וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש ניצחה 2:3 את בית"ר ירושלים

באר שבע שברה את רצף ההפסדים עם ניצחון 2:3 על בית"ר ירושלים, שחזרה מפיגור 3:0 במחצית והייתה קרובה לשוויון

לחץ. זו הייתה מילת המפתח בבאר שבע השבוע. שני הפסדים רצופים החזירו את המראות המוכרים. הקהל השתולל ודרש את פיטוריו של גיא עזורי. על השפעות הלחץ בבאר שבע אפשר יהיה לכתוב יום אחד רב מכר. המשחק של היום (שני) יכול להיות אחד הסיפורים המרכזיים. כשבאר שבע השתחררה מהלחץ, ראינו כמה פוטנציאל טמון בה, אבל אותו לחץ כמעט והוביל אותה לאבד יתרון בן שלושה שערים. בסיום, עזורי יכול לחייך. באר שבע שלו השיגה ניצחון שני העונה, 2:3 על בית"ר ירושלים.

שחקני הפועל באר שבע ליאור אסולין, מאור מליקסון חוגגים שער. ברני ארדוב
יום אחד הם יככבו ברב מכר. אסולין ומליקסון/ברני ארדוב

המארחים פתחו בסערה. עזורי, האב הרוחני של מרבית משחקני הקבוצה הצעירה של בית"ר, ידע היטב כיצד לסגור את שחקני המפתח. באר שבע לחצה, נטרלה את ברוכיאן ויצחקי ולא הפסיקה לתקוף. ליאור אסולין כבש את הראשון, לאחר טעות של אריאל הרוש חסר הביטחון, בדקה ה-14. ארבע דקות מאוחר יותר הכפיל מאור מליקסון בפנדל מפוקפק ודוד רביבו הדהים את מחזיקת הגביע עם פצצה ממרחק בדקה ה-35 שחדרה פנימה הרבה באדיבותו של הרוש.

אלא שבמקום ליהנות מהפירות של עצמה, באר שבע איבדה את הראש. האדומים ירדו אחורה ואפשרו לבית"ר לחזור למשחק. כשהצהובים תקפו, אפשר היה לראות את נקודות התורפה של המקומיים, התיאום בין הבלמים ומרכז ההגנה. יצחקי הסתנן ונגח שער מצמק בדקה ה-58, והמחליף טוטו תמוז, שעשה את השינוי, השתחרר וירה את השני כעבור 10 דקות. עד לסיום, קיבלנו משחק במעמד צד אחד, אך בית"ר החמיצה שוב ושוב וירה מנוצחת.

עזורי יכול להיות מרוצה אך ורק מהתוצאה, ובטח לא מהשבירה המנטלית שכמעט הובילה לאובדן הנקודות. כשמליקסון, רביבו ואסולין משחקים בחופשיות, באר שבע היא אחת הקבוצות ההתקפיות הטובות בליגה, אבל ל-11 שערי ספיגה בחמישה משחקים, המאמן יצטרך למצוא פתרון. הבלמים הזרים שיש לו בקבוצה לא מוסיפים שקט לטברטקו קאלה, ובדקות ארוכות במחצית השניה הקבוצה הדרומית נראתה בפניקה.

גם ליצחק שום יש לא מעט בעיות. אבירם ברוכיאן שוב נראה אפטי, ג'וניור ויסה לא מספיק מחובר ומשחק באנוכיות, בהיעדרו של שמעון גרשון, ששוחרר מהמשחק בגלל סיבות אישיות, ההגנה הייתה חדירה וחסרונו של עידן ורד הפצוע הורגש במרכז המגרש. כניסתו של תמוז שינתה את יחסי הכוחות. לבית"ר מגיעה מילה טובה על הלחימה והאמונה, אבל במרחק שבע נקודות ממכבי חיפה, חלומות האליפות נראים רחוקים.

ומילה על השיפוט. אלי חכמון היה מבולבל, לא שלט במשחק, אפשר לשחקנים יותר מדי דיבורים ועשה טעויות קריטיות. תחילה שרק לפנדל מפוקפק לזכות באר שבע ובדקה ה-85 קיבל סימון מוטעה של הקוון ופסל שער שוויון חוקי של עמית בן שושן. לתשומת לב איגוד השופטים.

מהלך המשחק

דקה 3: הזדמנות ראשונה לבאר שבע. אסולין נשלח לעימות מול הרוש, שיצא מצוין והצליח לבלום את הבעיטה של החלוץ.

דקה 14: גול! רביבו הגביה קרן משמאל, הרוש הדף לא טוב היישר אל מליקסון. הקשר הגביה לרחבה ואסולין המשיך בבעיטת יעף נפלאה פנימה. 0:1 לבאר שבע.

דקה 18: גול! אילוז פרץ מצוין מימין והעלה לרחבה, מליקסון השתלט וספק הוכשל על ידי עזריאל. מליקסון לקח את הבעיטה בעצמו ובעט כדור מתוחכם פנימה. 0:2.

דקה 20: ויסה כבש מקרוב לאחר כדור חופשי של ברוכיאן, אך השופט חכמון קיבל את הרמת הדגל של הקוון ופסל את השער.

דקה 35: גול! רביבו התנהל עם הכדור וירה מ-25 מטרים אלכסונית כדור שנעצר בפינה של הרוש, לו חלק גדול בשער. 0:3 מדהים לבאר שבע

דקה 47: בן שושן ירה כדור חזק ממרחק, קאלה הדף לקרן. ויסה הגביה את הקרן לראשו של תמוז שנגח לחוץ.

דקה 58: גול! בן שושן הגביה לעברו של יצחקי שהתחמק מבלמי באר שבע ונגח מדויק לפינה של קאלה. 1:3.

דקה 66: תמוז השתחרר משן ומוריירה ובעט כדור שטוח מ-20 מטרים, קאלה ירד טוב ועצר.

דקה 68: גול! ויסה מצא את תמוז ששוב השתחרר מהשמירה והפעם מצא במדויק את הפינה של קאלה, שאיחר בזינוק. 2:3.

דקה 79: יצחקי הגביה מימין, תמוז נגח לקרקע ולקורה. החמצה גדולה לבית"ר.

דקה 81: כדור קרן של ויסה מצא את ראשו של גומז שנגח, קאלה הדף ובנאדו לא הצליח לנצל את הכדור החוזר.

דקה 85: בן שושן כבש שער שוויון, אך חכמון פסל בטענת נבדל שגויה. בית"ר קופחה.

דקה 90: קרן של ויסה הגיעה אל דה לה האסה שהפציץ מחוץ לרחבה ומצא את קאלה עירני.

דקה 90+4: בהזדמנות האחרונה של בית"ר, תמוז ניסה את מזלו מקצה הרחבה, אך הבעיטה שלו חלפה מעל השער.

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, אביתר אילוז, דנילו מוריירה, פאבל פרגל, שמעון הרוש (יוסי אלקיים, 82), אייל שן, דוד רביבו (דנדי אוקונגו, 78), מאור מליקסון, ארז מסיקה, אוהד קדוסי (חנן פדידה, 62), ליאור אסולין.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חן עזריאל, איתן טיבי (דייויד גומז, 68), אריק בנאדו, אבי ריקן, קובי מויאל (שמואל קוזוקין, 46), פאולו דה לה האסה, ג'וניור ויסה, אבירם ברוכיאן (טוטו תמוז, 46), עמית בן שושן, ברק יצחקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully