וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נחזיר את הפועל חיפה ל-2004/5"

21.12.2009 / 10:08

האוירה במכבי חיפה מתחממת לקראת הדרבי: "ניצחנו שלוש פעמים והם ירדו ליגה". ארבייטמן שבר שיא מועדון במהירות ההבקעה. בחיפה מרוצים שמסיללה לא ייצא לאליפות אפריקה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אחרי הניצחון על בני יהודה (0:2) במחזור ה-14 של ליגת העל, התפנו במכבי חיפה לדבר בעיקר על הדרבי שייערך במחזור האחרון של הסיבוב הראשון ביום שני הבא. שחקנים בקבוצה נשמעו בטוחים באפשרות ששוב ידה של מכבי תהיה על העליונה, כפי שקרה בפעם האחרונה שהפועל חיפה שיחקה בליגה הראשונה.

"אין ספק שיש יריבות לא קלה בין שני המועדונים", אמר שחקן בקבוצה, "אבל אנחנו קבוצה טובה ואיכותית יותר. אנחנו צריכים לבוא לדרבי כאילו מדובר במשחק ליגה רגיל, למרות שקשה להתנתק בגלל האווירה בעיר. ננסה להחזיר אותם לעונה האחרונה שבה הם שיחקו בליגה. ניצחנו שלוש פעמים והם ירדו ליגה".

הכוונה היא לעונת 2004/5, אז ניצחה מכבי בכל שלושת המפגשים, עם מאזן שערים 2:9. יניב קטן הוא השריד היחיד מאז אותה עונה, ואף כבש את אחד השערים. אותו שחקן הודה כי "נצטרך לשמור היטב את ערן לוי. יש לו הרבה סיבות לרצות להבקיע נגדנו".

טום טומסק הרוסית מחכה לטשיירה

נתון סטטיסטי אחד מעניין היה ב-0:2 על הזהובים: שבוע אחרי שחגג את תואר שחקן מכבי חיפה שהבקיע הכי הרבה שערים נגד הפועל פתח תקוה, קטף שלומי ארבייטמן עוד תואר, יוקרתי לא פחות: השער המהיר ביותר בתולדות מכבי חיפה. לפי האתר הרשמי של חיפה, השער הובקע מהר יותר מהשער הכי מהיר בהיסטוריה של המועדון עד כה - השער של ניר קלינגר שהובקע מול מכבי תל אביב ב-5 בינואר 1989, אחרי 23 שניות בלבד. (חיפה ניצחה 0:5). במועדון החמיאו לאחר המשחק בעיקר לארבייטמן ובירם כיאל, שלאחרונה שומר על יציבות.

בחיפה מרוצים מאוד מהעובדה שמגן הקבוצה פיטר מסיללה לא ייצא לאליפות אפריקה. נבחרת דרום אפריקה לא עלתה לשלב הבא ואם היא הייתה עושה זאת היה מסיללה צפוי להחסיר בין שלושה לחמישה משחקי ליגה, בכפוף להישגי נבחרתו. מסיללה ימשיך לשחק ללא ניתוח, ובקבוצה היו מרוצים מהיכולת שהפגין אתמול, כשבישל את השער השני לאייל גולסה.

כפי שפורסם בכלי התקשורת בסקנדינביה, הקשר היהודי מפינלנד רוני פורוקארה מועמד לקבוצה. על פי אותם כלי תקשורת, הבעיה היא ששוויו של השחקן מוערך בכשני מיליון יורו, מה שעשוי לטרפד את העסקה. בחיפה טוענים כי לא פנו לקבוצתו השבדית, אורברו, אך גורם בקבוצה הוסיף כי "בימים הקרובים נפנה אליהם". בתוך כך, השחקן צפוי להגיע ארצה בימים הקרובים.

טום טומסק הרוסית מחכה עדיין לתשובתה של מכבי חיפה בנוגע לז'ורז'ה טשיירה. הנשיא יעקב שחר כבר הצהיר שאף שחקן לא יעזוב במהלך חלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר, אבל כבר עתה ברור שלפחות שחקן אחד ישוחרר - אייל שטרכמן. ברוסיה מוכנים לשלם 400 אלף דולר תמורת כרטיסו של השחקן, במידה ויימצא מתאים לאחר שבועיים של מבחנים.

ליאור רפאלוב נפגע אתמול במהלך המשחק בברכו, אבל בחיפה הודיעו כי לא מדובר בפציעה חמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully