וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן החל במלחמה הפסיכולוגית

17.1.2010 / 12:00

גוטמן, ראה הוזהרת. קפטן חיפה שפע מחמאות להפועל ת"א בניסיון להרדימה: "היא מציגה כדורגל מצוין, תמיד קשה לנו נגדם”. קינן לא מתכוון לחדש את חוזהו, גם ארבייטמן וכיאל יעדיפו לעבור. שחקנים: ”נוצרה תחרות סמויה בין דבאלישווילי לארבייטמן”

יותם רונן

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יאיר דניאל

יניב קטן: "זה מדהים שניצחנו 17 מתוך 18 משחקים"

מכבי חיפה ערכה הבוקר (ראשון) אימון שחרור לאחר הניצחון הגדול, 0:5 על הפועל רמת גן במסגרת המחזור ה-18 של הליגה. קפטן הקבוצה יניב קטן התייחס הבוקר במסיבת העיתונאים הרשמית למשחק העונה בשבוע הבא נגד הפועל תל אביב: "אם נהיה מציאותיים, הרי שבשבוע הבא מחכה לנו משחק קשה מאוד קבוצה חזקה שמציגה כדורגל מצוין. המיקום של הקבוצות לא משקר ואנחנו צריכים להיות מוכנים, אף פעם לא קל לנו נגד הפועל".

על הניצחון על הפועל רמת גן אמר הקפטן: "זה מדהים שניצחנו 17 מתוך 18 משחקים, אבל אי אפשר לנוח על זרי הדפנה, ואנחנו חייבים להמשיך להיות בפוקוס. אנחנו שמחים מכך שבמהלך המשחק לא נגררנו לפרובוקציות למרות שאייל משומר קיבל כרטיס אדום, לא מוצדק אגב, אבל כדורגל זה משחק של גברים".

לגבי אייל גולסה, שאמור לצאת השבוע לטיפולים, כנראה באוסטריה ובכל מקרה לא יהיה כשיר למשחק נגד הפועל תל אביב, אמר קטן: "כמובן שהוא חסר לנו מאוד. אנחנו זקוקים לו ומקווים שיחלים במהרה".

לסיום התייחס קטן לביקורת של יעקב שחר על השחקנים לפני המשחק נגד רמת גן ולאחר ההפסד וההדחה על ידי הפועל רעננה בגביע הטוטו, ואמר: "יש לנו כבוד אליו. הוא חי את הקבוצה וזה עוזר כשהוא מדבר עם השחקנים".

במכבי חיפה נמשכת מכירת הכרטיסים המואצת לקראת המשחק המסקרן. עד כה, כבר למעלה מ-12 אלף צופים הבטיחו את מקומם, כשרק כאלפיים כרטיסים עוד נותרו למכירה. בנוסף, ממשיכה הקבוצה במכירת המנויים לששת המשחקים האחרונים של העונה.

יניב קטן שחקן מכבי חיפה. יותם רונן
יניב קטן/יותם רונן

גם ארבייטמן וכיאל יעדיפו הצעות מאירופה

בלם מכבי חיפה דקל קינן לא מתכוון לחתום על חוזה חדש אם יוצע לו כזה בהמשך העונה. לאחרונה ביקש הבלם מסוכנו גלעד קצב לקדם את העברתו לאירופה. כזכור, בפגישה עם הבעלים יעקב שחר ואיתמר צ'יזיק שנערכה לאחרונה, עלתה האפשרות שהשחקן יעבור לאירופה בתום העונה וזאת למרות שחוזהו מסתיים בתום העונה.

במהלך השבוע שעבר הוצע השחקן לקבוצת גנט הבלגית וסקאוט של זניט סנט פטרסבורג הרוסית אף צפה בבלם, שלא הרשים מול הפועל רעננה במשחק ההפסד בחצי גמר גביע הטוטו (3:2). אתמול קינן בלט, ובחיפה ציינו כי העבודה הטובה שעושים העונה שלושת הבלמים, קינן, ז'ורז'ה טשיירה ושי מימון, למרות שהאחרון לא מרבה לשחק.

גם החלוץ שלומי ארבייטמן והקשר בירם כיאל יעדיפו הצעות מאירופה, למרות שהשנים מחזיקים בחוזה גם לעונה הבאה. ארבייטמן עבר לאחרונה לקבל שירותים מסוכן השחקנים דודו דהאן, שאמר לו כי הוא יוכל לבדוק עבורו אפשרות לעזוב לאירופה בתום העונה.

הקשר ישראל זגורי עשוי להצטרף להפועל פתח תקוה במהלך השבוע, זאת לאחר שאתמול נעשו נסיונות לשכנע את נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, כי השחקן יוכל לצבור יותר דקות משחק ולהתקדם אצל אלי מחפוד. בין הצדדים, כזכור, קיים סיכום עד תום העונה. במכבי חיפה לא פוסלים אפשרות ששחר והמנכ"ל איתמר צ'יזיק יאפשרו לשחקן לעזוב, בעיקר משום שהשחקן לא זוכה לאשראי מאלישע לוי.

"אם דבאלישווילי וארבייטמן ימשיכו כך, זה יהיה הישג מדהים"

שחקנים בקבוצה ניסו אתמול (שבת) להגביר את התחרות בין שלומי ארבייטמן (כבש 15 שערים העונה) לולדימיר דבאלישווילי (13 שערים) כשאמרו לאחרון: "נראה אותך עובר את שלומי". אחד השחקנים אמר אמש, ספק בציניות: "נוצרה תחרות סמויה בין ולאדו (דבאלישווילי) לשלומי. שלומי נראה בלחץ כשהוא נכנס, עד אז זה היה הפרש של שער אחד. ראיתם אותו אחרי הגול?".

בכל העונה שעברה כבש מלך השערים של הקבוצה ת'מבינקוסי פנטאני 11 שערים, וזה היה מאזן טוב בהרבה מזה שהושג בשנתיים הקודמות. ארבייטמן, לדוגמא, הבקיע חמישה שערים בלבד. "אם הם ימשיכו להבקיע בקצב כזה, זה יהיה הישג מדהים בכל קנה מידה", אמרו בחיפה.

בלי קשר, בקבוצה היו מרוצים מאוד גם מהיכולת שהפגין אתמול פיטר מסיללה. שחקנים אמרו עליו: "הוא פתח אתמול מבערים והראה מה הוא יודע. כנראה שטאלב טוואטחה העיר אותו".

בחיפה מבהירים שגולסה לא גמר את העונה

בקבוצה מעריכים שהחלוץ רוני פורוקארה יחתום על חוזה השבוע, אולי אפילו עוד בטרם יחזור מהמחנה בפינלנד. כזכור, אתמול טענו במועדון כי הפערים עם השחקן מינוריים. הסקאוט אלון חרזי יצא לחזות במשחק האימון של פינלנד נגד דרום קוריאה במטרה לנסות לזרז את המו"מ עם פורוקארה. במועדון ינסו להנחית את הקשר ההונגרי לאסלו לנצ'ה עוד השבוע.

הצוות הרפואי של המועדון ימשיך לעוב אחר אייל גולסה שלא יזדקק לניתוח, אך ייתכן שהוא ייצא לטיפולים בחו"ל, כנראה באוסטריה. בכל מקרה, בחיפה הבהירו כי השמועות לפיהן השחקן גמר את העונה אינן נכונות.

עדכון ראשון 9:07
עדכון אחרון 12:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully