וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי: "גלרזה הרשים ועשוי לחתום"

16.11.2009 / 19:22

הנבחן הארגנטינאי השאיר רושם חיובי על מאמן הפועל ב"ש ב-0:0 נגד מכבי חיפה. אצל הירוקים מאוכזבים מהיכולת והתוצאה

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי חיפה סיימה הערב (שני) את משחק גביע הטוטו מול הפועל באר שבע בתיקו 0:0 דלוח, שאמנם העלה אותה לרבע גמר המפעל, אך לאו דווקא הותיר את אוהדי, שחקני ואנשי הקבוצה מעודדים במיוחד לקראת העתיד. למרות זאת, מאמן הקבוצה, אלישע לוי, ניסה להישאר אופטימי ולהסתכל על חצי הכוס המלאה. "בדרך כלל שחקנים חוזרים חלודים מהפגרה. ראינו היום הרבה שחקנים צעירים, הם אמורים להשתלב בהמשך".

"בדרך כלל משחקים בצורה התקפית, תמיד רוצים להבקיע אבל מה שבלט בשני המשחקים האחרונים זה שלא הגענו למצבים, ובלי מצבים אי אפשר להבקיע שערים", הוסיף המאמן הירוק. לקראת המשחקים הקרובים מול אחי נצרת ובאיירן מינכן, אמר לוי: "אייל גולסה מגביר את הקצב, אבל הוא יצטרך לרוץ ולהוכיח שהוא מוכן לשחק עד באיירן. גם גוסטבו בוקולי פצוע, אבל כל השאר בסדר". בקבוצה היו מאוד מרוצים מג'ון קולמה, שהשתלב היטב במשחק, ולא ניכר ששב מפציעה. אכזבה נרשמה מכיוונו של הקשר טיאגו דוטרה, שלא ניצל את מה שהיתה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלו, והוא צפוי להיות משוחרר בינואר, ביחד עם החלוץ אייל שטרכמן.

בתוך כך, עוד לפני המשחק פנתה הפועל פתח תקוה באמצעות המנכ"ל אפי צפריר ,למנכ"ל חיפה איתמר צ'יזיק, והודיעה לו כי היא מעוניינת בתום אלמדון וזאת במידה שהשוער צליל חתוכה לא יפגין יכולת גבוהה עד ינואר. צ'יזיק לא פסל את האפשרות ובפתח תקוה ימשיכו להיות בקשר עם הנהלת הירוקים.

עזורי לקראת מכבי ת"א: "זה משחק עונה עבורנו"

מנגד, בהפועל באר יצאו בסך הכל מרוצים מהמשחק. לאחר ההתמודדות התברר כי חלוץ הקבוצה, חנן פדידה שהוחלף במחצית, סובל ממתיחה קלה, אך נראה כי כבר מחר יוכל לחזור להתאמן. מאמן הקבוצה, גיא עזורי, הסכים בסיום כי קבוצתו חוזרת לעצמה. "רואים את זה גם בתוצאות וגם במשחק ההגנה שלנו. ברור שהתוצאות זה הדבר החשוב ביותר ואנחנו משיגים תוצאות טובות, אבל זה ממשחק ההגנה, ואנחנו משתפרים בפרמטרים האלה. עדיין ארוכה הדרך, ויש לנו הרבה מה להשתפר, אבל בסך הכל אנחנו הולכים לכיוון הנכון".

לגבי משחק הליגה המרתק מול מכבי תל אביב במחזור הקרוב, הוסיף המאמן הבאר שבעי: "בשביל באר שבע זה משחק עונה, משחק שיהיה אצטדיון מלא וזה פנטסטי - לעיר ולמועדון. להביא את האוהדים לבאר שבע היתה אחת המטרות העיקריות שלנו העונה". עזורי אף התייחס לנבחן הארגנטינאי מרכוס גלרזה, ששיחק 90 דקות, ואמר שהוא הרשים ושהוא עשוי לחתום בשורות הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully