וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הגישה לבית"ר הצעה רשמית על יצחקי

האדומים מוכנים לשלם לבית"ר 700 אלף דולר על מחצית מכרטיס השחקן, הירושלמים רוצים 1.8 מיליון יורו על כרטיס מלא

בהפועל תל אביב החליטו להעביר הילוך בעניינו של ברק יצחקי, והעבירו היום (רביעי) הצעה רשמית לצירופו של השחקן. האדומים מוכנים לשלם 700 אלף דולרים על מחצית מכרטיסו, אולם בבית"ר ירושלים כבר החליטו על מחיר מינימום של 1.8 מיליון יורו וצפויים לסרב להצעה. בבית"ר הבהירו עוד כי לא יסכימו למכור רק מחצית מכרטיסו של החלוץ, גם לא במחצית מהסכום הנקוב או גבוה מכך, אלא רק בשלמותו. במועדון גם לא ישחררו את יצחקי, אלא אם כן הוא יבהיר להם שהוא מעוניין לעזוב. בהפועל תל אביב מקווים שהשחקן אכן ילחץ לעזוב, משום שהצעתם הכספית אליו גבוהה מהסכום שאותו הוא מקבל כרגע בבירה.

יצחקי, שמרוויח העונה בבית"ר כ-350 אלף דולר ברוטו, קיבל מהפועל הצעה הדומה לשכרו המקורי בבית"ר - כ-700 אלף דולרים ברוטו, כ-400 אלף דולרים נטו. חוזהו המקוצץ של יצחקי צפוי לחזור לסכומים המקוריים בתום העונה, אך בבית"ר לא יוכלו לעמוד בהם ובכל מקרה יבקשו ממנו לקצץ או שימכרו אותו לאירופה.

בהפועל מחכים כעת לתשובה הרשמית של בית"ר כדי להיכנס למשא ומתן על הרכישה. בהפועל מאמינים כי הרצון של יצחקי לעבור להפועל והלחצים שיפעיל בעצמו ובאמצעות מקורביו על בית"ר יעזרו להם להוריד את דרישותיה של מחזיקת הגביע. בכל מקרה, בית"ר צפויים להשיב להפועל כי אין בכוונתם למכור מחצית מכרטיסו של יצחקי, ולהגיש הצעה נגדית בסכום שבין 1.8 לשני מיליון יורו עבור הכרטיס כולו.

יש לזכור כי רק לפני כשנה וחצי רכשה בית"ר את יצחקי מגנק הבלגית ב-1.2 מיליון יורו, כשהתשלום האחרון על סך 300 אלף יורו לבלגים צריך להתבצע במהלך החודש. גם אם הצדדים יגיעו לבסוף לסיכום על ההעברה, הירושלמים יצטרכו להעביר את הסכום לבלגים ללא דיחוי. בשני מועדי פרעון החוב הקודמים התעכבה בית"ר בהעברת הכסף לבלגים במספר שבועות וראשי גנק זעמו ואיימו לתבוע את המועדון במוסדות פיפ"א ולדרוש להפסיק את פעילותו בשוק ההעברות.

מי שבכל מקרה צפויים לעזוב בימים הקרובים הם ז'וסלין מאייבי ודייויד גומז. שני הזרים, שלא מצאו את מקומם בהרכב של שום, יושאלו לקבוצות אחרות ובכך בית"ר תחסוך את שכרם, כשעל גומז היא גם דורשת דמי השאלה של 100 אלף שקלים עד לסיום העונה. מכבי נתניה עדיין המועמדת המובילה לקלוט את החלוץ הברזילאי, אך קיימים פערים בינם לבין בית"ר לגבי דמי ההשאלה. במאייבי מעוניינת אחי נצרת, אך ג'ון גרגורי לא יסכים להחתימו ללא מבחנים.

בית"ר פנתה להתאחדות וביקשה להזיז את משחקה מול בני סכנין ליום ראשון עקב חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב ביום רביעי, אך בהתאחדות סירבו והקבוצה תיאלץ לשחק שני משחקים בתוך 48 שעות.

עדכון ראשון: 6.1.10, 12:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully