וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת קרובה לסיכום עם מאייבי

דור בלך

1.11.2009 / 16:28

הגיעה להבנות עם בית"ר ירושלים לגבי צירוף השוער בינואר. גורמים בקבוצה על אבי לוזון: "הוא התבטא בצורה לא מכובדת"

עקב רצונו של רוסלן ניגמטולין לעזוב בינואר ולאור יכולתו החלשה כתוצאה מכך, במכבי אחי נצרת כבר החלו להתכונן לעזיבתו בינואר והגיעו להבנות עם בית"ר ירושלים על העברתו של ז'וסלן מאייבי לקבוצה. שוער נבחרת קמרון, שלא מוצא את מקומו בבית"ר ירושלים שם מציג אריאל הרוש יכולת מרשימה, צד את עינייו של אלי מחפוד עוד בעונה שעברה, עת הצטיין במדי הכח עמידר רמת גן. השוער צפוי להצטרף לנצרת עם פתיחת חלון ההעברות הקרוב בינואר.

בנצרת מבינים כי לא ניתן יהיה למנוע את עזיבתו של ניגמטולין, ומספרים כי גם מבחינה חברתית השוער הרוסי אינו מתחבר לקבוצה. מבחינה מקצועית על אף הפוטנציאל העצום של שוער נבחרת רוסיה לשעבר, הוא מתקשה לספק את הסחורה ומאמינים כי מאייבי שכבר התחבר לישראל והוכיח את עצמו בה יתרום לייצוב ההגנה.

גורמים בנצרת שנכחו ביציע הכבוד אמש (שבת) ציינו כי חשו בושה לאור התנהגותו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון שבמהלך כל המשחק צעק לעבר שחקני פ"ת והשופט, ולטענת אותם גורמים אף השתמש בקללות ובשפה בוטה אל עבר השופטים. "זה פשוט מגעיל. אם הוא רוצה שיגיע גם עם צעיף של מכבי פ"ת, אבל למה להתבטא בצורה כל כך לא מכובדת? יש לו מעמד והוא צריך לכבד אותו".

בקבוצה מתקשים להבין כיצד יצאו אתמול בידיים ריקות על אף כמות המצבים הגדולה אליה הגיעו ולא השכילו לנצל. בלם הקבוצה יקיר שינה ממשיך בהליך ההחלמה שלו והחל אתמול ללכת ללא קביים. שינה אף הגיע למגרש בפ"ת ותמך בחבריו לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully