וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה ניצחה את רעננה 7:8 בפנדלים

אחרי 1:1 בתום 120 דקות, רק עומרי עטיה החטיא בדו קרב הפנדלים. אשדוד (0:1 על הכח) ואשקלון (1:2 על נס ציונה) עלו

שתי קבוצות תחתית עם היסטוריה שונה לחלוטין וגישה אחרת לגמרי למפעל גביע המדינה, נפגשו הערב (רביעי) בסיבוב ח'. המארחת הפועל פתח תקוה, למרות העונה החלשה בליגה, קיוותה לייצר רגע של נחת בגביע, שם זכתה בתואר האחרון שלה לפני 18 שנים, ועשתה זאת אחרי מאמץ רב. רעננה, מנגד, חושבת בעיקר על הליגה ולכן עלתה בהרכב משני. למרות זאת, השחקנים של אלי כהן היו שווי כוחות למלאבסים, הצליחו לחזור מפיגור וגררו את המשחק לבעיטות מהנקודה הלבנה לאחר 1:1 בתום 120 דקות. פה שני השוערים פשוט נותרו מתוסכלים כשלא הצליחו לעצור ולו כדור אחד, עד ההחטאה של עומרי עטיה בבעיטה ה-16. הפועל פתח תקוה ממשיכה לשמינית הגמר.

רעננה, למרות ההרכב המשני, יזמה יותר בדקות הראשונות, אבל בדקה ה-25 הוציא אסף רז כדור ראשון מהרשת. רפי דהן הגביה לרחבה וחלוץ הרכש איברהים בסיט נגח פנימה וחגג שער שני השבוע. 0:1 להפועל פתח תקוה. בדקה ה-30 שניר שוקר בעט לעבר שער פתח תקוה, ודניאל אדו, גם הוא שחקן רכש שהגיע לאחרונה לפתח תקוה, שינה את כיוון הכדור והבקיע שער עצמי. 1:1. אדו ביצע טעות נוספת כעבור חמש דקות, אבל כריסטיאנו דוס סנטוס נעצר אצל יוסי שקל.

המחצית השנייה החלשה לא הביאה עימה מצבים מסוכנים ליד השערים, כשגם החילופים של שני המאמנים לא הועילו והמשחק נכנס להארכה. חמש דקות בתוך ההארכה מצא ראובן עובד את בסיט לאחר שעבר שלושה שחקנים, אך החלוץ הגנאי בעט החוצה. שתי הקבוצות ניגשו לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה.

כפיר דר - שטוח ושמאלה אל הרשת. 0:1 לפתח תקוה.
דודו ביטון - חזק לרשת של יוסי שקל. 1:1.
עמנואל מתיא - בדיוק כמו דר, לרשת של אסף רז. 1:2.
מאור זוהר - בעט חזק שמאלה. 2:2.
סאלם אבו סיאם - בקלות לפינה הימנית. 2:3.
איתי טואף - בקור רוח לפינה הנגדית של השוער. 3:3.
עידן סרור - בשמאל נהדר לחיבורים. 3:4.
כריסטיאנו דוס סנטוס - בעזרת גבשושית והקורה השמאלית, אל הרשת. 4:4.
ראובן עובד - בקלות לפינה הימנית. 4:5.
אסף רז - השוער הצעיר בעט למרכז השער וכבש. 5:5.
ג'ונתן אסוס - לפינה השמאלית, למרות זינוק טוב של רז. 5:6.
חיים פונטרמולי - בשמאל אל הרשת דרך השוער. 6:6.
גל כהן - בקלות למרכז השער. 6:7.
אבי סופר - חזק בימין למרכז. 7:7.
דניאל אדו - כדור קשתי לחיבורים השמאליים. 7:8.
עמרי עטיה - נמצא המחמיץ. הבעיטה החזקה נעצרת בקורה. 7:8 לפתח תקוה שעולה לשלב הבא.

הרכב הפועל פתח תקוה: יוסי שקל, עמנואל מתיאס, גל כהן, דניאל אדו, סאלם אבו סיאם, ג'ונתן אסוס, רפי דהן (כפיר דר, 76), אלי ביטון (עידן סרור, 60), ארמון בן נעים (ראובן עובד, 46), איברהים בסיט, עוסמן בשירו.

הרכב הפועל רעננה: אסף רז, איתי טואף, אבי סופר, חיים פונטרמולי, גיא כוואז (עומרי עטיה, 39), דוד דיגמלאשווילי (איתי אלקסלסי, 70), מאור זוהר, שניר שוקר, דודו ביטון, כריסטיאנו דוס סנטוס, ריקארדס בניושיס (רז כהן, 100).

הכח עמידר רמת גן - מ.ס. אשדוד 1:0

הכח עמידר רמת גן, שממוקמת במקום ה-15 בליגה הלאומית, חלמה להפתיע ולעלות על חשבונה של מ.ס. אשדוד, אבל האורחים עשו את המינימום ההכרחי ודילגו לשמינית הגמר. בכך השיגה אשדוד נקמה על ההדחה על ידי הכח ברבע הגמר של העונה שעברה, אז נפרדה מהמפעל לאחר דו קרב פנדלים. מרקו פופוביץ', המגן הסרבי החדש, הציג משחק מצוין ובישל את שער הניצחון לדימיטאר מקרייב, שבמהלך המשחק נתקל לא פעם בתום אלמדון, שוער הכח עמידר רמת גן.

אשדוד פתחה מצוין, כאשר כבר בדקה ה-21 מימשה את יתרונה בשדה. מרקו פופוביץ' הגביה מצד ימין ודימיטאר מקרייב נגח באין מפריע לרשת של תום אלמדון. 0:1 לאשדוד. אלמדון מנע לפחות שני שערים נוספים של האורחים, ובמחצית השנייה חבריו התחילו להתעורר בחיפוש אחר השיוויון. למרות זאת, שחקני אשדוד נותרו קרי רוח והבטיחו את מקומם בשלב הבא. הכח תחזור למאבקי ההישרדות בלאומית.

הפועל אשקלון - סקציה נס ציונה 1:2

במשחק על טהרת הליגה הלאומית נפגשו הפועל אשקלון וסקציה נס ציונה, שידעו כי הן באמת קיבלו הזדמנות פז להשתחל ל-16 האחרונות במפעל. אשקלון הגיעה למשחק אחרי רצף של שלושה ניצחונות הודות לרכש שהביא המאמן אורי מלמיליאן, והשיגה אחד נוסף וכל כך יקר בגביע. לאשקלון יש הרי זכרונות טובים מהגביע, אחרי שבעונת 2006/7 היא נוצחה בגמר על ידי הפועל תל אביב והייתה במרחק פסיעה מהנפה. מול נס ציונה של רפי כהן, שגם לו יש עבר מוצלח במפעל, אשקלון עשתה את העבודה משערים של שחקני החיזוק אריק רומאו ויחיאל צגאי, שהבקיע את שער הניצחון שמונה דקות לסיום. שער זה היה החמישי של הקשר המוכשר בחודש האחרון.

בדקה ה-36 אשקלון זכתה בשער ראשון מוצדק, לאחר מספר החמצות מצד חלוציה. שוקי נגר הוותיק שלח כדור לרחבה מצד שמאל והחלוץ הקמרוני אריק רומאו נגח לקרקע ופנימה. 0:1 לאשקלון. בדקה ה-66 השיגה נס ציונה את השיוויון, כשהגאורגי ג'ורג' חלידזה בעט פנימה מ-16 מטרים, בעזרת מגן מקומי. 1:1. נס ציונה הגבירה את הלחץ מול אשקלון ההמומה, אבל אופיר חמו וחבריו לא ניצלו מצבים מול שלומי בן חמו. בדקה ה-82 חזרה אשקלון להוליך, כששוב היה זה נגר שניתב כדור לרחבה, רומאו השאיר אחורה, הגנת נס ציונה נכשלה בהרחקה ויחיאל צגאי שבא מאחור ירה לרשת. 1:2 לאשקלון שעולה לשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully