וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "לא חושבים על מכבי חיפה"

דור בלך

19.10.2009 / 22:23

מאמן בית"ר ירושלים העדיף לא להתעסק ביריבה הבאה של קבוצתו. דין ודברים בין אגייאר לאוהד. לוזון: "אני עצוב מאוד"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אחרי ההפסד בבאר שבע לפני שבועיים, חזרה בית"ר ירושלים למסלול הניצחונות בזכות 0:1 ביתי על בני יהודה, שנחלה הפסד ראשון העונה. שער עצמי של איבן גארידו בדקה ה-52 הכריע את ההתמודדות והעלה את מחזיקת הגביע למקום הרביעי. בשבוע הבא, תצא בית"ר ירושלים למשחק חוץ נגד מכבי חיפה המושלמת כששבע נקודות מפרידות בין השתיים.

שום: "אין משחקי עונה עד הסיבוב האחרון"

מאמן בית"ר ירושלים, יצחק שום, היה שבע רצון מיכולת קבוצתו. בית"ר פתחה עם הרכב ישראלי, כשהזרים ג'וניור ויסה ופאולו דה לה האסה נכנסו רק כמחליפים. דיוויד גומז לא נכלל בסגל עקב פציעה בשריר הירך. עם זאת, ההערכות הן שהחלוץ יהיה כשיר למשחק נגד מכבי חיפה בשבוע הבא. בסיום המשחק, שחקני בית"ר החמיאו לאריאל הרוש על יכולתו המצוינת הערב וגם בצוות המקצועי ציינו אותו לטובה. הרוש רשם שתי הצלות גדולות מבעיטות של אלירן עטר ולירן כהן בדקות הסיום.

"אחרי ההפסד בבאר שבע ידענו שהתרופה הכי טובה תהיה ניצחון ואני שמח שעשינו את זה. שיחקנו עם שישה שחקנים הנבחרת האולימפית מחוזקים", אמר יצחק שום בהתייחסו גם להרכב הצעיר. "שוב במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים מבראשונה ואנחנו צריכים לבדוק למה זה קורה. אנחנו לא חושבים על מכבי חיפה ואני לא מבין למה שואלים אותי על חיפה. אנחנו מתמודדים בליגה ולא מול חיפה.

"העונה, עד לסיבוב האחרון, לא יהיו משחקי עונה כי בגלל השיטה החדשה לקחנו נקודה וחצי ולא שלוש. לכן רק הסיבוב האחרון יכריע. חיפה ידעו לנצח גם במשחקים בהם הם לא היו טובים וזו הגדולה שלהם, אבל כשמחלקים את הנקודות בחצי הפערים קטנים באופן משמעותי", סיכם המאמן בראייה למשחק בשבוע הבא.

שמעון גרשון דווקא כן התייחס לחיפה: "ידענו מראש שזה משחק שחשוב מאוד לנצח בו. עם יכולת או בלי יכולת, במזל או לא במזל, היינו צריכים לנצח כדי להשוות את הנקודות של בני יהודה ולהצטרף לחבורת הצמרת. המשחק יכול היה ללכת לכאן או לכאן ואני שמח שידענו לנצח אותו. יכולת כזו לא תספיק מול חיפה ואני מקווה שנבוא ונפתח את המשחק בצורה טובה יותר שם. כל משחק הוא אחר ואי אפשר לדעת מה יהיה. מה שכן, כולם יודעים שאסור להפסיד שם. בגלל הפער שהם פתחו מאיתנו אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לסגור אותו".

תקרית מוזרה אירע במהלך מחצית המשחק כאשר פנה אחד מאוהדי בית"ר אל הספונסר של הקבוצה, גומא אגייאר והתלונן על מחירי הכרטיסים הגבוהים. "לא יכול להיות שאני צריך לשלם 100 שקל בשביל כרטיס לכאן, זה פשוט לא הגיוני". אגייאר לא אהב את ששמע וצעק עליו: "אני שילמתי ארבעה מיליון דולר על הכרטיס שלי לכאן, אז תירגע".

לוזון: "תשפטו אותנו בסוף העונה"

בבני יהודה היו מאוכזבים מההפסד הראשון של הקבוצה העונה ומכך ששוב לא הצליחו לנצח קבוצה גדולה. "אני עצוב מאוד. אי אפשר להיות שמח אחרי שמפסידים ככה. אני לא חושב שיש לנו בעיה מנטלית מול הגדולות, הרי ניצחנו קבוצות גדולות יותר באירופה", אמר גיא לוזון. "קבוצה עם בעיה מנטלית הייתה מסתגרת ואילו אנחנו באנו לשחק אטרקטיבי ולנצח. אני חושב שלטווח ארוך, אם נמשיך ביכולת הזו, הניצחונות יבואו מול כל קבוצה. אנחנו מסתכלים על עצמנו וזו הדרך. פספסנו הזדמנות לעלות למקום השני, אבל בתקופה הזאת זה לא משמעותי. תשפטו אותנו בסוף העונה".

עומרי אפק המשיך את הקו של מאמנו: "הדיבורים על זה שיש לנו בעיה מנטלית זה קשקוש. קורה שמשחקים טוב ולא מנצחים. נגד מכבי תל אביב, לדוגמא, לא הפסדנו ואם נמשיך ביכולת הזו, עוד ננצח. המטרה שלנו היא לנצח כל משחק ומעבר לזה, לרוץ בצמרת. המחמאות אחרי משחקים כאלה נחמדות אבל אין מה לעשות איתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully