וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - הפועל ת"א: דה רידר לא בסגל

הקשר עדיין סובל מפציעה ולא יפגוש את קבוצתו של מזרחי (א’, 20:00, ערוץ 1). סטויקיץ': "יכולים וצריכים לנצח את הפועל"

מ.ס. אשדוד תארח הערב (ראשון, 20:00, שידור ישיר בערוץ 1) את הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-21 של ליגת העל, ותנסה לצבור שלוש נקודות נוספות כדי לבסס את מעמדה בחלק העליון של הטבלה, ובכך לעשות עוד צעד לקראת העפלה לפלייאוף העליון. האשדודים מגיעים להתמודדות לאחר שבעה משחקים ללא הפסד כאשר בעקבות תוצאות השבת, ניצחון שלהם יזניק אותם עד המקום הרביעי.

המאמן יוסי מזרחי מחזיר להרכב שלושה משחקניו המשמעותיים, כשהבלם כריסטיאן גונזאלס והקשר משה אוחיון יפתחו, לאחר שלא עמדו לרשותו של המאמן בשבוע שעבר, בגלל עונשי הרחקה. כמו כן, גם הקשר סטפן קינגאווה החלים לחלוטין מפציעה ויפתח בהרכב. עידן ציון ומאור פרץ יתופקדו בעמדות המגנים, כשבמרכז השדה מתלבט מזרחי בין ניר ביטון ושי רביבו. עידן שריקי יפתח כרגיל בחוד לצידו של דמיטאר מקרייב, שיהיה במעקב תחת עיניהם של סקאוטים מרובין קאזאן וזניט סנט פטרסבורג מרוסיה, שהודיעו על כוונתם להיות נוכחים במשחק.

השוער הקרואטי דראגן סטויקיץ' מאמין מאוד ביכולתה של אשדוד, וחושב שאפשר לקחת נקודות גם נגד האדומים שנמצאים בצמרת: "אנחנו יכולים וצריכים לנצח את הפועל תל אביב. אנחנו מאמינים ביכולות שלנו ובלי האמונה לא תהיה סיבה שנעלה לשחק בכלל. לכולם יש את האפשרות לקחת שלוש נקודות. זה יהיה מאוד קשה, אבל זו תהיה גם תצוגה טובה לאוהדים. אני מקווה שלא יובקעו הרבה שערים, אבל שבסוף המשחק הנקודות ישארו אצלנו".

הרכב משוער: דרגאן סטויקיץ', עידן ציון, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, מאור פרץ, סטיבן קינג, ניר ביטון (שי רביבו), משה אוחיון, עידן שדה, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

"משמעת טקטית זו הדרך"

הפועל תל אביב הגישה היום (ראשון) ערעור על החלטת בית הדין, שקנס בשבוע שעבר את הקבוצה ב-20 אלף שקל והעניש אותה במשחק רדיוס עם קהל בגין השלכת חפצים לעבר הקוון במהלך המשחק מול מכבי נתניה (3:3) בשבת שעברה. כזכור, צפוי יו"ר הקבוצה אמיר לובין לעמוד לדין בעקבות התבטאויותיו לאחר הקראת פסק הדין.

הקבוצה ערכה אתמול (שבת) את האימון לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד בידיעה כי כל תוצאה פרט לניצחון, וחלומות האליפות מהקיץ ימתינו אולי לעונה הבאה. בכדי שהאדומים ישיגו ניצחון, הם יצטרכו לשבור נאחס ארוך של השנים האחרונות באצטדיון הי"א באשדוד, שכן הפועל לא ניצחה שם מ-2001 ואשדוד גם העונה נחשבת לאחת מקבוצות הבית החזקות בליגה.

עוד לפני האימון, ערך המאמן אלי גוטמן אסיפת קבוצה ובה שם דגש במיוחד על הפערים הגדולים בין ההגנה להתקפה שהיו במשחק מול מכבי נתניה. "משמעת טקטית זו הדרך", אמר גוטמן. "אנחנו צריכים לחזור לעקרונות המשחק שלנו ולשמור על הפערים אחד מהשני". גוטמן, שנראה עצבני מהיכולת של ההרכב הראשון, ניסה לשדר עסקים כרגיל. אחד השחקנים ניסה להסביר את המתח, לאחר הניצחונות של מכבי חיפה ומכבי תל אביב: "אם לא ננצח, לא רק שהאליפות גמורה מבחינתנו, אלא העונה הזו יכולה להיגמר בטעם רע מאוד אם נסיים במקום השלישי".

למרות הרוגע ששידר גוטמן, בפניו עדיין התלבטויות לגבי ההרכב. הראשונה היא בעמדת המגן הימני כשעמרי קנדה תורגל לאורך רוב השבוע בעמדה זו, אך באימון המסכם שוב העדיף גוטמן את דני בונדר, למרות שלקראת סיום האימון החליפו השניים גופיות וקנדה תורגל בהרכב הראשון. ההתלבטות השניה של גוטמן היא בחוד, בין מהראן לאלה לויקטור מרעי, שגם במקרה הזה החליף המאמן בין השניים בסוף האימון, אבל נראה כי לאלה יהיה זה שיפתח.

דניאל דה רידר נצטווה לנוח עד ליום שלישי לאחר בדיקת האולטרסאונד שעבר אתמול. לא רק שדה רידר ייעדר מהמשחק אלא גם ככל הנראה יחסיר את המשחק בגביע ביום רביעי נגד הפועל חיפה. וינסנט אניימה יחזור לשער האדומים לאחר חודש שנעדר בעקבות אליפות אפריקה.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר (עומרי קנדה), וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר, מהראן לאלה.

עדכון ראשון: 6.2.2009, 20:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully