וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נחתה: "הפקנו לקחים מהקמפיין"

26.11.2009 / 19:39

שחקני האלופה סבורים: "יעקב שחר צודק. חסר שחקן שיצור מצבי הבקעה". משחק ההשלמה בגביע הטוטו יתקיים כרגיל

המסע של מכבי חיפה באירופה קרוב מאוד לסיומו, והערב (חמישי), יממה אחרי ההפסד 1:0 לבאיירן מינכן באליאנץ ארינה, שבה האלופה הישראלית ארצה כשברקע כבר משחק הליגה המרתק מול מכבי תל אביב ביום שני. במידה מסוימת, נדמה כאילו הירוקים כבר התרגלו לנוהל הזה: עומדים בכבוד מול קבוצות טובות בהרבה, לא מוצאים שער, מפסידים 1:0 קטן ונשארים, בסופו של דבר, עם המחמאות בלבד.

"למרות שזה עדיין לא נגמר, הפקנו לקחים מהקמפיין הנוכחי. יכול להיות שהיינו צריכים להתחזק בנקודות מסוימות. הפערים בליגה מינוריים לעומת הפערים באירופה. נצטרך לדעת איך להתחזק בקמפיין הבא", כך אמר אחד משחקני חיפה עם הנחיתה. שחקני הקבוצה אמרו עם הנחיתה כי הם מסכימים עם הבעלים יעקב שחר, שאמר להם אתמול בחדר ההלבשה: "שיחקנו נגד יריב יותר חזק מאיתנו. חבל מאוד שברגעים שבהם היינו צריכים להתרכז ולתת את הפס, לא עשינו את זה". אחד השחקנים הסביר: "יש אמת בדברים של יענקל'ה. המחצית השניה העידה על מה שקורה בקמפיין הנוכחי. אנחנו מחזיקים מעמד ברוב שלבי המשחק אבל סופגים ולא מצליחים להבקיע. חסר לנו שחקן שיודע לתת פס לגול. לא יצרנו מצבי הבקעה רבים אתמול". לאחר הנחיתה פגש השוער השלישי, חיים זיסקינד, את אמו. האם הייתה מעורבת ב"פרשת הביציות" ברומניה.

ההתאחדות לכדורגל שלחה אחר הצהריים פקס למשרדי המועדון בו היא מבהירה כי משחק ההשלמה בגביע הטוטו, מול מכבי פתח תקוה, יתקיים כמתוכנן ב-15 בדצמבר. ההודעה נועדה להבהיר כי חיפה תשלים את המשחק החסר למרות שהיא הבטיחה את העפלתה לרבע הגמר. המשחק האחרון של חיפה יתקיים ב-8 בדצמבר, מול בורדו, כשאצטדיון רמת גן אמור להיות כמעט מלא. בחיפה מקווים מאוד לסיים את הקמפיין עם שער זכות. "אסור לנו להישאר עם המחמאות. חשוב מאוד מה יזכרו מהקמפיין הזה", סיכמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully