וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "לא אדבר יותר על עומס"

דור בלך

4.10.2009 / 22:07

מאמן הפועל ת"א הבטיח לא להשתמש בתירוץ אחרי הניצחון על נתניה. עטר: "לקבוצה חסר ביטחון". הקהל קילל את יאמר

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בהפועל תל אביב היו מאוד מוטרדים כשנודע להם שייאלצו לשחק קצת יותר מ-48 שעות אחרי החזרה מהמבורג. בפועל, האדומים קיבלו את המנוחה שלהם על המגרש בנתניה. החבורה של אלי גוטמן לא נזקקה למאמץ מיוחד והביסה ללא תנאי 0:3 את מכבי נתניה בהופעת הבכורה המחודשת של ראובן עטר. איתי שכטר חזר למגרש בו שיחק בשלוש השנים האחרונות, התקבל בפרחים (מההנהלה) ובוז (מהקהל), כבש צמד ושמע בסיום כי הוא חוזר לסגל הנבחרת לקראת המשחקים נגד מולדובה ושוויץ בשבוע הבא.

"יצאנו למשחק חוץ קשה בנתניה, עם כל מה שקרה פה בשבוע האחרון בעקבות ההגעה של ראובן עטר. ידענו שהם יבואו לתת פייט ותהיה להם התלהבות גדולה. אמרתי לשחקנים שבאים לנצח וזה מה שהיה. יש אווירה טובה במועדון, אנחנו כולם ביחד וזה נותן לנו כוח", סיכם אלי גוטמן את הניצחון הקליל.

המאמן התייחס גם לטענות שהעלה בשבועות הקודמים לגבי עומס, ואמר: "אני הרבה שנים בכדורגל ואף פעם לא דיברתי על עומס. המשחק מול מכבי חיפה אמור היה להיות ביום שני והעבירו אותו בגלל יום כיפור, ועל זה כעסתי. אני לוקח את זה על עצמי ומעולם לא תשמעו אותי מדבר שוב על עומס.

על ההפסד 4:2 בהמבורג אמר: "בחצי הראשון לא היינו הפועל תל אביב, עשינו כבוד להמבורג ולא שמרנו כמו שצריך. בחצי השני אמרנו שנשיג תיקו או ננצח, ואז בא השינוי. לא אמרנו את המילה האחרונה בליגה האירופית".

איתי שכטר כאמור היה הבולט בשחקני האדומים, כשכבש פעמיים מול קבוצתו לשעבר: "אני שמח שעזרתי לקבוצה ומקווה גם שאבוא לידי ביטוי בנבחרת. אני שמח שלקחנו נקודות חשובות בנתניה ועכשיו יוצאים לדרך חדשה. הייתה לנו פתיחה טובה באירופה כשעלינו לשלב הבתים, אבל בליגה הפסדנו נקודות חשובות. אני שמח שהיום לקחנו נקודות, אנחנו נראים יותר טוב ממשחק למשחק ונדבר חזק בצמרת.

"היה מרגש לשחק כאן, זה הבית שלי כאן בקופסה. אני רוצה להודות לאוהדי נתניה על שלוש השנים שנתנו לי. עכשיו אני צריך להוכיח את עצמי בהפועל תל אביב", אמר החלוץ, שדווקא התקבל בשריקות בוז צורמות על ידי אוהדי נתניה.

"לא הייתה לנו ברירה אלא לנצח את המשחק. את כל הרזרבות שלנו כבר ביזבזנו", הוסיף גילי ורמוט, שגם הוא נכלל בסגל הנבחרת. "אני שמח שעברנו את המשחק הזה והצגנו יכולת טובה". על הזימון הוסיף הקשר: "אני בהחלט מרגיש שהזימון הזה ראוי ואני מקווה לתרום ולעשות את המיטב שלי, אם יתנו לי כמובן".

לגבי המעבר בין האיצטדיון בהמבורג לקופסא אמר: "זה בהחלט קשה לעשות את השינויים האלה. ביום חמישי היינו בגרמניה שם היו חדרי הלבשה כמו ארמונות ופה בקושי היה לך מקום לזוז, אבל הליגה חשובה לנו בדיוק כמו אירופה והיה לנו חשוב לבוא לפה ולנצח. אני באופן אישי הרגשתי עייף ב-20 הדקות האחרונות. אני ועוד כמה שחקנים הרגשנו כבר את השרירים".

הקהל קרא ליאמר ללכת הביתה

בשורות הצהובים, האווירה הייתה קשה. הקהל המקומי קרא פה אחד במהלך המחצית השניה לבעלים דניאל יאמר ללכת הביתה. על המגרש, למרות ניסיוניות ורצון, נתניה נראתה רע, במיוחד בהגנה, ולא היוותה יריב של ממש לאדומים.

עטר הודה בסיום כי הבדלי הרמות היו ברורים וסימן את המטרה של נתניה - הישארות בליגה: "לא ציפיתי להפסיד 3:0, אבל הפועל תל אביב היא הקבוצה היותר איכותית. השחקנים השתדלו ועשו את המקסימום. יש לנו הרבה עבודה ואם הפועל נאבקים על האליפות, אנחנו נאבקים על ההישארות בליגה. עם הזמן נביא גם תוצאות. ברור לי שקיבלתי קבוצת תחתית. חסר ניסיון בקבוצה, חסר ביטחון. אלו דברים שנצטרך לעבוד עליהם.

"באתי לפה בידיעה איזה חומר יש פה. יש פה צעירים טובים שחסר להם ביטחון. הם איבדו אותו בכלל התוצאות ויש הרבה עבדוה פסיכולוגית וטקטית. במשחק היום, למרות המצבים שלנו, היה יתרון בולט להפועל תל אביב במיוחד בזכות שחקני ההכרעה שלהם. הם הגיעו להרבה מצבים ושיחקו מצוין", המשיך עטר.

על ההחלטה לפתוח עם דניאל ליפשיץ, שהיה אשם בשער השני, על חשבון אריסטיד זוגבו מחוף השנהב אמר עטר: "יש תחרות בין שני השוערים. ליפשיץ היה טוב במשחקים האחרונים. אני לא חושב שהוא אשם בהפסד, גם אם היה לו חלק באחד השערים. לא על זה נפל המשחק".

הקפטן אלמוג כהן סיכם בקצרה: "אנחנו קבוצה אחת. ביחד הבאנו עצמנו למצב הזה וביחד נרים את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully