וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן טיבי ייבחן בסטנדרד ליאז'

דור בלך

12.12.2009 / 21:50

מגן בית"ר ירושלים ייצא ביום ראשון לשלושה ימי מבחנים בשורות אלופת בלגיה. ורד החליט להסתפק בטיפולי פיזיותרפיה בכתף

מגד גוזני

צילום ועריכה: איתי חסיד

מגן בית"ר ירושלים, איתן טיבי, ייצא ביום ראשון לשלושה ימי מבחנים בסטנדרד ליאז'. טיבי ישוב לאימוני בית"ר ביום חמישי. את המבחנים סידר למגן סוכנו, דודו דהאן, שהביא לאלופת בלגיה את בלם הפועל ראשון לציון, רמי גרשון.

על אף הניצחון השני ברציפות של הקבוצה הערב (שבת), 0:1 על מכבי אחי נצרת, אף אחד מהצוות המקצועי של בית"ר ירושלים לא הסכים להתראיין אחרי המשחק.

היחיד שהסכים לומר כמה דברים לכלי התקשורת היה כובש שער הניצחון, עמית בן שושן, שאמר: "אני שמח שהצלחנו לנצח. נכון שזה לא היה משחק גדול ושהתקשנו, אבל קשה מאוד לשחק בתנאים האלו. אני שמח שהצלחנו לחבר שני ניצחונות ברצף ומקווה שנוכל להמשיך אותו נגד הפועל רמת גן בשבוע הבא. אני מאמין שאנחנו בדרך החוצה מהתקופה הלא טובה, אבל אנחנו עוד לא שם".

קשר הקבוצה, עידן ורד, שסובל מפציעה כרונית בכתף ונכנס הערב כמחליף בדקה ה-73, החליט לא לעבור ניתוח. ורד יעבור טיפולי פיזיותרפיה בכתף בחודשים הקרובים ולקראת סיום העונה יתייעץ שוב עם רופא מומחה ויעריך אם הוא מחלים בקצב משביע רצון או שבכל זאת יש צורך בניתוח. אם במהלך התקופה הזו הפציעה תחמיר, הוא יעבור ניתוח.

גרגורי מבסוט מההגנה

למרות שהקבוצה רשמה הפסד שביעי ברציפות, באחי נצרת לא נרשמה אכזבה גדולה מההפסד הערב והמאמן הטרי, ג'ון גרגורי, שישב ביציע בגלל שחוזהו טרם הועבר ברשות לבקרת התקציבים, הסביר ש"אי אפשר לשפוט אותנו מול בית"ר, שחקן אחד שלהם מרוויח כמו כל הסגל שלנו".

על המשחק עצמו אמר המאמן האנגלי: "נהניתי מהמשחק. אני חושב שבאופן יחסי לתנאים ולאיך שנראינו בשבוע שעבר, התקדמנו הרבה. אני שמח שההגנה עמדה יפה ושבקושי הגיעו נגנדנו למצבים. יש לנו את ההגנה הכי גרועה בליגה, ככה שחשוב לשפר אותה".

גרגורי הוסיף: "הבעיה הייתה בשליש הקדמי של המגרש. לא הגענו למצבים בדקות האחרונות. בכל המגרש חסרה לנו איכות, אבל זה מתפקידי לפתור את זה. השחקנים פה גם לא רגילים לשחק במזג אוויר כזה. אמרו לי שאני מגיע למדבר, אבל נראה שהבאתי איתי את הגשם מלונדון".

אדהם האדיה התייחס להשפעה של גרגורי בימים הספורים בהם הוא נמצא בקבוצה: "הוא נתן לנו הרבה אמונה והרבה לוח לחימה ואני חושב שניתן היה לראות את זה היום מול קבוצה חזקה כמו בית"ר. ההשפעה שלו אחרי שלושה ימים גדולה ועוד נשתפר בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully