וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה פנתה לאיברהים בסיט

24.1.2010 / 13:18

החלוץ הגנאי בן ה-19 ששיחק בסכנין מועמד. דן אדו הסביר לחבריו: "אני קשר אחורי". שחקנים על סאגת גוצירידזה: "שכונה"

הפועל פתח תקוה פנתה לחלוץ בני סכנין לשעבר, הגנאי איברהים בסיט, וביררה עלויות עם סוכנו. בסיט בן ה-19 הגיע בפגרת החורף של העונה שעברה לסכנין על תקן הבטחה גדולה לטווח ארוך. הוא כבש שער ליגה אחד ושער נוסף בגביע הטוטו, למרות שפתח רק בשני משחקים. הוא שיחק מעט בשלבים המאוחרים של העונה בעיקר בגלל חוסר הניסיון שלו במאבקי תחתית. היו"ר דני לוי אישר הערב כי: "מתנהלים מגעים עם סוכנו של השחקן, אך עדיין לא קיבלנו החלטה לגביו".

בפתח תקוה מחכים לשחרור של ראובן עובד ואלי ביטון, שעל מועמדותו פורסם כבר לפני כחודשיים, מבני סכנין. מאז שפתח תקוה פנתה לשחקן סכנין טרם הודיעה לו על שחרורו באופן רשמי ולכן חל עיכוב. היום (ראשון) שוחחו בקבוצה עם חסן אבו סלאח מסכנין, שהבטיח לשחרר אותם עד מחר. גם ראובן עובד עדיין לא סיכם בקבוצה וזה יקרה רק לאחר שישוחרר מסכנין. בקבוצה מודעים לעלויות של עובד ולכן לא צפויות בעיות אם יתקבל השחרור.

בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת שהציג אתמול הבלם דן אדו, שטען בפני שחקנים בקבוצה שהוא רגיל לשחק בכלל בעמדת הקשר האחורי. "זה מסביר כנראה את היכולת ההתקפית שלו, הוא לא הפסיק לעלות למעלה", אמרו שחקנים בקבוצה.

החלוץ רבאז גוצירידזה ישוחרר עוד השבוע מהקבוצה. אתמול, לאחר המשחק, השחקן שוחח עם אדו בנוגע למעמדו בקבוצה. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "איזה יכולת ציפו שהוא יביא איתו אחרי שהחתימו אותו לשבועיים, שחררו אותו והחתימו אותו לשבוע נוסף? זה נראה כמו שכונה".

אחד מהחלוצים, אור פיישבין ואיימן אבו סלאח, שכבר שוחרר מהקבוצה, עשויים לעבור לאחווה עראבה של אייל לחמן. כזכור, השחקנים הוצעו ללחמן במסגרת שיחות על שיתוף פעולה, לאחריהן עבר הקשר האחורי דור הלוי לקבוצה מהליגה הלאומית.

השוער יוסי שקל הוזכר בתקשורת האירופית כאחד השוערים שספגו הכי מעט באירופה בארבעת המחזורים האחרונים. שקל ספג רק שער אחד בארבעת משחקי הליגה האחרונים. להוציא את השער הזה, שקל לא ספג 396 דקות, מאז השער שהבקיע לרשתו שלו מנשה ממכבי נתניה. המאמן אלי מחפוד אמר אמש על משחק ההגנה של הקבוצה: "כשהגעתי לפתח תקוה המטרה הייתה קודם כל לייצב את ההגנה. אני שמח שזה קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully