וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר סכנין חסן אבו סלאח התפטר

13.12.2009 / 23:59

החליט לעזוב את תפקידו במועדון בעקבות האכזבות והמצב הכלכלי הקשה. ראובן עטר: "אנחנו רק משקיפים על הצמרת"

בני סכנין הובסה הערב (ראשון) 3:0 במגרשה על ידי מכבי נתניה ואחרי תקופה של שקט ויציבות, המראות המוכרים חזרו. האוהדים המתוסכלים התגודדו מחוץ לאצטדיון וקראו קריאות גנאי נגד חברי ההנהלה והשחקנים, כשגם בחדר ההלבשה העצבים שיחקו תפקיד.

שעות לאחר ההפסד, הודיע דובר המועדון, מונדר חלאיילה, כי היו"ר חסן אבו סלאח הגיש את התפטרותו. "לאור הדעיכה באחריות השחקנים ויכולתם במשחקים מצד אחד, ומצבו הכספי הקשה של המועדון מצד שני, אשר לא מאפשר את השינויים הנדרשים בחלון ההעברות, נועד יו"ר בני סכנין חסן אבו סלאח עם הנהלת המועדון והגיש את התפטרותו", לשון ההודעה.

עבאס סואן נגד התקשורת

בסכנין העצבים שיחקו עוד פעם תפקיד בסיום המשחק. עבאס סואן יצא עצבני מאוד מחדר ההלבשה והתפרץ לעבר העיתונאים. במועדון כעסו מאוד על השופט דניאל בר נתן שהרחיק את חאלד חלאיילה. לטענת השחקן, הוא לא פגע בשלו מנשה באירוע בו ספג כרטיס צהוב שני. חלאיילה אגב, חזר רק הערב לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה, וכשירד מהמגרש ספג קללות ויריקה מאוהדי נתניה.

בסיום המשחק אמר בלבול: "ידעתי לאן הגעתי כבר מהתחלה. היכולת לא קשורה למשחק הזה. מארבעה מצבים לא הצלחנו להבקיע והם כבשו שלושה שערים מארבעה מצבים. לאחר חודש שנראינו טוב זו תקלה שאני מאמין שנעבור אותה. הקבוצה לא במצב טוב ובינואר נביא חיזוק. לטעמי, התוצאה קצת משקרת כי היינו טובים במחצית הראשונה ובמחצית השנייה, כשאתה לא מבקיע, זה משפיע על כל הקבוצה. השחקנים מגיעים לכל משחק נחושים ונותנים את הכל על המגרש. אני מקווה שכבר בשבוע הבא נחזור ליכולת הטובה שהצגנו".

לעומת המאמן, טל חן היה נחרץ הרבה יותר לגבי משחק קבוצתו: "אפשר להגיד שאף אחד היום לא הגיע למשחק והתפרקנו במחצית השנייה. נראינו רע מאוד וביישנו את המועדון. חבל כי היינו במגמת עלייה. זה לא סוד שהקבוצה צריכה חיזוק ואני מקווה שבינואר יחזקו את הקבוצה כמו שצריך ונצא לדרך חדשה".

עטר: "יגיע שחקן נוסף יחד עם קרופניק"

בנתניה חגגו ניצחון שלישי ברציפות, שהעלה את הקבוצה למקום השמיני עם 18 נקודות - הרחק מהתחתית. יחד עם זאת, במועדון נזהרו מהצהרות על צמרת. "לא נראינו היום טוב בגלל חנוכה או בגלל ניסים", אמר ראובן עטר בחיוך. "מדובר בהמשכיות של תקופה טובה. השחקנים נחושים, עם שמחת חיים ולמרות שחסרו לנו מספר שחקנים, המחליפים עלו ועם משמעת טקטית עשו דברים יפים על המגרש".

עטר דיבר על תוכניות החיזוק: "קרופניק אמור להגיע אלינו בשבוע הבא ואולי יגיע עוד שחקן יחד איתו". לגבי המשך הליגה אמר המאמן: "הפחתת הנקודות מאוד מפחידה ולכן אנחנו רוצים לברוח כמה שיותר מהפלייאוף התחתון. שבע נקודות זה פער סביר, אבל ככל שתתקדם העונה ונמשיך להציג כדורגל טוב כמו במחזורים האחרונים, נסתכל גם למעלה לעבר הצמרת. בינתיים, אנחנו מתסכלים על התחתית ומשקיפים לעבר הצמרת".

שלו מנשה, שבישל את השער הראשון וכבש את השני לפני ששניר גואטה חתם את התוצאה, הוסיף: "ציפינו למשחק מאוד קשה בסכנין, אבל באנו מאוד מוכנים עם תוכנית משחק מסודרת. ידענו שאם נלך לפיה, נחזור עם הנקודות. נכון שיש חוסר יציבות העונה, אבל ניצחנו שלושה משחקים ברציפות ואנחנו לא אמורים להיות בתחתית. כרגע, אנחנו רוצים לשמח את האוהדים וההנהלה. צמרת? אולי. עכשיו המטרה היא לברוח מהתחתית".

עדכון ראשון: 13/12 21:54

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully