וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראלדס יפתח בדרבי?

28.10.2009 / 14:07

נמני בוחן אופציה לפתוח עם הבלם הבוליביאני ביום ראשון. כחלון ערך סופסוף אימון מלא לראשונה מאז שנפצע, אבל עדיין בספק

אחרי שהדשא במתחם האימונים בקריית שלום עבר בהצלחה שזרוע חורף, חזרו אליו הבוקר (רביעי) שחקני מכבי תל אביב, שפתחו בהכנות לדרבי התל אביבי ביום ראשון הקרוב.

המאמן אבי נמני ניסה לתרגל מספר אופציות בהרכב. אחת האפשרויות שבחן היתה לפתוח עם הבלם הבוליביאני רונאלד ראלדס במרכז ההגנה לצידו של איגור טומאסיץ', כאשר ליאור ז'אן הוסט לעמדת הקישור האחורי לצידו של שרן ייני, וגיז'רמו ישראלביץ' תורגל באגף ימין של הקישור הקדמי.

מהאימון נעדר הקשר ציון צמח, שנמצא במחנה האימונים של הנבחרת הצעירה שתקיים הערב משחק אימון נגד עירוני רמת השרון. הקשר תמיר כחלון, שסובל עדין מפציעה בשרירי המפשעה, ערך אימון מלא לראשונה מזה זמן רב, אולם התבקש על ידי המנג'ר אבי נמני שלא לעבוד בקצב מוגבר על מנת לא להחמיר את מצב הפגיעה עוד יותר. בשלב זה לא ברור אם כחלון יהיה כשיר לדרבי ובצוות המקצועי עובדים במרץ על מנת להכשיר את הקשר שהחמיץ כבר שני משחקי ליגה בגלל הפציעה. הקשר אנדריי קומאץ', שקיבל אמש מנוחה כדי להקל בעומס, חזר להתאמן והשלים אימון מלא עם חבריו. הבלם איגור טומאסיץ' ספג במהלך אחד המשחקונים מכה בקרסולו, טופל בסיום האימון על ידי פיזיותרפיסט הקבוצה ורגלו נחבשה בקרח.

כל הכרטיסים למשחק אזלו כבר אתמול, אולם במכבי דאגו לשריין, כמו לפני כל משחק גדול, כמות כרטיסים קטנה שתוצא למכירה מיוחדת עבור חיילים שלא הצליחו לרכוש כרטיסים עד עכשיו - המכירה תתקיים ככל הנראה ביום ראשון. בתוך כך נודע שכמה מאות מאוהדי הקבוצה רכשו כרטיסים גם לשער 13 שמיועד לאוהדי הפועל בלבד, ובמשטרה נערכים לאפשרות שיווצר חיכוך בין אוהדים משני המחנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully