחליף בעט בשמאל אל הרשת. 0:3 למכבי חיפה.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אבי ריקן, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, אלירן דנין, קובי מויאל (סבסטיאן ואסקז, 80), עידן טל, עידן ורד, אבירם ברוכיאן (עמית בן שושן, 62), ברק יצחקי, חן עזריאל (טוטו תמוז, 46).

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, עלי עוסמאן, בירם כיאל, ליאור רפאלוב (גוסטבו בוקולי, 77), יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי (מוחמד גדיר, 46). שלומי ארבייטמן (סאדאת בוקארי, 81).

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
חזרה משמחת הביתה. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully