וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי: "אם ננצח, נגיד שגברנו על יובנטוס הגדולה"

הקשר חדור אמונה אחרי האימון הראשון של מכבי חיפה בטורינו. עותמאן תורגל כקשר. כרזות בטורינו: להחרים את המשחק

מכבי חיפה

צילום: איציק יצחקי. עריכת וידאו: ענת ברק

מכבי חיפה נחתה היום (שני) בטורינו לקראת משחקה השלישי במסגרת ליגת האלופות מול יובנטוס האיטלקית, שלא ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים. האלופה הישראלית יצאה ללא הקפטן יניב קטן, שנותר בארץ בשל מחלתו וקיים ספק אם בכלל יצטרף לקבוצה בהמשך. אייל גולסה הפצוע ובירם כיאל המורחק לא יכולים לשחק, אך הם הצטרפו למסע על מנת לעודד את חבריהם.

עותמאן בתור שפן?

בערב, בקור מקפיא המתקרב לאפס מעלות, ערכו הירוקים את אימונם הראשון לקראת המשחק ביום רביעי, כאשר המאמן אלישע לוי הפתיע ותירגל בהרכב הראשון את המגן עלי עותמאן בצד ימין של הקישור, על חשבון מוחמד גדיר שהחזיק בעמדה במשחקים הקודמים בצ'מפיונס. בצד שמאל שמר על מקומו ליאור רפאלוב, ששיחק גם בבאר שבע עד שהוחלף במחצית.

בהגנה לא נעשה כל שינוי, ובקישור האחורי תורגלו ג'ון קולמה וגוסטבו בוקולי, שיהיה האיש שימלא את מקומו של כיאל. ולדימיר דבאלישווילי ושלומי ארבייטמן, שצוותו יחדיו בהתקפה מול באר שבע בשבת (1:3) תיפקדו גם באימון הראשון כחלוצים. בקבוצה עדיין מקווים שקטן יוכל לעמוד בסופו של דבר לרשותו של המאמן, ויהווה אופציה נוספת מבחינה התקפית.

למרות שעותמאן תורגל בהרכב, קשה מאוד לדעת מה יחליט לוי עד מחר. עותמן לא רגיל לשחק כקשר ימני ויכול להיות שמחר ישנה המאמן את דעתו. אייל גולסה ערך ריצה בצדי המגרש ושוחח עם הצוות המקצועי. אלישע לוי נראה כשהוא מועדד את ולדימיר דבאלישיווילי שעושה רושם שהוא חוזר לכושר.

קולמה: "אולי ניקח כאן נקודות ראשונות"

גוסטבו בוקולי אמר בסוף האימון: "אנחנו מאמינים, אופטימיסטים מטבענו. באנו לעבוד קשה וחזק. דל פיירו לא משחק? אוקיי, זה פחות כוח עבורם, אבל לא מפריע כל כך. כי לא משנה לנו מי ישחק, באנו כדי לעשות משהו. אם ננצח נגיד שניצחנו את יובנטוס הגדולה".

ג'ון קולמה הוסיף: "הם שחקנים טובים מאוד, אבל יש לנו שחקנים טובים שרוצים לתת הכל כדי לצאת מפה עם משהו. צריך לחשוב על מה שיש פה עכשיו. עם מה שיש נסתדר וניתן הכל. אנחנו חושבים לקחת נקודות כאן, באים לתת הכל ועובדים קשה בשביל זה. אולי כאן ניקח את הנקודות הראשונות שלנו. אנחנו מתכוננים כמה שיותר מהר כדי להגיע מוכנים ליום רביעי".

לאימון הקבוצה הגיעו אוהדים בודדים שעודדו את השחקנים. היום הגיעו עם הקבוצה כ-300 אוהדים, כשבחיפה מצפים לכ-1,500 ירוקים ביציעי האולימפיקו בטורינו. במשטרה המקומית מעריכים שמתוך 28 אלף מקומות שמכיל האצטדיון, יגיעו כ-20 עד 25 אלף צופים. הביקוש לכרטיסים אינו גבוה והקופות באצטדיון לא נפתחו היום, אך הוא אמור לגדול לקראת המשחק.

לקראת המשחק הופצו כרוזים פרו פלסטיניים הקוראים לאוהדי יובנטוס להחרים את המשחק. בצד המקצועי, הקפטן הוותיק אלסנדרו דל פיירו עדיין סובל ממחלה ולא התאמן, וכך גם חסן סליהמידיץ'. טיאגו הפצוע התאמן אך לא ייכלל בסגל למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully