וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הנחמה של יובנטוס

בזמן שהביאנקונרי מלקקים את הפצעים, באו היריבות לעזרה. אינטר סיימה ב-1:1 מול אטלאנטה, ומילאן הפסידה 2:0 לפאלרמו

בזמן שיובנטוס מלקקת את פצעי ההפסד 3:1 לבארי, מעמדו של המאמן צ'ירו פרארה מסובך מתמיד וגם השוער ג'אנלואיג'י בופון בחוץ לאחר שעבר ניתוח שישבית אותו לחודש וחצי, אינטר קיבלה הזדמנות להחזיר את הפער לשבע ולהשכיח את ההפסד בטורינו במחזור הקודם. אלא שהנראזורי שקטו על השמרים מול אטאלנטה, ונענשו עם שער שיוויון לקראת הסיום ו-1:1 בלבד מול קבוצת התחתית. הנחמה של אינטר הגיעה מסן סירו, שם מילאן הפסידה במפתיע 2:0 לפאלרמו.

מזל טוב מגיע ללאציו ומאמנה דוידה בלארדיני, שהצליחו לנצח אחרי 13 משחקים רצופים, עם 0:1 קטן-גדול על גנואה באולימפיקו. פיורנטינה, שניצחה את ליברפול באנגליה באמצע השבוע, נוצחה 2:1 על ידי קייבו, ופארמה ביססה את מעמדה במקום הרביעי עם 1:2 דרמטי על בולוניה. סמפדוריה ורומא סיימו את משחקן ב-0:0.

אטאלנטה - אינטר 1:1

ז'וזה מוריניו ושחקניו ראו אתמול את יובנטוס מפשלת מול בארי וקיוו שקפטן הגברת הזקנה לשעבר, אנטוניו קונטה, לא יעשה בעיות עם קבוצתו הנוכחית אטאלנטה. שני המאמנים ריצו עונש הרחקה ולא נכחו על הספסל, אבל הפורטוגלי יכול היה לחייך ראשון בדקה ה-15, כשווסלי סניידר בישל לדייגו מיליטו את העשירי שלו העונה.

סמואל אטו ומריו באלוטלי חברו לארגנטינאי בהתקפה וניסו גם הם להכניע את פרדיננדו קופולה, אבל לא הצליחו במשימה. סניידר ההולנדי סיבך את קבוצתו עם הרחקה בצהוב שני בדקה ה-64, וזה עלה לאינטר ביוקר בדקה ה-81, אז המחליפים פאביו קאזרטה וסימונה טיריבוקי שיתפו פעולה בדרך לשער שיוויון של האחרון.

מילאן - פאלרמו 2:0

עם הבטחת המקום בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות וכשהיא לוהטת בליגה עם חמישה ניצחונות רצופים, מילאן ציפתה להמשיך במומנטום מול פאלרמו בסן סירו. האורחים הגיעו לאחר שקטעו רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון עם המאמן החדש דליו רוסי, והיו טובים יותר למרות כדור של מרקו בוריילו המקומי לקורה בדקה ה-32.

אחרי ההפסקה ציפה לאונרדו להתעוררות מצד שחקניו, אבל דווקא הסיציליאנים חגגו. מארק ברשיאנו מצא בדקה ה-49 את פבריצו מיקולי, שהטעה את ג'אנלוקה זמברוטה ושלח מימין לשמאל בעיטה נהדרת שלא הותירה לדידה כל סיכוי. בדקה ה-62 מיקולי הנפלא הציל כדור בצורה מעוררת השתאות כשהוא מנצל טעות של לוקה אנטוניני, אחרי ניסיון של חבייר פאסטורה הגיע הכדור לברשיאנו שלא התקשה להמם את יושבי הסן סירו עם השני.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

קייבו - פיורנטינה 1:2

הקבוצה המוצלחת ביותר של איטליה בשלב הבתים והיחידה בעצם שסיימה כראש בית, יצאה למשחק חוץ לא קל בוורונה. פיורנטינה החמישית קיוותה לנצל את המעידה של יובה ולהתקדם לעברה, וגם עלתה ליתרון משער בבעיטה ממרחק של ריקרדו מונטוליבו בדקה החמישית. אלא שג'אמפיירו פינצי איזן בדקה ה-12 ובדקה ה-24 היה זה ג'נארו סארדו שנגח לרשת של ולאדן אברמוב, מחליפו של סבטיאן פריי הפצוע.

פארמה - בולוניה 1:2

אחת מהפתעות העונה ומי שמדורגת במקום הרביעי, פארמה, אירחה את בולוניה שנמצאת בחלק השני של הטבלה וניצחה במחזור הקודם את אודינזה. פארמה לא הפסידה בארבעת המחזורים האחרונים, אבל בדקה ה-43 נקלעה לפיגור משער של גבי מודינגאי האורח. לאחר ההפסקה הגבירה פארמה את הלחץ, ודווקא כריסטיאן פאנוצ'י הוותיק היה זה שדאג לשיוויון עם נגיחה מדויקת בדקה ה-57. מיגל בריטוס הורחק משורות בולוניה בדקה ה-70, והמחליף ניקולה אמורוסו ניצל זאת כדי להכריע את ההתמודדות עם שער מנצח בדקה ה-86.

לאציו - גנואה 0:1

ההפסד הכואב בדרבי 1:0 לרומא במחזור הקודם, היה המשחק ה-13 ברציפות בו לאציו לא רשמה ניצחון. למרות זאת, דוידה בלארדיני שמר על תפקיד המאמן לשבוע נוסף וקיווה להתרחק מעט מהקו האדום בעזרת ניצחון ביתי על גנואה השמינית. איבן יוריץ' האורח שלח כדור לקורה וגרם לדפיקות לב באולימפיקו, אבל בדקה ה-39 אלכסנדר קולארוב הרגיע את כולם עם שמאלית שמצאה את הרשת והעניקה סוף כל סוף ניצחון לביאנקוצ'לסטה. סלבטורה בוקטי, בלמה של גנואה, הורחק בדקה ה-66.

סמפדוריה - רומא 0:0

לואיג'י דל נרי קיווה לראות את שחקניו מתאוששים מהנסיגה החדה ביכולתם שדירדרה אותם עד למקום ה-11, אבל המפגש מול רומא שהחזיקה במאזן נקודות זהה לשלהם, הסתיים בתיקו מאופס. אנטוניו קסאנו ניסה בכל מאודו לכבוש מול קבוצתו לשעבר וחברו מריוס סטנקביצ'יוס נגח לקורה בדקה ה-34, אבל סמפ לא הצליחה ובמחצית השנייה רומא שלטה והתקשתה גם היא למצוא את המסגרת. שתי הקבוצות עם 25 נקודות, כשרומא חמישית וסמפדוריה שישית.

משחקים נוספים:

סיינה - אודינזה 1:2
לסיינה: מאסימו מקארונה (66), עבדלקאדר גזל (90). לאודינזה: גטאנו ד'אגוסטינו (90)

קטאניה - ליבורנו 1:0
לליבורנו: תומאס דנליביצ'יוס (88)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully