וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות באימון הפועל פ"ת

6.10.2009 / 17:43

קובי דג'אני נגח בפניו של רפאל מלטינסקי, שנזקק למספר תפרים ונלקח לבית החולים. השניים יושעו עד להודעה חדשה

אימון סוער היום (שלישי) בהפועל פ"ת. במהלך האימון החל עימות בין שניים משחקני הקבוצה שהוביל בסופו של דבר לאלימות ואף להגעת אחד השחקנים לבית החולים כשהוא שוקל להגיש תלונה במשטרה. האירוע החל כאשר קובי דג'אני ורפאל מלטינסקי, שחקן צעיר יליד ברזיל, התעמתו זה עם זה, החלו לבעוט אחד בשני ובסופו של דבר התלהטו היצרים, כשדג'אני נגח בפניו של מלטינסקי. האחרון החל לדמם ונלקח לבית החולים, שם טיפלו בו עם מספר תפרים מעל האף. מלטינסקי שוחרר לביתו לאחר הטיפול.

בקבוצה לא יעבירו את הנושא על סדר היום. אנשי המועדון יערכו בירור מקיף בנוגע להתרחשות באימון, וכבר מחר צפויה להתקבל החלטה נחרצת לגבי האירוע. השחקנים יושעו כרגע עד להודעה חדשה, ולא מן הנמנע כי יקבלו בהמשך עונש כבד אף יותר.

הפועל פ"ת סחררה את ההתאחדות

ראשי הפועל פתח תקוה פנו היום להתאחדות לכדורגל בבקשה לדחות את הדיון שאמור להיערך בבית הדין ביום רביעי. הסיבה: בפתח תקוה טענו כי קבעו משחק אימון מול הנבחרת האולימפית ואילו שלושת בעלי התפקידים שהורחקו - המאמן דני ניראון, עוזרו שאול דה צ'וקרל (שאמורים לנהל את המשחק) ופיזיותרפיסט הקבוצה (שאמור לשבת על הספסל) – לא יוכלו להגיע. בהתאחדות הודו כי הופתעו מהבקשה, ולאחר שהתאוששו מההפתעה והחלו לדון בה, צצה שורה מביכה של רגעים מעוררי מחלוקת.

מאחורי ההחלטה לגבי דחיית הדיון של הפועל פתח תקוה, שאמור להיערך מחר (רביעי) בעקבות בקשת הקבוצה, מסתתרת שורה של רגעי מחלוקת שהסתיימו בדחיית ההחלטה ליום רביעי. לאורך היום עברו דייני ההתאחדות לכדורגל, אנשי המחלקה המשפטית ואנשי המועדון טלטלה שטרם הביאה, כאמור, להחלטה. מתברר כי ההחלטה בנוגע למועד הדיון שונתה מספר פעמים.

לאחר שהגישה את הבקשה הראשונה, התנגד תובע ההתאחדות, עו"ד שלום אבן עזרא, לבקשה והעביר את המלצתו לדיין דוד לב. האחרון הודיע כי הוא מקבל את ההמלצה, אלא שאז שוחח מנהל הנבחרת האולימפית אלי רוזן עם אנשי בית הדין וביקש לשנות את ההחלטה בטענה שהמשחק חשוב לנבחרת האולימפית.

בפתח תקוה לא נחו לרגע. הקבוצה הגישה בקשה נוספת לדחיית הדיון ובעקבותיה עו"ד אבן עזרא הודיע כי הוא הופך את ההחלטה ושיתף בכך את הדיין לב ואת מנהל המחלקה המשפטית של ההתאחדות, אמיר נבון. לאחר התייעצות החליטו השלושה להציע לפתח תקוה חלופה אחרת: דיון שיתקיים בשעות הבוקר, לפני המשחק מול הנבחרת האולימפית וזאת בכפוף לשיקוליו של הדיין. האחרון הודיע כי הוא שוקל את הבקשה אבל אז הודיעה פתח תקוה כי היא מסרבת לקיים דיון בשעות הבוקר. בסופו של דבר החליטה ההתאחדות לקיים את הדיון ביום רביעי בשעה 16:00. לטענת גורמים בפתח תקוה, נבון הודיע כי במידה ופתח תקוה תרצה להעתיק את שעת הדיון לשעות הבוקר, היא תצטרך להגיש בקשה נוספת.

עדכון ראשון: 17:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully