וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן לשחקנים: "אסור לזלזל במשחק הזה"

12.10.2009 / 11:44

המאמן הלאומי ניסה להמריץ את שחקניו באימון לפני ההמראה לשוויץ היום בצהריים. ברק יצחקי לא זומן לסגל למרות שהחלים

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

נבחרת ישראל המריאה היום (שני) לשוויץ לקראת ההתמודדות מחרתיים שתנעל את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2010. למרות הסיכוי האפסי להעפיל שמרו השחקנים על רצינות, ותמיר כהן אמר: "אנחנו רוצים לזכות בדירוג טוב למוקדמות של היורו הבא. מעבר לכך אנחנו חייבים להתנהג כספורטאים ולעשות כל מה שאפשר כדי לנצח ולהיות ספורטיביים. מבחינתנו המשחק לא חסר משמעות, ככה אנחנו מכינים את עצמנו".


המאמן דרור קשטן שוחח עם השחקנים באימון הבוקר ואמר להם: "אנחנו צריכים להילחם על הכבוד שלנו. אסור לזלזל במשחק הזה למרות שהסיכויים לא גבוהים". שחקנים בנבחרת אמרו אתמול: "הסיכויים שלוקסמבורג תפתיע שוב את אחת הנבחרות החזקות בבית אפסיים, אבל צריך להאמין. המשחק חשוב לשוויצרים לא פחות. הפסד שלהם עשוי להוביל בסופו של דבר לאי העפלה למונדיאל".

עוזר המאמן, משה סיני, לקח לשיחה אישית את המגן יואב זיו, שנראה במצב רוח ירוד מאז שהוחלף בדקה ה-30 של המשחק מול מולדובה. ככל הידוע, סיני הבהיר לזיו כי הוא ימשיך לקבל הזדמנות וכי הצוות המקצועי מעריך אותו מאוד. זיו צפוי להחליף את דדי בן דיין ששוחרר מהאימון בשל צבירת כרטיסים צהובים, קלמי סבן יפתח במקום זיו כמגן ימני.

החלוץ ברק יצחקי לא יחזור לסגל הנבחרת לקראת המשחק מול שוויץ למרות שחזר לערוך אימונים מלאים בקבוצתו. גם היום ערך יצחקי אימון מלא. בנבחרת מתכוונים להשאיר את עמית בן שושן, שזומן במקומו, בסגל הרחב. לקראת המשחק הקרוב מסתמן שינוי בחוד ההתקפה כשבן סהר המוצהב יוחלף, כנראה ברוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully