וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:3 את הפועל עכו

עכו הקשתה על מכבי חיפה במשך 34 דקות בגרין, עד שקטן השתחרר והוביל ל-0:3 קליל של האלופה. דבאלישווילי כבש צמד

סיבוב חדש? יריבה שעשתה צרות להפועל תל אביב וכמעט הפתיעה את האלופה במחזור הפתיחה? ג'ון קולמה ושלומי ארבייטמן פצועים? עבור מכבי חיפה זה לא באמת משנה. מוליכת הטבלה, עם מאזן של 14 ניצחונות בסיבוב הראשון, המשיכה מאותה נקודה גם את הסיבוב השני והביסה 0:3 את הפועל עכו כדי לציין ניצחון חמישי ברציפות ולפתוח פער של 11 נקודות בפסגה. המכונה בירוק לא עוצרת.

שחקן מכבי חיפה יניב קטן חוגג עם האוהדים. איתי חסיד
עוד ניצחון קל. קטן חוגג עם אוהדי חיפה/איתי חסיד

ירון הוכנבוים הבטיח לעשות חיים קשים? אולי בחצי השעה הראשונה, לא יותר. עכו צופפה במרכז המגרש, הציבה את בן בנימין כעלוקה של יניב קטן והתמקדה בשמירות אישיות. באותם רגעים חיפה נראתה אובדת עצות וגם תמיכת המגינים לא הייתה מספקת, ואז בנימין איבד לשנייה את הקפטן הירוק, וזה דהר ל-11 דקות של שכרון חושים מצד האורחים.

ברגע שקטן השתחרר לרגע בדקה ה-34, הוא גם כבש מ-15 מטרים בסיומו של מהלך נפלא אותו החלו ליאור רפאלוב ואייל גולסה. ולדימיר דבאלישווילי, שלא כבש מאז המחזור ה-10, ניצל את פציעתו הקלה של שלומי ארבייטמן המסופסל ואת היריבה המזמינה שהתפרקה לפתע, והבקיע צמד על סף סיום המחצית בדקות 43 ו-45. מה שנראה כמוקש רציני בפתיחה, הפך עבור השחקנים של אלישע לוי לאפשרות לשפר את הפרש השערים.

באותה תנופה בה סיימה את המחצית הראשונה, חזרה האלופה גם מההפסקה. רק בלי הגולים. השמירות האישיות נעלמו ואיתן המשחק הפך משוחרר בשני הצדדים, כשגם ניר דוידוביץ' (במשחק חמישי ללא ספיגה) זכה לגעת בכדור בעקבות בעיטה לעברו מצד עומרי אלמקייס בחלוף שעה של משחק. עכו השתפרה, חיפה הורידה הילוך בעקבות החילופים וכבר החלה לחשוב על תוצאה רצויה במפגש ביום שני בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים. לירוקים צפויים כעת בזה אחר זה עימותים מול העולות החדשות. כפי שהדברים נראים כרגע, הם רשאים לפנטז על רצף דומה לזה בתחילת העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהלך המשחק

דקה 20: קינן ביצע גיחה קדימה ומ-20 מטרים בעט בשמאל חזק, אבל רחוק מהמסגרת.

דקה 29: כיאל הגביה לרחבה, דבאלישווילי נגח חלש לידיו של גורש.

דקה 30: כיאל בחן את גורש עם ביטה שטוחה מ-30 מטרים, השוער שמט וקלט בניסיון שני.

דקה 32: דבאלישווילי סובב בשמאל מ-20 מטרים, אבל הכדור חלף מעט מעל המשקוף.

דקה 34: גול! רפאלוב הגביה משמאל לרחבה, גולסה הוריד לקטן שמ-15 מטרים הניף את רגל ימין והשכין את הכדור בין חיבורי הקורות. שער נהדר של הקפטן, 0:1 למכבי חיפה.

דקה 37: משומר חטף כדור מהגנת עכו, אך שיחרר בעיטה חלשה שגורש הצליח לקלוט.

דקה 43: גול! מסיללה הגביה כדור נהדר משמאל, דבאלישווילי החופשי עלה ונגח כדור שלא הותיר לגורש סיכוי. 0:2 למכבי חיפה, עכו מתפרקת.

דקה 45: גול! גדיר ניצל טעות של איציק כהן, העביר לדבאלישווילי שבעט כדור שהתגלגל מתחת לגופו של גורש ונכנס פנימה. 0:3 קל לירוקים.

דקה 46: רפאלוב עבר שחקן עכואי ובעט מ-18 מטרים החוצה. חיפה מיד התקיפה שוב, ורפאלוב ניסה פעם נוספת מאותה עמדה ומצא את גורש מוכן.

דקה 49: מסירה נהדרת של קטן הגיעה לדבאלישווילי, שכבר הכניע את גורש, אבל ברקאי הציל מהקו ומנע מהחלוץ שלושער.

דקה 50: דבאלישווילי מסר לגדיר, שמזווית אלכסונית בתוך הרחבה בעט החוצה.

דקה 60: אלמקייס הטעה את מסיללה ובעט מ-12 מטרים לידיו של דוידוביץ'.

דקה 64: ראובן ירה בימין לעבר המסגרת, אך הכדור פגע במסיללה, שינה כיוון ויצא החוצה. כדור הקרן של עכו הגיע לרחבה, דיין נגח ודוידוביץ' הדף טוב.

דקה 71: מטווח אדיר של הירוקים על שער עכו. כיאל, בוקולי ומסיללה נבלמו ברגליו של ברקאי, וקטן ירה בסיום החוצה.

דקה 77: סימנטוב הגביה כדור חופשי לרחבה, איציק כהן השתלט ובעט מצוין משבעה מטרים, אך דוידוביץ' זינק נהדר והדף.

דקה 78: גדיר השאיר את ראובן מאחור, אבל התחכם מול גורש שמנע ממנו לעבור ולחגוג שער.

דקה 81: דבאלישווילי עם עוד הזדמנות לחגוג שלושער, אבל גורש עצר אותו באחד על אחד.

דקה 88: הגבהה לרחבה הגיע לראשו של דיין, שנגח לפינה הרחוקה וסחט עוד הצלה מדוידוביץ'.

הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, עמנואל אמנגואה, בן בנימין (רועי דיין, 46), ג'וני טננבאום, שחר סימנטוב, עומרי אלמקייס (חי אטיאס, 69), אושרי גיטא (אלי ארליך, 61).

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר (עלי עוסמאן, 69), דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, בירם כיאל (שי מימון, 73), אייל גולסה, מוחמד גדיר, ליאור רפאלוב (גוסטבו בוקולי, 61), יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully