וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א הביסה 0:3 את מכבי נתניה

בבכורה של ראובן עטר, מכבי נתניה הובסה 3:0 בבית על ידי הפועל ת"א וירדה למקום האחרון. שכטר (14, 61) ויבואה (39 כבשו)

ראובן עטר נמצא במכבי נתניה חמישה ימים והערב (שבת) הוא זכה לקבל טעימה קלה מכמות העבודה שמצפה לו בהמשך מאבקי התחתית. נתניה החזיקה בכדור, ניסתה ורצתה, אבל לא באמת היוותה יריב של ממש להפועל תל אביב, שבהילוך ראשון ניצחה 0:3 ושמרה על חלומות האליפות. לעטר יש עוד הרבה עבודה. במיוחד בכל הקשור לחלק האחורי המביך של קבוצתו. אלי גוטמן מצידו יכול לחייך. הקבוצה שלו ניצחה ללא מאמץ והפעם לא תשמעו ממנו דיבורים על עייפות.

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה ועוזרו צדוק מלכה. ברני ארדוב
יש להם הרבה עבודה. עטר ומלכה/ברני ארדוב

ברוב דקות המשחק, הפועל תל אביב עמדה בחלק המגרש שלה ונתנה למארחת להניע כדור בחופשיות וללא תכלית. כשהאדומים הגבירו קצת את הקצב, הם גילו הגנה נרפה של נתניה, שלא הצליחה להצמודד עם היכולת הטכנית של גיל ורמוט ואיתי שכטר או עם חילופי המסירות המהירים של האדומים. העובדה שזה קרה כל כך מעט פעמים רק מלמדת על עומק הבעיה בנתניה. הגנת המארחים היתה חדירה, התפרקה בקלות וגם עם שחקנים מנוסים כמו ביוואן פרנסמן, קלמי סבן ויגאל אנטבי, נראתה חסרת אונים ולא מתואמת.

שכטר ניצל בלבול גדול של ביוואן פרנסמן וקלמי סבן (שתופקד כבלם) וגלגל פנימה בדקה ה-14. שש דקות להפסקה כבש סמואל יבואה את שער הליגה הראשון שלו העונה, לאחר טעות חמורה של דניאל ליפשיץ, שהועדף בשער על פני אריסטיד זוגבו. לאקורד הסיום היה שייך שוב לשכטר. עוד חור ענק בהגנת נתניה השאיר את דה סילבה לבדו מול ליפשיץ האומלל, והחלוץ שהגיע מנתניה בקיץ דחק פנימה מסמר נוסף בארון של נתניה בדקה ה-61. ביתר הדקות, הפועל פשוט נחה לה על המגרש ללא הטרדות מיוחדות.

הצהובים ניסו להניע כדור ובחלק מהמקרים ראינו את שיטת הכדורים הארוכים המוכרת של עטר. בשני המקרים הקבוצה לא הייתה תכליתית ומיעטה מאוד לסכן את שערו של וינסנט אניימה. אל לו לעטר לחשוב שחומר השחקנים יעזור לקבוצה שלו להישאר בליגה. לעטר יש לא מעט כאבי ראש לקראת ההמשך ונראה שהראשון בהם יהיה להנחיל לשחקניו את העובדה שהשנה הם צפויים להיאבק נגד הירידה. והפועל? היכולת שלה להתמודד על האליפות תיבחן נגד יריבה קצת יותר רצינית.

מהלך המשחק

דקה 5: מתפרצת מהירה של נתניה. ימפולסקי העביר רוחב מימין, אך אוקוצ'ה לא הצליח ליצור מגע עם הכדור ולכבוש.

דקה 7: דה סילבה התרומם לכדור קרן של נאתכו, אך נגח החוצה מתוך תיבת החמש.

דקה 14: גול! נאתכו הכניס כדור עומק לשכטר, החלוץ התגבר על פרנסמן, השאיר גם את סבן מאחור ובעט כדור שטוח לרשת. 0:1 להפועל ת"א.

דקה 20: כדור ארוך מצא את בן דיין פנוי באדף השמאלי, המגן יישר כדור רוחב לווצ'יצ'ביץ' שבעט לקורה.

דקה 25: נתניה שוב טסה למתפרצת, אוקוצ'ה מצא את מעבי, שעמד בעמדה נוחה בתוך הרחבה ובעט לרשת החיצונית.

דקה 28: זהבי הגביה מימין, יבואה הסתנן מאחורי ההגנה של נתניה ונגח כדור קשתי שחלף בסמוך לקורה של ליפשיץ.

דקה 39: גול! קומדיה של טעויות בהגנת נתניה. אנטבי נתן לכדור פשוט לחלוף על פניו, שכטר חדר לרחבה והעביר רוחב, ליפשיץ הדף רע, ויבואה המשיך פנימה בבעיטת יעף. 0:2.

דקה 52: זהבי הרחיק לא טוב היישר לרגליו של מנשה, שבעט כדור חזק מ-16 מטרים, אך אניימה ירד וקלט.

דקה 61: גול! כדור ארוך של ידין על חצי מגרש השאיר את דה סילבה לבד מול ליפשיץ. הבעיטה של הבלם נהדפה על ידי סבן מהקו, ושכטר הגיע ראשון לכדור החוזר ובעט לרשת. 0:3.

דקה 69: סבע נגח לאחר הגבהה של מעבי, אניימה התעופף והדף מצוין.

דקה 80: ורמוט התנהל עם הכדור באין מפריע ושחרר בעיטה חלשה מ-18 מטרים, ליפשיץ השמיט, אך קלט בניסיון השני.

דקה 81: סבע הסתובב ושחרר בעיטה מפתיעה ממפתן הרחבה לאחר חילופי מסירות עם עזרא, אניימה נזקק לזינוק נדיר והציל.

דקה 83: שחקני הפועל תל אביב השתעשעו עם מסירות בתוך הרחבה. ורמוט היה זה שבעט ממצב נוח החוצה.

הרכב מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, אוראל דגני, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, יגאל אנטבי, אלמוג כהן, טל מעבי (חן עזרא, 75), שניר גואטה (רביד גזל, 46), שלו מנשה, דלה ימפולסקי, אובודו אוקוצ'ה (אחמד סבע, 46).

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, ערן זהבי (זוראב מנטשאשווילי, 83), וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, ביברס נאתכו, אביחי ידין, גילי ורמוט, נמניה ווצ'יצ'ביץ' (עומרי קנדה, 65), סמואל יבואה (מהראן לאלה, 72), איתי שכטר.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
השאיר את הסימפטיה בבית. שכטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully