וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן: "את הנבחרת אוהדים לטוב ולרע"

6.10.2009 / 17:35

קשר נבחרת ישראל מצפה לתמיכת הקהל: "המאוכזבים הגדולים מהמצב הם אנחנו". ביקורת בנבחרת כנגד השחקנים הפצועים

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

שני שחקנים נוספו היום (שלישי) למצבת הפצועים של נבחרת ישראל לקראת המשחק מול מולדובה ביום שבת הקרוב, בדמות אבירם ברוכיאן וברק יצחקי. הראשון שוחח עם רופא הנבחרת, דוקטור מרק רוסנובסקי, ולאחר מכן הוחלט לאפשר לו לנוח במשך החודש הקרוב על מנת שיחלים סופית מהפציעה הטורדנית בברך אותה סוחב כבר שנה וחצי. יצחקי, לעומתו, סובל מפציעה בקרסול וקיבל אף הוא שחרור מהסגל של דרור קשטן. כזכור, גם חלוץ בני יהודה, אלירן עטר הפצוע וחלוץ מכבי חיפה יניב קטן לא זומנו לסגל של קשטן לפני מספר ימים.

בנבחרת אמרו בתגובה להיעדרות הצפויה של ברוכיאן: "השחקן נבדק על ידי ד"ר מרק רוסנובסקי ובשיחה איתו הובהר כי השחקן מתכוון להיעדר בתקופה הקרובה מהמגרשים. ברוכיאן סובל תקופה ארוכה מפציעה והחליט לקחת את עצמו בידיים. אנחנו מקווים שיחלים כמה שיותר מהר".

בשלב זה משהה מאמן הנבחרת את ההחלטה האם לזמן שחקנים נוספים במקום שלל הפצועים. בנבחרת אמרו היום: "יש לנו פריבילגיה ליצור את ההרכב מסגל גדול יחסית. גם ללא יצחקי וברוכיאן יש 20 שחקנים". הבעיה של הנבחרת היא שגם אייל משומר פצוע ובמקרה שלא יחלים יואב זיו יפתח כנראה בהרכב. אם קשטן יחליט לזמן חלוץ נוסף לסגל סביר שיהיה זה שלומי ארבייטמן, אבל הסגל מונה כעת את אליניב ברדה, רוברטו קולאוטי, בן סהר ואיתי שכטר, ובנבחרת טוענים כי זימונו של חלוץ נוסף יהיה מיותר, שכן חלק מהחלוצים אמורים להישאר בכל מקרה מחוץ לסגל.

בתוך כך עלו היום השערות בקרב הנבחרת לפיהן שחקנים לא מתאמצים מספיק בשביל לשחק במדים הלאומיים. "אם מכבי חיפה הייתה משחקת היום באירופה או בית"ר בליגה, סביר להניח שכל השחקנים היו כשירים", אמר שחקן בנבחרת. "ברור שאם הסיכויים היו טובים יותר לעלות היו יותר שחקנים בסגל. שחקן שמבין שלא נעלה למונדיאל לא רוצה לקחת על עצמו סיכון להפוך פציעה קלה לחמורה".

קולאוטי: "תמיד כיבדתי את המאמן ואת הנבחרת"

הנבחרת ערכה הערב מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מולדובה, בה השתתפו תמיר כהן ורוברטו קולאוטי. "זה שהסיכוי לא לטובתנו ואנחנו תלויים בכל כך הרבה גורמים אחרים זה לא משנה את הרצינות שלנו. נבוא לעשות את העבודה שלנו, ונתפנה לראות מה קרה במקומות אחרים אחרים בעולם. אם זה יהיה לטובתנו, מה טוב. אם לא, נמשיך הלאה. נבוא במלוא המוטיבציה, הרצון והנחישות כדי להכריע את המשחק כמה שיותר מוקדם", אמר קשר בולטון.

באשר לקהל, שלא מילא את האצטדיון נגד לטביה ולא צפוי למלא את האצטדיון גם הפעם, אמר כהן: "את הנבחרת אוהדים לטוב ולרע. אנחנו מבינים שהקהל והעם מאוכזב, אבל המאוכזבים הכי גדולים מהמצב הם אנחנו, אותו הבאנו על עצמנו. אי אפשר להגיד שזה נגמר, ואנחנו צריכים את הקהל גם ברגעים הקשים. אנחנו מקווים שהוא ימלא את האצטדיון, כדי שבסופו של דבר, אם הבלתי ייאמן יקרה, נדע שעשינו את זה עם כולם ביחד".

לגבי הכושר המצוין בו הוא מצוי בבולטון, אמר הקשר: "אני ממצה את עצמי ונותן את המקסימום. בינתיים זה מביא תוצאות, ואני מקווה להמשכיות. התפקיד שלי הוא אותו תפקיד - אני פשוט מצטרף יותר ומשתדל יותר. יכול להיות שזו תוצאה של כושר גופני יותר טוב, ומשהו שרכשתי עם הזמן".

רוברטו קולאוטי דיבר על ההחלטה של קשטן לזמן אותו לסגל, על אף שלא זומן למשחק מול לטביה ולא ממש שיחק בשבועיים האחרונים: "לא יודע אם ההחלטה של קשטן לזמן אותי זה לאור השבועיים האחרונים, החודש האחרון או החודשיים האחרונים. אני עובד ועושה הכל בשביל להיות כל הזמן בסגל של הנבחרת. אחר כך זו החלטה של המאמן, אם הוא רוצה שאישאר בסגל או לא. כל הזמן נתתי כבוד למאמן הנבחרת ולנבחרת עצמה. הנבחרת בשבילי זה מעל הכל".

לגבי הסיכויים הנמוכים להעפלה, אמר החלוץ: "הסיכוי עכשיו הוא קשה, אבל צריך לתת מלחמה עד הסוף. עכשיו אנחנו תלויים בנבחרות האחרות אבל אנחנו לא צריכים לחשוב על עצמנו, לנצח בשבת ואחר כך לחשוב על תוצאות אחרות".

עדכון ראשון: 15:35

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully