וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההופעה לא הייתה טובה. חבל שככה זה הסתיים"

9.12.2009 / 10:26

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, סיכם. בקבוצה טוענים: "שחקנים היו עם הראש באירופה". דוידוביץ' אמור להתמנות לקפטן שני

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, לא דיבר אתמול (שלישי) עם שחקניו לאחר ההפסד לבורדו. למרות זאת, שחר סבור כי ההופעה הלא משכנעת בליגת האלופות נבעה בין היתר מההגרלה הקשה וסיבות אחרות שמנעו מהקבוצה גם להבקיע שערים. בראיון לגלי צה"ל התייחס שחר לקמפיין ואמר: "אין ספק שההופעה שלנו, לאו דווקא אתמול, לא הייתה טובה. הצהרנו בתחילת העונה שעברה שאנחנו בונים קבוצה ומצפים לראות את הניצנים רק בעוד שנה-שנתיים. למזלנו, זכינו באליפות בעונה שעברה, אבל קיבלנו הגרלה קשה. בשביל להצליח צריך ארבעה דברים - מהירות, כוח פיזי, ניסיון וטכניקה, ואנחנו עובדים על הדברים הללו".

שחר נשאל האם הוא וחיפה לא טעו כאשר לא הביאו שחקנים בעלי שיעור קומה לקראת שלב הבתים של האלופות, וענה: "צריך זמן כדי לקלוט שחקנים. אי אפשר לצפות ששחקנים שמביאים שבוע-שבועיים לפני ליגת האלופות יתחברו. צריך שחקנים עם רמה טובה לליגה וגם לאירופה, אבל את זה לא הצלחנו לעשות. כמו כן, שחקנים שהציעו לנו לא רצו לבוא. אבל אני לא מצטער, זה קמפיין שנתן הרבה ניסיון לשחקנים הצעירים שלנו ואני מאוד מקווה שנצליח לשמור אותם בבית עוד עונה או שתיים, ואז הניסיון שלנו יבוא לידי ביטוי".

"אני חושב שהמשחק הטוב ביותר שלנו היה בבורדו", הוסיף שחר, "הם גנבו לנו שם שער ניצחון. אתמול הם כבר קיבלנו מאיתנו מתנה. חבל שככה זה הסתיים. מאוד רציתי שהמשחק האחרון של אלון חרזי שפרש באופן סופי יסתיים אחרת אבל אנחנו שמחים בחלקנו".

רפאלוב: "עצם ההגעה שלנו לליגת האלופות זה הישג אדיר"

"זה לא עניין של משחק אחד, אנחנו לא משחקים כדורגל בתקופה האחרונה", אמר שחקן במכבי חיפה בעקבות ההפסד אתמול, שנעל את הקמפיין. "סיימנו קמפיין לא טוב בלי שערים ונכנסנו להיסטוריה במאזן שלילי. אף אחד לא חשב שזה יהיה המאזן שלנו בתום הקמפיין. זה התחיל עוד לפני ההפסד למכבי תל אביב. ידענו שתקופה כזו תתחיל מתישהו ועכשיו צריך להתמודד איתה".

נקודה נוספת שעלתה אתמול היא ההשפעה של יניב קטן. שחקן בקבוצה אמר: "כבר אמרנו שהקבוצה כבויה בלעדיו, אתמול זה הוכח שבעתיים". הביקורת העיקרית של אנשי מכבי חיפה הופנתה כלפי ההתעסקות של מספר שחקנים בנוגע למעברים לאירופה. אותו שחקן הוסיף: "כל הזמן דובר על איך מסיללה עוזב לקבוצה גדולה ועל זה שגולסה עוזב לגרמניה. שחקנים היו עם הראש באירופה ובסופו של דבר ההתעסקות הזאת פגעה בנו מאוד. כנראה שאף אחד מהשחקנים לא באמת בשל להגיע לקבוצה גדולה באירופה".

ליאור רפאלוב, שסחט מחמאות והיה השחקן היחיד שהפגין יכולת משכנעת, דווקא נשמע יותר אופטימי ואמר לוואלה! ספורט: "הגענו למצבים אבל לא כבשנו. שיחקנו ברמה הכי גבוהה שיש ועצם ההגעה שלנו לליגה הזאת היא הישג אדיר. אנחנו מתרכזים עכשיו בליגה, אני מקווה שנצליח לקחת אליפות". רפאלוב סיכם את הקמפיין כשאמר: "אני לא חושב שאין לנו חמצן, הקצב בליגת האלופות הוא שונה והרמה אחרת. לא כדאי להתעסק בקטנות. אלה קבוצות חזקות מאוד, כל שחקן בסגל ברמה גבוהה מאוד. העובדה שלא הבקענו ולא לקחנו נקודות, זה נתון שמאכזב ומעציב אותנו. אנחנו מובילים את הטבלה ונעשה הכל כדי להמשיך לנצח. הפועל תל אביב קבוצה מצוינת". על עצמו אמר הקשר: "לא רוצה להתייחס אליי באופן אישי. אני פחות מעניין ורוצה להתרכז ברמת הקבוצה". על אלון חרזי הוסיף: "אלון חבר טוב שלי באופן אישי. הוא עשה קריירה מדהימה, בן 38 וחצי ועדיין משחק. ההישג שלו הוא מדהים. הלוואי על כל שחקן לעשות קריירה כזאת".

השוער ניר דוידוביץ' אמור לקבל הודעה לפיה הוא יתמנה לקפטן השני של הקבוצה במקום אלון חרזי הפורש. דוידוביץ ישמש כקפטן במקרה שיניב קטן לא ישחק. פיטר מסיללה טען אתמול כי הוא סובל מכאבים במפשעה וצפוי להיבדק היום. בחיפה מאוד מאוכזבים מהשחקן, שגילה יכולת פושרת בליגת האלופות. טאלב טואטחה עשוי לשחק בשבת מול הפועל פתח תקוה במקרה שמסיללה לא יהיה כשיר.

כפי שכבר פורסם, אלון חרזי אמור להתחיל את השתלמות הסקאוטים שלו באיטליה וגרמניה, כנראה ביובנטוס ובאיירן. שחקנים סיפרו אתמול כי החלוץ ולדימיר דבאלישווילי שוב נראה מכונס בעצמו, כנראה על רקע האכזבה שלא הצליח להבקיע בליגת האלופות והיה החילוף הראשון אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully