וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא קיבלנו בקשה לשחרור גולסה"

1.2.2010 / 11:07

שעות לפני תום מועד ההעברות, בלאציו טרם פנו לירוקים, שמעריכים כי ההעברה לא תושלם. בסביבתו של השחקן חושבים אחרת

שעות ספורות לפני סגירת חלון ההעברות באירופה, טרם התקבלה במשרדי מכבי חיפה בקשה לשחרורו של אייל גולסה, שסיכם לארבע וחצי שנים בלאציו.

הבעלים של בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', פנה הבוקר לפרקליט מכבי חיפה, עו"ד אודי שוכטוביץ', בבקשה לברר מהם ההליכים המשפטיים שבכוונת המועדון לפתוח כנגד גולסה. כפי שפורסם אתמול, בחיפה מתכוונים לטעון כי החוזה שעליו חתם אייל גולסה לפני גיל 18 הוא חוזה מקצועני, באמצעות טענות כי משפחתו קיבלה דירה בפרוייקט עיר ימים בנתניה וכמו כן כספים בסך כולל של כ-400 אלף דולר. בחיפה מתכוונים לטעון כי על פי גובה הכספים ששולמו, החוזה הופך להיות במהותו חוזה מקצועני לכל דבר.

אם יוכח כי מדובר בחוזה מקצועני, איזיקוביץ' יקבל אחוזים ממכירת כרטיסו ללאציו או לכל קבוצה אחרת לה יימכר בעתיד, ולא דמי השבחה כפי שקובעת פיפ"א. "למיטב הבנתי לחיפה יש חוזה מחייב עם השחקן. כשמשפחה מקבלת כל כך הרבה כסף ברור שמדובר בחוזה מקצועני. זה מה שהסביר לי עו"ד שוכטוביץ' ואני מקווה שכך חיפה תפעל", אמר איזיקוביץ'.

"אייל ואוראל גולסה עברו למכבי חיפה במסגרת הסכם שיתוף פעולה במסגרתו זכויות הכרטיס מתחלקות", הסביר איזיקוביץ' את החלק שלו בסוגיה הסבוכה, "כל ההתחייבויות כעת הם של מכבי חיפה. יש לי אמונה שלמה בעו"ד שוכטוביץ' שידאג בצורה מקסימלית למיצוי כל ההליכים המשפטיים שבגינם, בסופו של דבר, השחקן יישאר בחיפה".

כזכור, אתמול התבטא עו"ד אלדד אהרוני, מומחה למשפט בספורט, בנושא לסוגיה המשפטית שלפנינו כשאמר: "השאלה המתבקשת בסוגיה שלפנינו היא האם החוזה של אייל גולסה במכבי חיפה הוא מקצועני או לא. על אף שלכאורה הוא היה מתחת לגיל 18 כשחתם על ההסכם, ההסכם במהותו על פי התמורה שהוא קיבל (על פי גורמים במכבי חיפה, אמו קיבלה דירה הנאמדת כיום בשווי של 400 אלף דולר כמענק חתימה, א"י) הוא הסכם מקצועני לחלוטין ומראה על הכוונה העתידית של מכבי חיפה לגבי חוזה עתידי מול השחקן. הוא קיבל מענק חתימה יוצא דופן לשחקן בגילו. האם זהו חוזה חובבני? על פניו נראה שלא".

יחד עם זאת, בסביבתו של השחקן אומרים שגולסה יעבור כבר מחר ללאציו, עם או בלי קשר לשאלה אם חיפה תעביר את שחרורו הבינלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully