וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל ת"א ביקשו לשחרר את קנדה

ורמוט, אבוטבול, דה סילבה ושכטר שוחחו עם יוסי אבוקסיס וסיפרו לו שנמאס להם מהתנהגות המגן. ווצ'יצ'ביץ' ייעדר 3 חודשים

שחקני הפועל תל אביב, דגלאס דה סילבה, גילי ורמוט, איתי שכטר ושי אבוטבול, פנו היום (שלישי) לעוזר מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, שוחחו איתו ואמרו לו כי נמאס להם מהתנהגותו של חברם לקבוצה, עומרי קנדה, וכי הוא צריך להיות משוחרר מהקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות בינואר. השחקנים שוחחו עם אבוקסיס מאחר שאלי גוטמן לא נכח באימון.

כזכור, בעת שהייתה של הקבוצה בסקוטלנד לקראת ואחרי המשחק נגד סולטיק בליגה האירופית, האשים אבוטבול את קנדה בכך שהוא גנב ממנו כסף ואף הכה אותו. היום האשים קנדה את אחד מהשחקנים בכך שהוא הדליף לתקשורת פרטים מהפרשה ולאחר מכן ביקשו השחקנים לשוחח עם אבוקסיס.

בין היתר, אמרו היום שחקנים שקנדה מנודה מבחינה חברתית בקבוצה וכי הם אינם מעוניינים לראות אותו יותר באימונים. חלקם אף אמרו היום שהם בטוחים שהוא לא ילבש יותר את מדי הקבוצה בינואר. יש לציין שכל הטענות של השחקנים מגיעות על בסיס חברתי ולא מקצועי. יחד עם זאת, קנדה לא זוכה בשבועות האחרונים גם לאשראי מהצוות המקצועי ולאחרונה הוא בילה בעיקר על ספסל הקבוצה במהלך משחקים.

סוכנו של קנדה, רונן קצב, אמר היום: "אני לא רוצה להגיב על העניין הספציפי הזה, אבל במצב שנוצר, וברובו החלק המקצועי, עדיף לעומרי למצוא מקום שיהיה יותר טוב עבורו ושבו הוא יקבל את ההזדמנות".

ווצ'יצ'ביץ: "עצוב וכואב לי"

בתוך כך, קשר הקבוצה, נמניה ווצ'יצ'ביץ', עבר היום (שלישי) בדיקה נוספת בבית החולים, והחשש כי הוא סובל מחסימה באחד הוורידים ברגלו התאמת. המשמעות היא שווצ'יצ'ביץ יושבת לשלושה חודשים מפעילות, דבר שמהווה בשורה קשה עבור הקשר עצמו ועבור קבוצתו. ווצ'יצ'ביץ' התעקש לעבור עוד שתי בדיקות כדי לקבוע בוודאות כי אכן הוא חייב להפסיק פעילות לשלושה חודשים, אך בהפועל לא מאמינים כי אותן בדיקות יניבו תוצאות אחרות. לאחר הבדיקה היום הסרבי נשמע מדוכדך מאוד ואמר: "עצוב לי וכואב לי. אני אוהב לשחק כדורגל ואלה חדשות ממש רעות בשבילי. יש לי עוד שתי בדיקות לעבור, ואני מקווה שהתוצאות שהגיעו היום הן לא סופיות ורק לאחר מכן אראה מה אפשר לעשות".

אחר הצהריים קיים הקשר שיחה עם יו"ר הקבוצה, אמיר לובין, במהלכה הובהר לסרבי שכל החלטה שקשורה בעניינו תיעשה בשיתוף איתו. "כל הפרסומים המרושעים כאילו התקבלה החלטה לשחררו הינם שקר וכזב ותלושים מהמציאות, והם פוגעים בשחקן", אמר לובין. "הקבוצה תמתין לבדיקה הנוספת שתתקיים מחר ורק לאחר מכן, בשיתוף עם השחקנים, תתקבל החלטה בעניינו. לא נוותר עליו במהירות".

אם אכן, כפי שנראה בוודאות כבר מאתמול, יתברר כי הקשר יייעדר לשלושה חודשים, ניצבת דילמה לא קטנה בפני הצוות המקצועי בהפועל. מצד אחד, קיימת הערכה גבוה מאוד ליכולתו של ווצ'יצ'ביץ'. מצד שני, הפועל לא יכולה להרשות לעצמה לאבד זר שהוא שחקן מפתח לתקופה כה ארוכה כשהיא נאבקת גם באירופה וגם בליגה. האפשרות הנבדקת כרגע היא הקפאתו של השחקן והבאת זר אחר על חשבונו.

אתמול במסיבת העיתונאים לאחר המשחק התייחס אלי גוטמן לפציעתו של הקשר, ואמר: "זו אבידה גדולה. עוד לא ראינו כלום מהיכולות של ווצ'יצ'יביץ'. נשב עם ההנהלה ונעשה חושבים על מה לעשות". ה"מרוויח" המיידי מפציעתו של הסרבי הוא זוראב מנטשאשוילי, שהיה כבר עם חצי רגל מחוץ למועדון וכרגע נראה כי הגיאורגי יישאר לפחות עד תום העונה, כשבהפועל ינסו למצוא זר חלופי במקומו של ווצ'יצ'ביץ'.

מעבר לכך, בחודש הבא, עם תחילתה של אליפות אפריקה, יישארו האדומים עם שני זרים בלבד בסגל מכיוון שגם וינסנט אניימה וגם סמואל יבואה אמורים ליטול חלק באליפות. עוד מקווים אצל האדומים כי מיכאל זנדברג, שהיה שחקן הרכב לפני בואו של ווצ'יצ'ביץ', ישוב לכושר וכך למעשה יפתור את חסרונו של הסרבי. עד שזה יקרה אמור ערן זהבי, כפי שעשה אתמול, להשלים את החסר.

אך בזה לא הסתיימו הבעיות של הפועל. אתמול סמואל יבואה לא שותף כלל. גוטמן אומנם הסביר ואמר כי החלוץ עדיין סוחב פציעה ברגלו ולכן העדיף שלא לסכנו, אך ידוע כי בהפועל מאוכזבים מיכולתו של הגנאי העונה ויעשו מאמצים למכור אותו ולהביא חלוץ זר אחר שיוסיף מחץ להתקפת האדומים, שכרגע מאוד תלויה ברגליו של איתי שכטר.

עדכון ראשון: 15:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully