וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "זו התוצאה של השקט"

מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, מאמין ששחקני הבית שלו יקחו את הקבוצה רחוק. אלישע לוי: "דברים כאלה יכולים לקרות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, נהנה מכל אחת מהשניות והדקות של אחרי הניצחון 0:1 על מכבי חיפה. אחרי הכל, הוא ספג כל כך הרבה ביקורות העונה על ה"דרך שלו", ואחרי ניצחון על האלופה הוא יכל לסתום כמה פיות. "אני חושב שזו תוצאה של השקט", סיכם נמני בסיום והוסיף: "התחלנו תהליך בתחילת העונה, ומי שלא שם לב שיחקנו עם שישה שחקני בית בהרכב. יכולנו לתת לליאור ז'אן לשחק כבלם בגלל המחלה של טומאסיץ' והעדפנו לתת לשחקן בן 18 (קפילוטו) לשחק כי אנחנו מאמינים בצעירים. יש לנו מטרות ארוכות טווח, ואם יש כאלה שמלגלגים זו בעיה שלהם".

על המשחק עצמו אמר נמני: "לא התעסקנו בשיאים של קבוצות אחרות אלא רק בעצמנו, למרות שצריך לתת המון קרדיט למכבי חיפה. זו קבוצה שניצחה 20 משחקים ברציפות וזה לא קורה כל יום. צריך לתת קרדיט ענק לשחקנים, לפרקים הם שיחקו כדורגל ענק וגם עשו מאמץ עילאי. אני חושב שהניצחון הזה הוא של השחקנים ולא של אף אחד אחר". לקראת המשך הדרך של מכבי תל אביב, שטיפסה למקום השלישי, אמר נמני: "אסור לנו להשתגע, כי עם כל הכבוד לניצחון על מכבי חיפה אנחנו צריכים להיות עם הרגליים על הקרקע. אם נחשוב על מקומות רחוקים נעשה כמה צעדים אחורה".

רוני גפני: "אני שמח במיוחד לאור העובדה שמכבי חיפה לא הפסידה עד עכשיו. ערכנו שיחות בינונו לבין עצמנו והחלטנו שהגיע הזמן לנצח. מבחינה אישית רציתי לנצח את חיפה ואני שמח שזה קרה. מצד שני אני קצת עצוב בשביל החברים מחיפה".

שרן ייני: "יש השנה שקט במועדון גם אחרי תוצאות פחות טובות, אנחנו מאוד מאוחדים וזה מתבטא במגרש. נצטרך לבוא אגרסיבים ונחושים לכל משחק באותה צורה שבאנו היום. הצוות לא יתן לנו להוריד קצב וצריך להכות בברזל כל עוד הוא חם. אנחנו לא מדברים על אליפות, אנחנו רוצים להגיע הכי גבוה שנוכל והמטרה היא קודם כל אירופה בשנה הבאה. נעשה את כל המאמצים להתברג הכי גבוה בצמרת".

בסיום המשחק ירד הבעלים מיטש גולדהאר לחדר ההלבשה כדי להתחבק עם כל השחקנים. גורם בכיר בהנהלה אמר: "גולדהאר אולי לא מראה את זה כלפי חוץ, אבל הוא היה בשמיים אחרי הניצחון הזה. הוא מאוד אהב את מה שראה על המגרש".

"מכבי תל אביב הייתה הקבוצה הטובה יותר"

במכבי חיפה לא חיפשו תירוצים להפסד בבלומפילד וליכולת הפושרת של שחקני ההתקפה. המאמן אלישע לוי דחה את הטענות לעומס על השחקנים ואמר: "דברים כאלה יכולים לקרות בכדורגל, באנו במצב טוב וזה היה אמור לתת לנו בטחון, אבל בכדורגל תמיד יש שתי קבוצות והיום הטובה יותר היתה מכבי תל אביב. הם היו ראשונים לכל כדור ואנחנו שיחקנו חלש מאוד בפרט במחצית הראשונה. גם במחצית השניה בה שלטנו ונראינו יותר טוב, למעשה לא יצרנו הרבה הזדמנויות. כשצריך להפסיד אז מפסידים והיום הקרדיט מגיע למכבי תל אביב. לא קרה שום דבר, אני חושב שכל קבוצה הייתה מתחלפת איתנו ורוצה לנצח 10 פעמים רצוף ועוד לשחק מול באירן בליגת האלופות".

על החילוף שביצע בשלב מוקדם מאוד של המשחק בין עלי עותמאן למוחמד גדיר אמר לוי: "עותמאן לא נכנס למשחק טוב וגם קיבל כרטיס צהוב. בדיעבד, אם הפסדנו זה אומר שההרכב שלנו לא היה טוב וגם החילופים לא היו טובים".

יניב קטן: "ידענו שמצפה לנו משחק קשה, מכבי תל אביב היא קבוצה מצויינת עם מאמן מצויין. כואב להפסיד, אבל צריך לדעת להתמודד עם כל דבר ולצאת מזה כמה שיותר מהר. שבוע שעבר אף אחד לא דיבר על עומס ואנחנו לא מתרצים. לא שיחקנו טוב ואין מה לעשות".

דקל קינן: "מאכזב מאוד להפסיד, אבל צריך לזכור שאנחנו במקום הראשון עם הפרש של שש נקודות וזה יתרון גדול. אני לא חושב שצריך לדבר במונחים של עייפות, הסגל מספיק רחב וזה לא תירוץ להפסד. מכבי תל אביב הייתה יותר טובה והניצחון הגיע להם. אני לא מאמין במונח עומס, הלוואי ובכל עונה נפסיד משחק אחד ב-11 מחזורים, אנחנו אוהבים את הלחץ הזה".

בסיום המשחק נכנס הבעלים יענקל'ה שחר לחדר ההלבשה של מכבי חיפה ובפעם הראשונה העונה לא לחץ את ידי השחקנים. שחקני הקבוצה ציפו כי שחר ידבר איתם על ההפסד אבל הבעלים בחר שלא לשוחח עימם. שחר שוחח ארוכות עם עוזר המאמן גיורגי דרסיליה ששהה בחדר עם השחקנים ובין היתר אמר לו: "שיחקנו רע מאוד היום".

שחקנים בקבוצה אמרו: "ראו על הפנים שלו שהוא מאוכזב. הוא לא הסתכל עלינו". גם אלישע לוי ויניב קטן, שהודה לאחר המשחק כי הוא לא הציג יכולת משכנעת, לא דיברו עם השחקנים. גם במהלך הנסיעה צפונה נרשם שקט יחסי באוטובוס והשחקנים כמעט לא דיברו. שחקן בקבוצה אמר: "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה. צריך ללמוד ולהפיק לקחים ממנו. הפסד לסכנין בשבת יכניס אותנו לסחרור. חייבים לנצח אותם כדי להגיע מוכנים למשחק האחרון בליגת האלופות".

בחיפה יש אכזבה מסוימת מהמגן פיטר מסיללה, שדווקא מאז פתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות נרשמה ירידה בכושרו. במהלך המשחק התלונן בירם כיאל בפני קשר מכבי תל אביב שרן ייני כי הוא מרבה לבזבז זמן. האחרון לא נשאר חייב אבל השניים לחצו ידיים לפני הירידה למחצית. הקשר טיאגו דוטרה והחלוץ אייל שטרכמן לא הגיעו לאסיפה המסכמת לקראת המשחק במלון שרתון מוריה בתל אביב משום שלא נכללו בסגל. בחיפה היו מרוצים מהשתלבותו של אייל גולסה במשחק וייתכן שהוא יפתח מול סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully