וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ירדה לקבוצת הדירוג השלישית

אופ"א פרסמה את קבוצות הדירוג לקראת הגרלת מוקדמות יורו 2012. הכחולים לבנים במקום ה-20 באירופה וצפויים להגרלה קשה יותר. ממי צריך אבי לוזון להיזהר? כל האפשרויות בפנים

התוצאות הלא טובות של ישראל בקמפיין מוקדמות המונדיאל קיבלו חותמת רשמית כשאופ"א פרסמה את רשימת קבוצות הדירוג לקראת הגרלת מוקדמות יורו 2012. כצפוי, ישראל ירדה מקבוצת הדירוג השניה לשלישית ולכן צפויה לקבל בית קשה יותר. שיטת הניקוד החדשה של אופ"א, שאושרה במאי 2008, מבוססת על הצלחות בקמפיינים האחרונים, ניקוד יתר על ניצחונות והבקעת שערים והורדת ניקוד על ספיגת שערים.

ישראל מדורגת במקום ה-20 באירופה (מתוך 53) עם ניקוד מצטבר של 28,052 נקודות. לשם השוואה, רומניה שבמקום ה-18 ונכנסה לקבוצת הדירוג השניה, צברה 28,145 נקודות. הגרלת מוקדמות היורו תתקיים בשביעי בפברואר. אוקראינה ופולין המארחות עלו כמובן אוטומטית לאליפות. שאר 51 המדינות יחולקו לשישה בתים בני שש קבוצות ושלושה בתים בני חמש קבוצות.

כאמור, ישראל צפויה לקבל לפחות שתי יריבות חזקות ממנה. בעוד בדרג הראשון נמצאות אריות היבשת, הגרלה נוחה יותר בדרג השני תזמן לכחולים לבנים את יוון, רומניה או סלובקיה. בדרג הרביעי, אבי לוזון יקווה להימנע ממפגש עם סלובניה, הונגריה, בלגיה או ווילס ומונטנגרו בדרג החמישי.

הדירוג המלא:

דרג ראשון: ספרד, גרמניה, הולנד, איטליה, אנגליה, קרואטיה, פורטוגל, צרפת, רוסיה

דרג שני: יוון, צ'כיה, שבדיה, שוויץ, סרביה, טורקיה, דנמרק, סלובקיה, רומניה

דרג שלישי: ישראל, בולגריה, פינלנד, נורבגיה, אירלנד, סקוטלנד, צפון אירלנד, אוסטריה, בוסניה

דרג רביעי: סלובניה, לטביה, הונגריה, ליטא, בלארוס, בלגיה, ווילס, מקדוניה, קפריסין

דרג חמישי: מונטנגרו, אלבניה, אסטוניה, גיאורגיה, מולדובה, איסלנד, ארמניה, קזחסטן, ליכטנשטיין

דרג שישי: אזרבייג'אן, לוקסמבורג, מלטה, איי פארו, אנדורה, סן מרינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully