וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן יחמיץ את מולדובה, בספק למכבי חיפה

קשר בית"ר ירושלים נפצע בברכו ושוחרר מהנבחרת. עלול להחמיץ את חיפה בחודש הבא. גם יצחקי מחוץ לסגל הלאומי

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

קשר בית"ר ירושלים, אבירם ברוכיאן, שסובל זה זמן מה מפציעה בברך, עלול להיעדר חודש מהמגרשים. לאחר שיחה עם רופא הנבחרת, דוקטור מארק רוסנובסקי, הוחלט כי ברוכיאן ינוח במשך החודש וקרוב על מנת להחלים באופן מלא מהפציעה הטורדנית. עוד היום (שלישי) שוחרר הקשר מסגל נבחרת ישראל לקראת המשחק מול מולדובה, כשגם חברו לנבחרת, ברק יצחקי, שוחרר מהסגל של קשטן בגלל הפציעה שסוחב בקרסול. אם אכן ייעדר ברוכיאן לפרק הזמן הזה, הוא לא ישחק גם מול בני יהודה ב-17.10 ונגד מכבי חיפה, שבוע לאחר מכן.

כזכור, ברוכיאן עבר טיפולים לברך תוך כדי פעילות מלאה של אימונים ומשחקים, אך מכיוון שהמצב הוחמר הוחלט כי יושבת מפעילות ויעבור טיפולים אינטנסיביים ופיזיותראפיה. אם המנוחה לא תעזור, השחקן, שסובל מהפציעה שנה וחצי, צפוי לעבור ניתוח שישבית אותו לחודשיים לפחות.

"מצב הברך שלי החמיר ולכן השתחררתי", אמר ברוכיאן בתגובה. "כרגע גם בבית"ר אני לא יכול לשחק, ואני מקווה להחלים כמה שיותר מהר. קשה לי להעריך כמה זמן איעדר".

קורנפיין יעמוד לדין בגין העלבת שופט

יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, יעמוד לדין ביום רביעי הקרוב, וזאת בעקבות דו"ח השופט אלי חכמון ממשחק ההפסד של בית"ר ירושלים להפועל באר שבע (3:2). לפי הדו"ח, קורנפיין נכנס בסיום המשחק לחדרו של חכמון וטען כי בית"ר קופחה באופן בלתי מתקבל על הדעת, ואף תקף במילים קשות את תצוגת השיפוט. לפי הדו"ח קורנפיין הטיח בחכמון: "השיפוט היה ברמה של ליגה ג', בזיון". קורנפיין הודיע כי לא יוכל לעמוד לדין בשל סיבות אישיות, ובית"ר ביקשה מההתאחדות לדחות את הדיון בשבוע. בהתאחדות ישקלו את הבקשה.

גם ספונסר הקבוצה גומא אגייאר זועם על השופט. אגייאר סיפר הבוקר כי "מבחינתי לא הפסדנו. אני לא אחד שלא יודע להפסיד, אבל כשאתה משחק נגד קבוצה אחרת וגם נגד השופט זה פשוט לא אפשרי. אם היינו לא טובים הייתי מקבל את זה. אני מוכן להזמין אותו לארוחה על חשבוני בתנאי שישב ויצפה איתי בקלטת של המשחק ויבין את הטעויות שלו".

אגייאר, שנמצא במועדון פחות מחצי שנה, כבר למד את המנטליות. "אני אולי לא פה הרבה זמן, אבל הבנתי שזה כל הזמן ככה נגדנו, בגלל זה אסור לעבור על זה בשתיקה. זה מתחיל במשחק ליגה רגיל ויכול להמשך למשחק מכריע או לגמר הגביע. אני לא מבקש שיתנו לנו משהו מיוחד, רק שלא יטעו נגדנו כל הזמן. צריך לעשות עם זה משהו, לפנות לאופ"א אולי. אתייעץ עם אנשי הקבוצה כדי לדעת מה אפשרי".

בבית"ר מאוכזבים מההגנה

בתוך כך, שחקני הקבוצה קיבלו היום יום חופש ומחר ישובו לאימונים, ללא יצחקי וברוכיאן הפצועים, וטוטו תמוז, אריאל הרוש, אבי ריקן וחן עזריאל, שיצטרפו לנבחרות ישראל השונות, וישובו לאימונים רק ביום חמישי הבא, יומיים לפני משחק הליגה הבא של הקבוצה.

בקבוצה היו מאוכזבים מיכולת ההגנה אך ציינו כי עקב שינויים של הרגע האחרון בהרכב, עם היעדרותו של שמעון גרשון עקב סיבות אישיות והחמרת פציעתו של עידן ורד, ניתן היה להבין את חוסר הסדר במשחק. בקבוצה היו מרוצים מאיתן טיבי הצעיר, שקיבל הודעה ברגע האחרון על פתיחתו בהרכב, למרות שהבלם עצמו זכה למעט ביקורת בונה והערות מכוונות מיצחק שום במחצית המשחק.

ביום ראשון הבא (18.10) יחל שזרוע חורף לכר הדשא באיצטדיון טדי, הליך שעלול להתנגש עם משחק הליגה של בית"ר נגד בני יהודה, אם יוחלט בהתאחדות לא לשבצו בשבת אלא בראשון או שני. אם וכאשר יהיה צורך, השזרוע יידחה עד לאחר המשחק, בכדי לא לאלץ את בית"ר לשחק באיצטדיון חלופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully