וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את אחי נצרת 0:1

בית"ר ירושלים המשיכה להתאושש על חשבון העולות כשניצחה 0:1 את אחי נצרת משער של בן שושן. בשבוע הבא הפועל ר"ג

בית"ר ירושלים רשמה הערב (שבת) ניצחון ליגה שני ברציפות, 0:1 על מכבי אחי נצרת המסכנה, שממשיכה להשתכן במקום האחרון בליגה. עמית בן שושן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-59 והעניק לקבוצה מהבירה שלוש נקודות, כשכעת נראה שיצחק שום ושחקניו התגברו על תקופה רעה באמצעות עוד ניצחון על אחת מהעולות החדשות.

בנצרת קיוו לשנות כיוון השבוע עם מינויו של ג'ון גרגורי למאמן במקומו של אלי מחפוד המפוטר, אבל האנגלי, שישב היום ביציע והספיק להעביר השבוע מספר אימונים, לא הצליח למנוע מקבוצתו החדשה הפסד שביעי ברציפות.

שחקן בית"ר ירושלים עמית בן שושן. איתי חסיד
תפס את מקומו של ורד בהרכב ומצא את הרשת. בן שושן/איתי חסיד

המשחק הערב התקיים בחלקים גדולים תחת גשם שוטף ושתי הקבוצות התקשו להניע כדור ולבצע מהלכים טכניים, אבל בבית"ר, בה משחקים כדורגלנים כמו אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן וברק יצחקי, הדשא הרטוב פגע עוד יותר וכך הקבוצה המקומית יכולה הייתה לצמצם פערים.

בית"ר פתחה את המשחק מעט טוב יותר, אבל בהמשך המחצית הראשונה המשחק הפך להיות שקול לחלוטין, כששתי הקבוצות מתקשות להגיע להזדמנויות. במחצית השנייה האורחת שוב הצליחה ליצור יתרון במגרש והפעם גם לעלות ליתרון על לוח התוצאות מאותו שער של בן שושן בדקה ה-59.

כשהבדלי האיכויות הענקיים בחומר השחקנים באו לידי ביטוי, המשחק הוכרע והשער של בן שושן, שפתח על חשבונו של עידן ורד הפצוע, הספיק לניצחון. עכשיו למחזיקת הגביע ממתין משחק נוסף נגד עולה חדשה בשבוע הבא - הפועל רמת גן שתעלה לטדי - וזו הזדמנות מצוינת עבור הצהובים-שחורים לחבר רצף ראשון העונה של שלושה ניצחונות. ג'ון גרגורי מצידו, יהיה חייב לחזק את אחי נצרת אם הוא לא רוצה ברזומה כתם של ירידת ליגה בישראל.

מהלך המשחק

דקה 8: אחי נצרת יצאה למתפרצת בסיומה שלח טצ'ם נ'טויה בעיטה מימין לשמאל, שחלפה סמוך לקורה של הרוש.

דקה 36: טיבי שלח כדור לבן שושן, זה התגבר על ההגנה והגביה מצד ימין, אבל יצחקי, שניצב בעמדה נהדרת בתוך הרחבה, בעט מהאוויר חלש לידיים של גיל אופק.

דקה 54: גול! אבירם ברוכיאן ואבי ריקן פירקו את ההגנת אחי נצרת בדאבל פס, ועמית בן שושן דחק מקרוב את כדור הרוחב של הראשון פנימה. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 90: מייקל טוקורה הפציץ מכ-30 מטרים, אריאל הרוש הדף לקרן.

מכבי אחי נצרת: גיל אופק, מוחמד עמרייה, אריק אקוטו (שלומי אדרי, 88), מרק גורמן, מאג'ד יונס, אדהם האדיה, מייקל טוקורה, שלומי חנוכה (אמג'ד סלימאן, 50), גיא דיין (תומר חמד, 58), יניב לוזון, טצ'ם נ'טויה.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, אבי ריקן, פאולו דה לה האסה, עידן טל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (ג'וניור ויסה, 84), ברק יצחקי (אריק בנאדו, 89), טוטו תמוז (עידן ורד, 73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully