וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אג'ידה בסגל ניגריה לאליפות אפריקה

30.12.2009 / 19:27

שוער הפועל פ"ת שרד את הניפוי וייעדר לפחות שלושה שבועות. מחפוד הורחק ממשחק. אבי חנן ייבחן. הקבוצה פנתה לעזוז

שוער הפועל פתח תקוה, אוסטין אג'ידה, נכלל בסגל הסופי של ניגריה לאליפות אפריקה ולכן ייעדר לפחות שלושה שבועות. כזכור, אג'ידה זומן לסגל המורחב שכלל חמישה שוערים והצליח לשרוד את הניפויים של המאמן שייבו אמודו ולהיכלל ברשימת 24 היוצאים לאנגולה. שני שוערי הסגל הנוספים הם וינסנט אניימה מהפועל תל אביב ודלה איינוגבה מבני יהודה.

מאמן הקבוצה אלי מחפוד הורחק היום (רביעי) ממשחק אחד בפועל ושלושה על תנאי בעקבות הרחקתו במשחק רבע גמר גביע הטוטו נגד מכבי חיפה בשבוע שעבר (2:1). המשמעות היא שמחפוד, שגם נקנס ב-2,000 שקל, לא ינהל את משחקה הקרוב של הקבוצה, נגד האקסית מכבי אחי נצרת.

הפועל פתח תקוה מתכוונת לפנות במהלך השבוע להפועל באר שבע במכתב חריף, בטענה שתשחרר אליה את החלוץ ג'יימס ביסו, שנבחן בבירת הנגב ואמור להצטרף במהלך השבוע לקבוצת הנוער של באר שבע. ביסו, שנחשב לכישרון גדול בגאנה, הוזכר כמועמד להצטרף להפועל פתח תקוה כבר בשנה שעברה, ולטענת אנשי הקבוצה, אף חתם על זיכרון דברים עם מקורב להנהלת הקבוצה, שהבטיח אז להביא את השחקן.

בפתח תקוה כעסו לגלות שהשחקן הגיע לארץ דווקא לבאר שבע. בתחילה שקלו לוותר עליו, אך בהתייעצות שנעשתה אתמול עם אנשי מקצוע, שבמהלכה נטען כי מדובר בשחקן עם פוטנציאל גדול, הוחלט לשלוח מכתב אזהרה לבאר שבע ואף לשקול לנקוט נגדה באמצעים משפטיים. בפתח תקוה טענו הבוקר כי "לא יכול להיות שבאר שבע תדבר עם שחקן שאמור היה להגיע אלינו. נבהיר להם את עמדתנו". אם ביסו אכן ישוחרר, הוא עשוי להצטרף לקבוצה כבר בינואר.

הקשר מור אבי חנן (25) ששיחק עד לאחרונה במכללת בוסטון קולג' ולפני כן במכבי השקמה/רמת חן ייבחן בקבוצה בימים הקרובים. היום הגיע השחקן, ששיחק בעבר עם קובי דג'אני, לאימון הקבוצה והוא ייבחן בימים הקרובים. את ההמלצות על השחקן קיבל מחפוד מנבחרת הנוער. בפתח תקוה גם לא מוותרים על האפשרות לצרף את המגן הימני איציק עזוז, ואתמול פנו לבני יהודה בבקשה שתשאיל אותו עד לסיום העונה, וזאת בנוסף למגן ימני אחר שחתם אתמול בקבוצה, שגיב כהן. יחד עם זאת, בקבוצה בודקים אפשרות לצרף גם את עמרי קנדה.

הקבוצה החליטה להוזיל את מחירי הכרטיסים לקראת המשחק מול נצרת בשבת. האוהדים הגיעו להסכמה עם חבר ההנהלה גל חצור לפיה המחירים יעמדו על 50 שקלים למבוגר ו-25 שקלים לנוער (במקום 80 ו-40 במקור). נשים ייכנסו למגרש ללא תשלום. בכניסה למגרש יחולקו לאוהדים חולצות עם לוגו של המועדון.

עדכון ראשון: 30/12 12:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully