וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטיני לפרס: "בלי כדורגל, החיים היו נראים אחרת"

נשיא המדינה אירח במשכנו את נשיא אופ"א והשניים דנו בחשיבות המשחק. פרס: "במקרה שלנו, כדורגל הוא הכנה לשלום"

יח"צ - חד פעמי

צילום וידאו: גדעון צנטנר

עריכה: ענת ברק

נשיא המדינה, שמעון פרס, אירח הבוקר (שלישי) בלשכתו את נשיא אופ"א, מישל פלאטיני. הצרפתי נחשב לגדול שחקני צרפת ולאחד השחקנים הטובים בהיסטוריה. בפגישה שקיימו השניים השתתפו גם יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, וכן שחקן העבר מוטל'ה שפיגלר. זוהי פגישתם השנייה של פרס ופלאטיני, כשהקודמת נערכה בשנת 2007, בפתיחת "משחק השלום" בסביליה, ספרד.

בפתח הפגישה אמר נשיא המדינה לפלאטיני: "אני מאוד שמח שהגעת לביקור. כדורגל במדינה שלנו הוא מעל הכל ואני יכול להבין גם מדוע. כדורגל הוא לא רק משחק אלא גם אמצעי לחינוך ובמקרה שלנו – הכנה לשלום", אמר פרס. "דע כי הגעת למדינת כדורגל ואני בטוח ששמך ידוע בקרב הילדים. כולנו מתרגשים מבואך ומקווים שתוכל לדון יחד עם עמיתיך מהתאחדות הישראלית לכדורגל כיצד להעצים את שיתוף הפעולה".

פרס הדגיש בפני אורחו כי הוא "מקווה כי יגיע הזמן ובו נוכל לארח את אחד ממשחקיכם בישראל, נשמח לעשות זאת". פלאטיני הודה לנשיא בחום ואמר: "אני גאה מאוד להגיע לכאן. למדתי רבות על מעשיכם למען ילדים באזור ובעולם ובכוונתי להעמיק את הלמידה על חייכם כאן". פלאטיני הוסיף: "בשבילי כדורגל הוא משחק ואף יותר מכך – איתו מגיע השלום, החברות וידע החיים, בלי המשחק החיים היו נראים אחרת". בסיום הפגישה העניק פלטיני לנשיא פרס סיכת חבר באופ"א ודגלון ההתאחדות הכדורגל האירופאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully