וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1

סכנין לא התייאשה כשנקלעה לפיגור מול באר שבע משער של קדוסי, לחצה והשיגה את השיוויון לקראת הסיום מרגלי אבו ריא

במחזור הפתיחה של עונת 2004/05 אירחה בני סכנין את הפועל באר שבע וגברה עליה 3:4, הודות להופעה ביזארית וחד פעמית של שוער קרואטי בשם הרבויה סונארה בין הקורות של האורחים. חמש שנים חלפו ושתי הקבוצות חזרו להיפגש בליגת העל, כשעל שערה של באר שבע מגן שוב קרואטי, רק טוב הרבה יותר. טברטקו קאלה גילה יכולת טובה הערב (שבת), ומנע מקבוצתו הפסד נוסף, אם כי לא ניתן לנקות אותו לחלוטין מאשמה בשער שספג, בדרך ל-1:1 בו שתי הקבוצות פשוט לא היו ראויות ליותר.

מרקו בלבול השיג במחזור הקודם את ניצחונו הראשון כמאמן סכנין, וציפה לראות הערב המשכיות מצד שחקניו. עם קאדו וג'קו ערפאת בחוד, ניסו המארחים לתקוף דרך מרכז ההגנה הפרוץ של באר שבע, שאיפשר העונה 20 שערי חובה. אלא שהאורחים, הערב בתלבושת אפורה ובלתי שגרתית, צופפו הפעם והראו כי למדו מההפסד 3:1 למכבי תל אביב ביום שני. בנוסף נהנו הבאר שבעים מהצלות גדולות של קאלה במחצית השנייה מול בעיטות של חאמד גנאים, הטוב בשורות סכנין.

בזמן שההגנה עבדה טוב באופן יחסי, גיא עזורי בחר לשמור על אותו הרכב ומערך מהמחזור הקודם, ופתח עם חלוץ חוד בודד בדמות ליאור אסולין. באר שבע החזיקה יותר בכדור וגילתה עליונות טכנית, אבל גם עם כניסתו של אוהד קדוסי במקום אביתר אילוז הפצוע, לא הרבתה לסכן את שערו של מאיר כהן. שני החלוצים רצו לכבוש מול קבוצתם לשעבר, ובדקה ה-73 עשה זאת קדוסי עם בעיטה מצוינת מחוץ לרחבה שהכניעה את מאיר כהן. השיוויון של אבו ריא קבע בסופו של דבר חלוקת נקודות מוצדקת.

מהלך המשחק

דקה 1: אסולין ניסה להפתיע את מאיר כהן כבר בהתקפה הראשונה. השוער החליט לא להסתבך והדף את הבעיטה הפשוטה לקרן.

דקה 18: כדור תועה הגיע לערפאת, שבסיבוב בעט חלש מדי מחמישה מטרים, היישר לידיו של קאלה.

דקה 31: כדור עומק נהדר של שן השאיר את אילוז בעמדה אלכסונית ברחבה לבד מול מאיר כהן, אלא שהבעיטה של הקשר חלפה סנטימטרים מהקורה והותירה את התוצאה בעינה.

דקה 34: גנאים שלח בשמאל מ-25 מטרים בעיטה חופשית מסובבת לעבר החיבורים, קאלה זינק והדף לקרן.

דקה 53: קאסום הטעה את גלארסה באגף ימין של ההגנה, ובעט כדור שליטף את הרשת החיצונית.

דקה 65: רביבו הגביה מימין לעבר קדוסי, שלא קפץ לכדור ומשישה מטרים נגח לשמיים.

דקה 73: גול! הרוש פרץ מעמדת המגן השמאלי, השאיר לקדוסי לפני שהופל והחלוץ בעט כדור חד מ-18 מטרים אל הרשת. 0:1 להפועל באר שבע.

דקה 75: גנאים ירה כדור אדיר מ-20 מטרים ברגל שמאל, קאלה התעופף והדף לקרן. נגיחה של פטי בעקבות ההגבהה הלכה גם היא למסגרת, ושוב קאלה היה במקום.

דקה 82: גול! קאלה הציל נגיחה אחת של קאסום, אבל בקרן הבאה שהגביה עובד הוא הדף לא טוב ואבו ריא שלח בין כולם כדור מדויק אל הרשת. 1:1

דקה 86: אסולין ניסה עם בעיטה מחוץ לרחבה, הכדור פגע במישהו בדרך ונבלם לקרן.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חיים בנון (ראובן עובד, 76), חאמד גנאים, קאדו (אלי ביטון, 61), אחמד קאסום, ג'קו ערפאת (סקוט סילי, 46).

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, מרכוס גלארסה, דנילו מוריירה, פאבל פרגל (נדב קידר, 29), שמעון הרוש, אייל שן, יוסי אופיר, דוד רביבו (סיראז' נאסר, 79), מאור מליקסון, אביתר אילוז (אוהד קדוסי, 35), ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully