וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זאת מכבי שכולם רוצים לראות"

1.12.2009 / 11:38

מכבי ת"א התעוררה לבוקר מאושר אחרי הניצחון על חיפה. קפילוטו, ז'אן ומלול סחטו מחמאות. גולדהאר הביע נכונות לחזק את הקבוצה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

“אין ספק שזאת מכבי תל אביב שרצינו לראות מאז שהגענו לקבוצה", אמר היום (שלישי) גורם בכיר בהנהלה הצהובה לוואלה! ספורט אחרי הניצחון של הקבוצה 0:1 על מכבי חיפה אמש בבלומפילד. הצהובים הציגו אמש את אחד ממשחקיהם הטובים בתקופה האחרונה, וסוף סוף הצליחו לנצח משחק גדול מול הקהל הביתי.

בקרית שלום שמעו כל השבוע על הדיבורים של חיפה בנוגע לשיא הניצחונות, ובצוות המקצועי דאגו לנתב את הדיבורים הללו לטובת שיחות מוטיבציה בהכנת השחקנים לקראת המשחק. במועדון דיברו בעיקר על משחק ההקרבה והאגרסיביות של כל השחקנים, כאשר גם בהנהלה וגם בקרב השחקנים חלקו שבחים רבים למנג'ר אבי נמני, שהכין את הקבוצה בצורה מצוינת, וגם במהלך המשחק היה פעיל מאוד על הקווים ולא ישב לרגע אחד על הספסל.

במכבי דיברו על ההחלטה של הצוות המקצועי, ונמני בראשו, להכליל בהרכב את הבלם הצעיר ניסו קפילוטו בעקבות היעדרותו של איגור טומאסיץ' שחלה. קפילוטו ערך את הופעת הבכורה שלו העונה בהרכב הפותח והציג משחק חיובי ונטול טעויות מול החלק ההתקפי של חיפה.

"אנחנו מורידים את הכובע בפני ניסו קפילוטו, הילד הזה עבר המון מאז אותו משחק בסנטה קולומה והמשחקים נגד ארצ'יאספור הטורקית לאחר מכן", אמר בכיר במועדון, "ועם כל הטראומה הזאת, לעלות למשחק כזה כשרק כמה שעות לפני כן מודיעים לך שתשחק, זה מעורר כבוד. מגיע לו, הוא תמיד מתאמן בשקט, לא עושה בעיות, לא שומעים על שום אבא שבא ומתלונן ומבלבל ת'שכל, שום דבר. גם כשהורידו אותו לנוער בשנה שעברה, הוא שיחק כמו מקצוען ונתן את כל כולו. כמובן שמגיע קרדיט לאבי נמני שנתן לו לשחק היום, כולם היו מאוחדים סביב ההחלטה הזו", אמר הגורם הבכיר.

"שטראובר הביא לנו נקודות במו ידיו"

שחקנים נוספים שקיבלו שבחים היו הקשר האחורי ליאור ז'אן, שהציג משחק קשוח ואחראי במרכז הקישור האחורי ופירק פעם אחר פעם את ההתקפות החיפאיות, וגם המגן הצעיר דור מלול, שפתח שוב באגף ימין והציג משחק טוב. גם השוער לירן שטראובר, שעלה עם פציעה ברגלו שהציקה לו רבות בזמן המשחק, זכה לשבחים. "אפשר לומר שלירן הביא לנו נקודות במו ידיו, הוא לקח שני כדורים גדולים שעשו עבורנו את ההבדל", אמר גורם בצוות המקצועי.

החלוץ הזמבי הצעיר עמנואל מאיוקה, שכבש אמש את שער הניצחון, קיבל מחמאות רבות מהצוות המקצועי על משחקו אתמול. מאיוקה כבש גם בניצחון בבאר שבע בשבוע שעבר ובקבוצה מקווים שהוא ימשיך בקו ההתקדמות שהוא מציג בתקופה האחרונה. החלוץ הזמבי זומן לנבחרת ארצו לקראת אליפות אפריקה הקרובה שתיערך בחודש ינואר והוא צפוי להיעדר כשלושה שבועות מסגל הקבוצה באותו החודש.

במכבי החליטו לתת לשחקנים יום חופשי כדי שיוכלו לנוח מעט וגם ליהנות מהניצחון. "השחקנים ישבו באפיסת כוחות בחדר ההלבשה, כולם נתנו אתמול מאמץ פיזי עילאי, אף אחד לא השאיר רזרבות על המגרש ואפשר היה לראות קבוצה מאוזנת שבה כולם עובדים, מחפים אחד על השני ורצים כמו מטורפים על המגרש", אמרו בקרית שלום.

הניצחונות אתמול ובשבוע שעבר נגד באר שבע יצרו ציפיות במועדון לקראת ההמשך. לכולם במערכת ברור שבמידה שרצף הניצחונות יימשך, הקבוצה עשויה להתחזק על מנת להיאבק בצמרת הגבוהה. הבעלים מיטש גולדהאר שנכח אמש באיצטדיון, נהנה מכל רגע ובשיחות סגורות עם ראשי הקבוצה הביע נכונות לפתוח את הכיס ולהשקיע סכומי כסף נוספים בכדי להביא שחקני חיזוק בינואר. בכל מקרה, בקבוצה מדברים על כך שהכל תלוי באלטרנטיבות שתהיינה בשוק השחקנים וכן מי משחקני הסגל ישוחרר מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully