וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארינקוביץ' הסרבי יגיע למבחנים במכבי פ"ת

27.12.2009 / 18:46

הקשר שהשתייך בעבר לנבחרת סרביה הצעירה, ינסה להרשים את הצוות המקצועי. לוזון קבע אסיפת שחקנים, זוארץ ביטל

הרוחות במכבי פתח תקוה מסרבות לשקוט, וגם היום (ראשון) היה אימון הקבוצה חם במיוחד. בסיום האימון קיבלו השחקנים הודעה לפיה הנשיא עמוס לוזון עומד לערוך אסיפת שחקנים קשה ובוטה, וכי חלק מהשחקנים עשוים לשלם מחיר כבד בעקבות התוצאות האחרונות.

השחקנים עלו לחדר המועדון וחיכו, אך לפתע קיבלו הודעה אחרת לפיה לוזון החליט לדחות את האסיפה ליום שישי, לאחר שיחה קצרה שקיים עם היו"ר שינו זוארץ, שככל הידוע הוא זה שלקח את ההחלטה שלא לקיים את האסיפה כדי לא להכניס את המועדון ללחץ מיותר שקיים גם כך בקבוצה. גורם במועדון אמר: "עדיף לחכות ליום שישי לפני שמקבלים החלטות, בינתיים אין שחרורים, הספקולציות אינן נכונות".

שחקן בקבוצה התייחס לאירוע ואמר: "ישבנו בחדר המועדון ושתקנו, כי היינו בטוחים שהפעם באמת מצפה לנו אסיפה קשה. לאור הדברים שהוא אמר לאוהד כהן ידענו מה מחכה לנו, למזלנו הוחלט לדחות אותה, עד יום שישי נוכל רק להעריך מה לוזון חשב לומר לנו".

בקבוצה אמרו הערב כי השוער אוהד כהן לא ישוחרר לקבוצה אחרת, וזאת למרות התקרית בה הודיע הנשיא עמוס לוזון לשוער שהוא לא ישחק יותר בקבוצה. בקבוצה טוענים כי לוזון אמר את דבריו מתוך להט והוא אינו התכוון שכהן צריך לפרוש מכדורגל. בקרב השחקנים, אגב, כהן זוכה לגיבוי. אחד השחקנים אמר: "אם לוזון ישחרר אותו בעקבות התקרית בניהם, הוא עושה טעות. האגו עשוי להוריד אותנו ליגה".

נבויה מארינקוביץ', קשר סרבי בן 23, יגיע השבוע למבחנים בקבוצה. מארינקוביץ' שיחק בעבר בפרטיזן בלגרד, והוא גם מחזיק במספר הופעות במדי נבחרת סרביה הצעירה. גם שמו של עידן ויצמן ממ.ס אשדוד, הוזכר כמועמד לחיזוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully