וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנספורד: "בחיפה לא היו לי חברים, הסגנון לא התאים"

6.10.2009 / 9:12

החלוץ שהושאל ממכבי חיפה לטוונטה שוחח עם התקשורת בארצו. משומר סובל ממתיחה, בספק למשחק נגד מולדובה

חלוץ נבחרת גאנה הצעירה אוסיי רנספורד, שהושאל העונה ממכבי חיפה לטוונטה אנסחדה ההולנדית, שוחח עם התקשורת בארצו על הסיבות שבגללן עזב את חיפה. על פי הראיון - שהתקיים נוכח העובדה שראנספורד ישחק במסגרת אליפות העולם לנבחרות צעירות - החלוץ שנבחר לשחקן המצטיין באליפות אפריקה האחרונה לנבחרות צעירות לא ממש רוצה לחזור לישראל.

"ההתחלה בישראל הייתה קשה. הייתי רק בן 17 כשהייתי שם והיו הבדלי תרבות לעומת מה שגדלתי עליו בגאנה", סיפר רנספורד. "האוכל לא היה טעים, לא היו לי חברים או משפחה מסביב וגם סגנון המשחק של חיפה לא התאים לי בכלל. הדברים הולכים הרבה יותר בקלות בהולנד".

במכבי חיפה סיפרו אתמול (שני) כי הסיבה שבגללה הטיסה בחזרה מטורינו, אחרי המשחק נגד יובנטוס, נדחתה, נובעת משיקולים מקצועיים של המאמן אלישע לוי. שחקני חיפה יחזרו לארץ בטיסה שתצא ביום חמישי ולא ביום רביעי בלילה (מיד לאחר המשחק) כמתוכנן, כפי שקרה לאחר המשחק נגד בורדו. מתברר כי שחקנים בקבוצה התלוננו על כך ששעות הטיסה גרמו לעייפות ותשישות ולכן האימון ביום הנחיתה בוטל. בעקבות כך, קיבלו האוהדים הודעה כי הטיסה תתאחר מעט ואת הלילה יעבירו השחקנים והאוהדים במלון. הקפטן יניב קטן ומוחמד גדיר ימשיכו לערוך אימונים קלים בהשוואה לחבריהם בגלל פציעות.

חיפה ערכה היום אימון ללא שחקני הנבחרות השונות, כשבמהלכו קיבל הצוות הרפואי הודעה לפיו המגן אייל משומר סובל ממתיחה והוא בספק למשחק הנבחרת מול מולדובה. משומר יעבור היום מבחן כשירות ויהיה במעקב. אייל גולסה וג'ון קולמה שוב לא התאמנו.

אלישע לוי זימן לסגל הקבוצה שחקנים רבים מקבוצת הנוער, משום שהסגל שלו לא אפשר לו לקיים אימון מלא. משחק האימון מול הפועל עכו ביום חמישי ייפתח בשעה 10:30, ובו אמורים לפתוח רוב שחקני הספסל והסגל הרחב, בהם הקשרים ישראל זגורי וטיאגו דוטרה.

מחר ימלאו לקשר הצעיר והמוכשר אייל גולסה 18 שנים, ובסביבותו של השחקן מעוניינים לפתוח את חוזהו על מנת להבטיח לו סעיף יציאה לחו"ל ומענק חתימה. במכבי חיפה טרם החליטו האם להיענות לבקשה. בין המועדון למקורבי השחקן כבר הייתה שיחה ראשונית באשר לשדרוג חוזהו. בחיפה הציעו כי הצדדים יפגשו, אך הפגישה לא צפויה להתרחש השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully